• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

heropstart na ombouw - CB750F 1981

Lid geworden
16 mei 2007
Waarderingsscore
0
Hey allen,

Mag ik nog eens een beroep doen op jullie expertise...

Ik wou vandaag de moto opnieuw proberen te starten na de ombouw naar cafe racer. Motorisch is er niets aan gebeurd, enkel een nieuw zadel en herspoten en zo.
Nu heb ik net benzine in de tank gedaan en als ik het kraantje op 'on' zet, dan loopt de benzine uit de overloopdarm van de linker carburateur... Niet druppelen, maar echt zeiken :)

Wat kan hier de oorzaak van zijn? dat was niet toen de moto uit elkaar gehaald werd.

Thanks

Vlotter van die carb dicht niet af, of je hebt de aanvoerslang op het verkeerde punt van de carbs aangesloten.

ik heb de benzineslang enkel van de tank losgekoppeld, verder nergens aan geweest.

Die vlotter, is dat makkelijk te controleren?

ok, ga ik proberen. Dus lichtjes op de betreffende carb kloppen met een rubber hamer.

And if that doesn't work, use a bigger hammer :)

ik heb de benzineslang enkel van de tank losgekoppeld, verder nergens aan geweest.

Die vlotter, is dat makkelijk te controleren?

Ja, controleer of de aftapkraan goed dicht zit, als die dichtzit en er komt toch benzine uit het aftappunt dan lekt je vlotter. Carbs loshalen, schoonmaken en weer monteren. Als je er geen verstand van hebt iemand naar laten kijken die er wel kaas van gegeten heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan