Het 11kw Rijders Topic (III) - Met de Motor op het Fietspad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Schwansje

Ik zag hem al op marktplaats voorbij komen, Heb je er zwarte kappen voor :P? Waarom doe je hem weg?

ik doe hem weg, omdat ik op zoek ga naar een nieuw speeltje O-)

en zwarte kappen , in overleg kunnen ze ook zwart worden :9~

ik wil er wel vlot vanaf, en kan ik er een heel mooi MF prijsje van maken

je mag ook wel ff appen of zo

telefoonnummer staat in de advertentie

http://link.marktplaats.nl/m775866513

groetjes Hans
 
Dat is niet helemaal waar hè, dat geldt alleen voor de oudere TDR's. Het enige wat jou TDR met een DT deelt is het blok.
DT's zijn nooit geleverd met Deltabox frames, en wel met prolink achterveersysteem, dat is iets wat een TDR niet heeft.
De DT's met wegvelgen worden aangeduidt als DT125X.

klopt helemaal

wat ik even wilde aangeven is dat er nu dunlop allroad banden opliggen
die indien deze vervangen worden door wegbanden van het type plakkertje
je een heerlijke SM hebt

hoewel de dunlops niet tegenvallen
nu stuurt de tdr al heerlijk ,en wil ook echt bochten aanvallen
en een zandweg kan ook volgas genomen worden

is echt leuk speelgoed ,
wetende dat er in het begrensde blok ,nog veel te halen valt
maar dankzij 135kg rijklaar ,is ie nu al lekker vlot :+
 
Haha ik merk wel dat je er echt vanaf wil :p

En Kris, je CR is ook een goed speelfietsje!
Ik zag op youtube dat je er een tellertje op hebt zitten, wat is dat voor'n teller en waar heb je die vandaan?
 
Hans, er stond toch dat ie 25 kW is? bij extra's .. of? En ga je een zwaardere motor rijden of een andere 125 cc?

als je de begrenzingen eraf haalt (appeltje eitje) loopt ie al een stuk harder
met een beetje vijlen ,uitlaat, en carb nog harder
maar is nu braaf 11 kw op kenteken

en een zwaardere motor rij ik al :+

wat voor speelgoed ervoor terugkomt
bloed zal wel kruipen O-)

maar als je interresse hebt , mag je wel contact met me opnemen
kan ik je alles vertellen
proefrit is gratis , het tweede bakje koffie ook

en zelfs het eerste :+

kan het hier ook weer gaan over alle andere 11kw motoren
 
Laatst bewerkt:
There, i fixed it


:+

nee een 400cc schiet lekker op O-)

full


prutser :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ga nooit meer vragen in het verkeer waarom iemand geen voorrang geeft. Gister gedaan toen ik op de fiets geen voorrang kreeg van een pakketjesbezorger. 'je kan toch remmen?' was zijn antwoord. Duidelijk niet bekend met voorrangsregels. Wil ik wegfietsen op mijn trapfiets, start hij zijn bus en zet 'm in z'n 1 en rijd mij vol gas aan. Hij stuurde op mij af en reed zijn bus in de bosjes en ik vloog over de weg met fiets en al een opengegraven gat in waar ze glasvezelkabels oid aan het leggen waren. Fiets total loss, ik zo beurs als wat.. veel spierpijn en pijnlijke plekken overal over mijn lichaam. Niets gebroken gelukkig, maar een weekendje lekker motorrijden is mij nu wel door de neus geboord. Politie erbij, hij afgevoerd en in de cel gezet, ik aangifte gedaan van poging tot zware mishandeling.... wat een idioot. Ik ga in elk geval nergens meer achter aan.. de discussie was niet eens verhit. Gewoon beide onze eigen mening, meer niet, maar meneer was nogal snel geïrriteerd omdat ie nog snel pakjes moest bezorgen en die 2 minuten teveel tijd waren. Daarom rijd je maar iemand exres aan... rijbewijs en baan afpakken, dat soort mensen moet je niet op straat hebben.
 
Ik ga nooit meer vragen in het verkeer waarom iemand geen voorrang geeft. Gister gedaan toen ik op de fiets geen voorrang kreeg van een pakketjesbezorger. 'je kan toch remmen?' was zijn antwoord. Duidelijk niet bekend met voorrangsregels. Wil ik wegfietsen op mijn trapfiets, start hij zijn bus en zet 'm in z'n 1 en rijd mij vol gas aan. Hij stuurde op mij af en reed zijn bus in de bosjes en ik vloog over de weg met fiets en al een opengegraven gat in waar ze glasvezelkabels oid aan het leggen waren. Fiets total loss, ik zo beurs als wat.. veel spierpijn en pijnlijke plekken overal over mijn lichaam. Niets gebroken gelukkig, maar een weekendje lekker motorrijden is mij nu wel door de neus geboord. Politie erbij, hij afgevoerd en in de cel gezet, ik aangifte gedaan van poging tot zware mishandeling.... wat een idioot. Ik ga in elk geval nergens meer achter aan.. de discussie was niet eens verhit. Gewoon beide onze eigen mening, meer niet, maar meneer was nogal snel geïrriteerd omdat ie nog snel pakjes moest bezorgen en die 2 minuten teveel tijd waren. Daarom rijd je maar iemand exres aan... rijbewijs en baan afpakken, dat soort mensen moet je niet op straat hebben.

Wow, wat een verhaal.
Wat een figuur (vul een hele reeks scheldwoorden in, ze passen allemaal).

Goed dat het nog met een sisser afgelopen is! Als je verkeerd terecht komt is het over :(.
 
Ik ga nooit meer vragen in het verkeer waarom iemand geen voorrang geeft. Gister gedaan toen ik op de fiets geen voorrang kreeg van een pakketjesbezorger. 'je kan toch remmen?' was zijn antwoord. Duidelijk niet bekend met voorrangsregels. Wil ik wegfietsen op mijn trapfiets, start hij zijn bus en zet 'm in z'n 1 en rijd mij vol gas aan. Hij stuurde op mij af en reed zijn bus in de bosjes en ik vloog over de weg met fiets en al een opengegraven gat in waar ze glasvezelkabels oid aan het leggen waren. Fiets total loss, ik zo beurs als wat.. veel spierpijn en pijnlijke plekken overal over mijn lichaam. Niets gebroken gelukkig, maar een weekendje lekker motorrijden is mij nu wel door de neus geboord. Politie erbij, hij afgevoerd en in de cel gezet, ik aangifte gedaan van poging tot zware mishandeling.... wat een idioot. Ik ga in elk geval nergens meer achter aan.. de discussie was niet eens verhit. Gewoon beide onze eigen mening, meer niet, maar meneer was nogal snel geïrriteerd omdat ie nog snel pakjes moest bezorgen en die 2 minuten teveel tijd waren. Daarom rijd je maar iemand exres aan... rijbewijs en baan afpakken, dat soort mensen moet je niet op straat hebben.

wie heeft de conclusie getrokken dat het poging tot zware mishandeling is?
aan je verhaal te horen lijkt me dit toch meer 'je auto inzetten als wapen' dit lijkt me nou niet onder 'poging zware mishandeling vallen' als hij daadwerkelijk expres met een busje op jou inrijd vind ik dat ze hem niet voor poging moeten pakken. Je zegt gelukkig niks gebroken (inderdaad mooi) maar een auto tegen een persoon...... als je iemand expres aanrijd is dat geen zware mishandeling aangezien je met een auto iemand zo doodrijd...
 
Zo ook ik mag beginnen met alles inpakken!
Morgenvroeg richting Calais rijden en dan met de boot naar Engeland, en daar 12 dagen lekker touren door Engeland en Schotland!
 
Zo'n soort verhaal heb ik eerder gehoord. meneer werd aangereden en had last van zijn nek. Verzekering van de man die hem aanreed betaald nog steeds voor de letsel schade.

dus als je er last aan overhoud (wat we niet hopen) gewoon via verzekering spelen :(

(echt veel mafketels op de weg. tegenwoordig is hallo al teveel gezegd en willen ze je pijn doen of zelfs dood maken)

Beterschap monomuis dat je weer snel mag motor rijden.
 
Bijzonder kut Monomuis, beterschap ermee!

Heb op de brommer tíg keer meegemaakt dat automobilisten hun koekblik er zó voorplempen. Daarom rijd ik nu vaak maar wat zachter als ik de boel niet vertrouw, zodat ik makkelijker kan remmen.

Lijkt angstig, maar naar mijn idee is beter om wat vaker voorrang te verlenen terwijl het niet hoeft, dan dat je met je blije bakkes in een heg ligt te kijken.
 
Bedankt voor de beterschapswensen. :)

Dat hij mij geen voorrang gaf kon ik nog met stevig remmen tegen gaan. Maar daarna toen ik heb me er op aan sprak (op een vrij rustige, nette toon), is hij blijkbaar in de auto door het lint gegaan (daarbuiten niet echt) en heeft mij toen van achter vol gas aangereden. Dus het is niet een kwestie van geen voorrang krijgen, dat was een paar minuten eerder gebeurd. Dit was gewoon expres mij aanrijden. Het is inmiddels ook van 'poging tot' naar gewoon 'zware mishandeling' gegaan en er volgt een rechtszaak, maar pas over 3 maanden. OVJ heeft dit overgedragen aan de politierechter, die vond het een te ernstig delict. Ondertussen is mijn rechtsbijstand ook druk bezig etc. Deze jonge meneer moeten ze zijn rijbewijs voor een paar jaar afpakken en een psychiatrisch onderzoek geven.
Over 3 maanden weet ik de uitslag, maar ook ik mag dus richting de rechtbank. Letselschade-expert komt uiteraard ook nog kijken, dus we zien wel wat er uit komt. Het vervelende is dat je niet 1-2-3 centen hebt om een nieuwe trapfiets te kopen en je dit uit eigen zak eerst moet betalen (dag extra rente op de spaarrekening).

Het had allemaal nog véél slechter af kunnen lopen, dus ben blij dat het hierbij gebleven is.
Het gaat je in elk geval niet in de koude kleren zitten, iemand die moedwillig op je inrijdt met een bestelbus. En nog in de rug ook, laffe hond. Ook buiten de auto durfde hij blijkbaar niet te gaan vechten, er is dus geen geschreeuw of gescheld aan vooraf gegaan, gewoon een normale discussie waarbij ik aangaf dat hij de verkeersregels niet goed kende (feit).

Mijn nek is nog aardig stijf en gewoon algehele pijn in mijn lichaam, behalve mijn voeten. Ik schrijf alles op, want over 3 maanden weet ik het toch volledig meer.. hoop dat ik er niets aan zal overhouden (en ik had al een slechtere knie, die elke keer weer wat beter aanvoelde).


Enfin, jongens, het is mooi weer dit weekend. Geniet er van. Ik zal naar mijn motoren kijken ipv ze rijden... en ik wilde dit weekend nog wel mijn Drift Ghost-S cam testen en een demorit doen op een Yamaha MT-07 bij Arie Molenaar Motors, ook dat heb ik moeten afzeggen.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt Goed dat touren!!

@Monomuis
Jezus man, dat soort mensen moeten ze van mijn part gewoon ophangen.. Beterschap en succes met al het gezeik van de aangifte/verzekering!


Even los van alles..

http://www.rijb3wijs.nl/motor/
Hoe kan dit...? 399 euro? Moet je dan de benzine enzo en alle kleding zelf erbij kopen :P?
 
Laatst bewerkt:
Klinkt Goed dat touren!!

@Monomuis
Jezus man, dat soort mensen moeten ze van mijn part gewoon ophangen.. Beterschap en succes met al het gezeik van de aangifte/verzekering!


Even los van alles..

http://www.rijb3wijs.nl/motor/
Hoe kan dit...? 399 euro? Moet je dan de benzine enzo en alle kleding zelf erbij kopen :P?

wtf... voor alle a1 rijders zouden dus a2 kunnen halen met 10 lessen voor 300 euro???
dit kan nooit waar zijn...XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan