Het 125/250cc topic deel 6, we zijn niet meer te houden!

Hoe vaak ga jij tijdens een middagje crossen onderuit?

  • Ik ben nog nooit gevallen

    Stemmen: 2 3,4%
  • 1 keer

    Stemmen: 14 23,7%
  • 2 keer

    Stemmen: 4 6,8%
  • 3-5 keer

    Stemmen: 9 15,3%
  • 5-10 keer

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben gestopt met tellen.

    Stemmen: 13 22,0%
  • Ik kom alleen aan sleutelen toe ipv rijden.

    Stemmen: 9 15,3%
  • Vallen is voor mietjes.

    Stemmen: 8 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw topic nieuwe plaatjes, mijn 125 voor dit moment:

full
 
Ziet er leuk uit met die zwarte accenten en velgen! :)

Alleen wat ik mij afvraag is een 125 wel leuk voor op de weg? Lijkt mij erg weinig vermogen voor op de weg.
 
1ste manche ging prima na een slechte start lag ik na een rondje of 3 op kop. 2de manche begon ie vlak na de start wat te kraken haha.Vandaag open gemaakt dacht eerst bigend eruit maar krukaslager bleek kapot te zijn dus viel mee.Baan lag wel wat zwaar maar was heel goed.
was dat met de 125 '02 yz? :X
 
Ziet er leuk uit met die zwarte accenten en velgen! :)

Alleen wat ik mij afvraag is een 125 wel leuk voor op de weg? Lijkt mij erg weinig vermogen voor op de weg.

dankje vind het zelf ook wel leuk geworden. Maar echt op de weg gebruik ik hem niet hoor. Ik rijd meest gewoon op de crossbaan en wil een enduro gaan proberen met daglicentie. En voor de fun een beetje door het bos knallen en in zandafgravingen.

Maar ik ben het er wel mee eens dat als je ect alleen offroad werk doet is een 125 gauw te ''sloom''. Ken je beter met een 250 2 takt oid gaan rijden. Maar dat is mij weer te pittig op de baan.
 
hoe weet je dat die goed onderhouden is? ja hij ziet er wel mooi uit..

maar als ik jou was zou ik voor de 125 gaan, dan kan je je nickname ook houden :)
 
ik zie dat je een jaar of 16 17 bent. Koop lekker een 125, voor 1500 heb je aardig wat keus. Lijkt me een versandigere keuze dan zo'n 250 uit 93. Niet dat die er niet netjes uit ziet voor zijn leeftijd hoor
 
ja ik denk ook dat ik maar een 125 ga kopen want ik denk toch dat een 250 nog net een beetje te veel vermogen is dus ik ga denk ik toch maar voor een 125
 
Ik heb weer es effe een vraag, ik ben weer van plan een nieuwe crosspak te kopen. En ik weet dat er hier een aantal mensen zitten die wel goeie sites hebben. Nu is de vraag, hebben jullie misschien effe een paar sites links voor me (liefst gewoon sites hier in nederland).
 
Ik heb weer es effe een vraag, ik ben weer van plan een nieuwe crosspak te kopen. En ik weet dat er hier een aantal mensen zitten die wel goeie sites hebben. Nu is de vraag, hebben jullie misschien effe een paar sites links voor me (liefst gewoon sites hier in nederland).


Waarom ga je niet langs de dealer?
Kun je meteen proberen wat het beste zit...
 
Waarom ga je niet langs de dealer?
Kun je meteen proberen wat het beste zit...

Omdat iedereen bij ons uit de buurt zijn kleding daar bij hem vandaan haal. En ik rij nu al kawa. En lijkt wel of 70% van de crossers in noord holland kawa rijd. Dus anders lijken we allemaal zoveel op elkaar. En daarom wil ik het via internet halen, omdat ze daar wat andere kleding hebben. En andere winkels hier in noord holland verkoopt kleding wat ik gewoon lelijk vindt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan