Het 125/250 topic deel 10! We gaan als de brandweer!

Wie wordt wereldkampioen MX2?

  • Jeffrey Herlings

    Stemmen: 16 64,0%
  • Ken roczen

    Stemmen: 8 32,0%
  • Tommy Searle

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gautier Paulin

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zach Osborne

    Stemmen: 1 4,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Done :)

Nog meer mensen die er niet tussen staan?


yessss!!! niet dat ie nou echt toonbaar is maar goed :P daarissieweer



x277li.jpg
 
Heeft iemand hier ervaring met kniekappen? ik wil ze online bestellen, maar vraag me af of je nog wat bewegingvrijheid hebt. Ik zou graag de IDK 1 Top Knee Protector willen kopen Home | Jopa . Maar rijd dit nog wel fijn? Of kan ik beter voor de IDK2 gaan?
 
Heeft iemand hier ervaring met kniekappen? ik wil ze online bestellen, maar vraag me af of je nog wat bewegingvrijheid hebt. Ik zou graag de IDK 1 Top Knee Protector willen kopen Home | Jopa . Maar rijd dit nog wel fijn? Of kan ik beter voor de IDK2 gaan?
waarom zou dat niet fijn zijn? wennen moet je zoiezo aan die dingen, maar ik heb zelf ook kniekappen met dubbel scharnier en die bevallen gewoon goed hoor. ik snap trouwens niet waarom die met enkel scharnier even duur is..
 
waarom zou dat niet fijn zijn? wennen moet je zoiezo aan die dingen, maar ik heb zelf ook kniekappen met dubbel scharnier en die bevallen gewoon goed hoor. ik snap trouwens niet waarom die met enkel scharnier even duur is..

De kappen met dubbelscharnier zijn 100 euro en met een enkel is 50 euro. Goed om te horen dat dubbelscharnier goed bevallen! daarmee haal je mijn twijfels weg, ik neem ze met dubbel scharnier.
 
Zo, terug van Hummelo!

Kicken!
Moe, maar uiteindelijk toch voldaan.

Verslagje laat nog wel een dag op zich wachten.
Steekwoorden: '94 dB WUT?' '^&*start' 'balen' 'Demper, welke demper?' 'Lekker gas geven!'
'Aansluiting'
 
Denk dat het is:

Motor is niet 94dB / hij had een kut start / balen van de kut start / Demper verloren / Huh?!? demper verloren welke demper niks van gemerkt / lekker gas geven na de kut start / en uiteindelijk weer aan gesloten bij de groep rijders nadat die lekker gas had gegeven.


Dit haal ik er uit :+
 
Zo, terug van Hummelo!

Kicken!
Moe, maar uiteindelijk toch voldaan.

Verslagje laat nog wel een dag op zich wachten.
Steekwoorden: '94 dB WUT?' '^&*start' 'balen' 'Demper, welke demper?' 'Lekker gas geven!'
'Aansluiting'
ben benieuwd naar de geluidsmeting met je rm. weet ik ook waar ik aan toe ben ;)
tenminste, neem aan dat je gemeten bent als je het over 94db en welke demper hebt :+
 
Vanaf nu geen PR21 maar Pieter29, met dit nummer blijf ik voorlopig wel rijden.

@ Jbplap, woensdag ben jij ook bij de training van Carlo Hulsen he ?
 
Zo, terug van Hummelo!

Kicken!
Moe, maar uiteindelijk toch voldaan.

Verslagje laat nog wel een dag op zich wachten.
Steekwoorden: '94 dB WUT?' '^&*start' 'balen' 'Demper, welke demper?' 'Lekker gas geven!'
'Aansluiting'


ah shit, ik was er ook.... helemaal niet aan gedacht dat er iemand van hier mee rijdt :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan