Herfstrit 2006

en het weer van vandaag :

"Buien boven het zuiden van het land trekken noordwaarts. In de westelijke regio's zijn deze buien pittig met ook onweer. Aan de achterzijde blijft het een tijdlang droog met opklaringen.
Vanmiddag zijn er perioden met zon en neemt de kans/b] op buien vooral in het westen van Nederland weer toe. Het wordt 18 tot 22 graden bij een aantrekkende zuidelijke wind. Vanavond draait de matige tot krachtige wind naar zuidwest met aanhoudend buien in de kustregio."

Ik zie de zon hier al doorbreken dus : :]
 
Ik ben er helaas niet bij ;(
Morgen komt eindelijk mijn 4 in 2 laser hotcam systeem eronder *O*


have fun you guys uhhh....... en girls !!!! :]

Ik ook niet, ik ben ook met andere pijpjes bezig.. Red, je hebt daar trouwens mail over :P

Ziet er erg droog en mooi uit vandaag, geniet ervan, en race ff door vught, dan hoor ik jullie iig! Plezier!!!
 
Volle bak zon hier en helemaal blauw.
Denk niet niet dat er de eerstkomende uren kans op regen is
:]
 
Ik ben weer thuis, was een leuk stukje rijden :]

en nu maar wachten tot hier de foto's staan van die super snelle eitjes.
 
zo, na mijn familie verplichting ben ik ook weer thuis.

hebben jullie het nog droog gehouden?
nadat ik afhaakte bij de heusdense brug en 5 minuten thuis was begon het al zachtjes te regenen hier.

ik zal de site van motorvision in de gaten houden en misschien tot de volgende keer.
 
Bij deze dus wat pics... de film komt binnenkort op de site van Motorvision te staan.

DSCN1610.jpg


DSCN1611.jpg


DSCN1612.jpg


DSCN1615.jpg


DSCN1616.jpg


DSCN1617.jpg


IMG_2853.jpg


IMG_2854.jpg


IMG_2855.jpg


IMG_2856.jpg


IMG_2857.jpg


IMG_2858.jpg


IMG_2859.jpg


IMG_2860.jpg
 
Was een leuke rit.... was nog maar net thuis of het begon echt flink te hozen, dus we hebben geluk gehad (je weet wat ze zeggen over geluk O-) ) Tot over een paar weken!
 
Heej, mn kont staat op de film :+
Volgens mij was het vooral iemand anders kont die veel in beeld was 8-)

Heb trouwens ander muziekje onder het filmpje gezet. Was niet zo blij met de Hendriks cover. Dan liever het origineel. Een nummertje met wat volumewisselingen waarbij ik het volume van het geluid van de motor ook wat kon wisselen leek me ook leuker.
(Sound effects by Remus Soundsystems)
 
Volgens mij was het vooral iemand anders kont die veel in beeld was 8-)

Heb trouwens ander muziekje onder het filmpje gezet. Was niet zo blij met de Hendriks cover. Dan liever het origineel. Een nummertje met wat volumewisselingen waarbij ik het volume van het geluid van de motor ook wat kon wisselen leek me ook leuker.
(Sound effects by Remus Soundsystems)

tja, maar het is nog steeds geen Buell qua geluid :+
 
heee dat is mijn kont die wel erg vaak in de verte ;) in beeld is :Y
Als het de hele tijd een close up was geweest dan had dat ook zo raar gestaan O-)

(Lens van die bullitcam plaatst alles behoorlijk wer weg. Leuk als je het landschap wil zien, maar minder leuk als je de motoren voor je goed wilt filmen. En ik was eerlijk gezegd allang blij dat ik de "snelle" groep nog enigszins bij kon houden.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan