Het 25kW foto-topic Deel 2

ja, jullie hebben gelijk. 18 haal ik dan zoizo A1 en wacht ik tot ik 2 jaar later A2 mag halen (20ste)
misschien dat ik dan nog een motor neem, ik ben immers weg van de 690smc welke 45kw is volgens mij dus die word dan ook begrensd (ze noemen het de "middelgrote" categorie.. wtf) en dan 22ste eindelijk vol vermogen. maar dan moet ik wel eerst nog tot me 20ste op dat 50cc (of miss dan toch maar 75cc erop zetten :P) pleurgeval rijden.. tenzij ik ga koekblikken wat me minder leuk lijkt (b rijbewijs ga ik zoizo halen op 17e). het mooie is dat je 3x je A rijbewijs moet halen... kost zon fortuin dat ik waarss geen eens geld overhou voor een motor :rolleyes:...zolang de staatskas maar vult..

bedankt voor de reacties. ik ga het hier maar eens uitgebreid met me pa over hebben. kijken wat die zegt.
 
Het gaat nu hard off-topic.

(Mijn 2 cents, ik hoop dat, dat A1 rijbewijs helemaal niet wordt ingevoerd in Nederland. Laat men nau gewoon met A2 beginnen. En anders is dit een regel om iedereen onder de 24 jaar motorrijden te ontmoedigen. Dit is één manier om de ongevallen van dat leeftijdsgroep te beperken. Het is wel de meest suffe bureaucratisch oplossing.) B|
 
Ben ik even blij dat ik gewoon op me 20ste vol vermogen mag :+

whuha, ik ben te lui geweest, ik moet nu wachten tot 2013 juni ofso!:P
maarja 25 is nog te doen.

ik heb op zo'n duke 125 gereden, plat op t stuur, 94 over de snelweg!!

wel 1:70 ofso:P kwa verbruik

iets van 5 dagen volop op een tankje gereden..:D
 
die honden zien inderdaad alleen het functionele van een motor, VERVOER:P
er is wel iets meer dat een motor kan bieden dan alleen vervoer, anders zou ik wel auto rijden:P
een auto is ook veel functioneler., droog warm radio.

ze snappen er de ballen van;p
en
tommyG vervelend dat ze je van achter genomen hebben _O- _O- _O-
 
True.
+ik moet strax naar delft voor me hbo.. Zie je mij al iedere dag in de file staan ala koekblik? Wil gwn een motah... :'( overigens verbruikt mijn schakel zon 1:25 [tis wel ophevoerde 2-takker :P]:'))
 
whuha, ik ben te lui geweest, ik moet nu wachten tot 2013 juni ofso!:P
maarja 25 is nog te doen.

ik heb op zo'n duke 125 gereden, plat op t stuur, 94 over de snelweg!!

wel 1:70 ofso:P kwa verbruik

iets van 5 dagen volop op een tankje gereden..:D

1 op 70??

Jij mijn jonge, hebt op een wonderbrommert gereden.
Zorg dat de wereld hem te zien krijgt, dan hoef je nooit meer te werken :')




En om het topic weer ontopic te krijgen :

full

full

full

full


:)
 
gemiddeld was iets van 1:50 maar t was te halen:P

anders ga je zelf even op dat ding zitten bij een ktm dealert..

hij is nouwelijks sneller dan een redelijk opgevoerde brommer, er komt nouwelijks geluid uit, en je rijdt met gemak 50 in de 6:P

DUS:P
 
Ze worden indd ook als 11kw verkocht. Hoe krijg je het in hemelsnaam voor mekaar om een 50 rox 1:15 te laten lopen? :P

zoals ik al zei niet afstellen.

Ik had een aprilia Tuono50 schakelbrommer.

50 cc origineel, originele carburateur, gianelli uitlaat.

Ding liep 106 op de gps en 1 op 30..
Nou reed ik ook wel alleen lange stukken maar goed.

We moeten inderdaad maar stoppen met kletsen haha komt niet ten goede van de mooie foto's!
 
Ze worden indd ook als 11kw verkocht. Hoe krijg je het in hemelsnaam voor mekaar om een 50 rox 1:15 te laten lopen? :P
Yasuni r ontgrensd, racevario, ontgrensd luchtfilter, 17,5 mm carb. Hij reed 80 maar hij trekten wel als een 70cc, veel mensen dachten ook dat er een 70cc onder lag, dus ik denk dat ik hem wel goed had afgesteld
 
Met zon top en zon set up zal ie ook wel voor trekkracht afgesteld zijn ja maardan nog... 1:15 lijkt me egt sterk.... Ik heb men schakel (nu 50cc) ook op trektacht afgesteld. Loopt 76 op top (echte) waar hij 11000 toeren aantikt. Sproeier 90 met 17,5 carb. Leovince V6 pijp (laagtoerig). Trok een 76cc roxeruit (welke een 13 carb had :')). En ik loop 1:25 terwijl ik bijna altijd hoogtoerig rijd...

Anyway, we verpesten indd het fototopic.. Waarom is er geen chattopic hier?
 
gemiddeld was iets van 1:50 maar t was te halen:P

anders ga je zelf even op dat ding zitten bij een ktm dealert..

hij is nouwelijks sneller dan een redelijk opgevoerde brommer, er komt nouwelijks geluid uit, en je rijdt met gemak 50 in de 6:P

DUS:P

Dan weet jij meer dan KTM zelf.....want volgens KTM doet de Duke 125 namelijk zo'n 300 kilometer met zijn 11 liter tank...

Zeg afgerond 1 op 30.
Knappe kerel als je 1 op 50 of 1 op 70 haalt :P


Nog 1 dan om ontopic te blijven :Y
full
 
whuha, ik ben te lui geweest, ik moet nu wachten tot 2013 juni ofso!:P
maarja 25 is nog te doen.

ik heb op zo'n duke 125 gereden, plat op t stuur, 94 over de snelweg!!

wel 1:70 ofso:P kwa verbruik

iets van 5 dagen volop op een tankje gereden..:D

mijn Chineese schakelbrommer rijdt 1:45. en haalt 73. als ik lang genoeg rechtdoor rij.
wel 4 taktje he. (grappige is ik ken 4 takt ''snorfietsen'' die 45/50 gaan die meer gebruiken haha.
Maar ik kan nog gelukkig mn Rbw halen voor de 125cc wet. en anders kon ik mooi 125cc in mn brommer gooien.. heeft een 250cc frame. ik wel n zwaare brommer 120kilo!

Dus zo slecht is het niet.

img1352352225.jpeg

Had em voor 350 euries gekocht helemaal moeten opknappen.

oh. over'n tijdje post ik hier wel een mooie pic van een 25kw Yamaha Xt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan