Het 125/250 topic deel 10! We gaan als de brandweer!

Wie wordt wereldkampioen MX2?

  • Jeffrey Herlings

    Stemmen: 16 64,0%
  • Ken roczen

    Stemmen: 8 32,0%
  • Tommy Searle

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gautier Paulin

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zach Osborne

    Stemmen: 1 4,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat ik maar gewoon weer dezelfde stickerset koop :D staat wel netjes als zeg ik het zelf
 
Nou ik heb vandaag MON wedstrijd gehad in veendam. Ging opzich best goed alleen jammer genoeg weer een lage opkomst in de mx1 totaal 8 man waarvan 1 in de superklasse reed. Jammer genoeg is een kameraad er in de 2e manche van de mx2 bij de start hard af gegaan en heeft zijn sleutelbeen op 4 plekken gebroken.

Ai ai, op 4 plekken.
Daar zit je wel even mee toch? spalken ze dat ofzo?
 
Ja, hoe kan die nou krom zijn ?

Hard genoeg tegen de stand van de vlagger aanrijden denks -O- Vanmiddag maar even de schade opnemen.

foto0668t.jpg
 
hmm, ik zou eerst eens alles los draaien wat los kan... vaak knalt er dan het een en ander en valt het allemaal wel mee :P
 
Klopt, daar bid ik dan ook eigenlijk voor. Maar als ik die poten zo zag staat de rechter (als je erop zit) behoorlijk krom.. We zullen zien!

Heb nog die derbi met dat cr80 blok, die samen met de kawa verkopen en een wat nieuwer model terugkopen.
 
Hier ook nog ff een nieuw fototje

ckkevent.jpg


Genomen tijdens het CKK Event 2010

ps. kan deze foto op de 1e pagina ?
 
Laatst bewerkt:
Wil je weer iets nieuws praag?

:z

NEE nog niet :+
Kan met deze motor nog een heleboel uurtjes... :]

Maar ik vroeg het me gewoon af, misschien wel een leuke motor voor na mijn honda.
Koen (mijn dealer) gaat een nieuwe 2011 TM125 kopen :}
Ik vind het wel interresante motoren :9 Op de oudere types na dan.

En trouwens, wat houd ik het al lang vol he met die Honda? :+ (kheb hem al bijna 3 kwart jaar :o )
 
Laatst bewerkt:
NEE nog niet :+
Kan met deze motor nog een heleboel uurtjes... :]

Maar ik vroeg het me gewoon af, misschien wel een leuke motor voor na mijn honda.
Koen (mijn dealer) gaat een nieuwe 2011 TM125 kopen :}
Ik vind het wel interresante motoren :9 Op de oudere types na dan.

En trouwens, wat houd ik het al lang vol he met die Honda? :+ (kheb hem al bijna 3 kwart jaar :o )

Poe poe, goed hoor :Y
 
Zoooooo, kom twee weken niet op MF en kan weer de hele avond gaan bijlezen. Heb maar alvast een fles Warsteiner losgetrokken :)

Trouwens Roczen wordt kampioen dit jaar! Zie het liever Herlings worden natuurlijk maar ik denk het niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan