Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Woensdag trouwens ook mijn A2 rijbewijs gehaald!

Voor het examen 1 uur les gehad en de vrijdag ervoor 2 uur les gehad, totaal 3 uur dus (had al A1).
Eindelijk legaal rondrijden nu:p
 
Hallo Monomuis, bedankt voor je reactie,

een inleg filter is het gene wat je kan vervangen in je orginele filter
van bv K&N.. net zo iets als bij auto powerfilter of een inleg filter, zoek maar op op google
snap je wat ik bedoel

en ja de cbr600 wielen zaten er al in
blijven er ook in tot dat ik me motorrijbewijs heb
andere velgen zijn bijna niet te vinden zo klik en fit en zit nogal druk met tijd

wel 2 + puntjes vandaag
woensdag me 1 ste legale rijles :D.
en zaterdag me 2de :)
 
Ah ok, in je originele luchtfilterbehuizing plaats je dan de andere filter. Nooit geweten dat dat ook kon, dacht gewoon compleet vervangen en klaar.

Succes morgen met je 1e rijles. :]
 
klopt helemaal wat je daar zegt,
ja bij mij kan dus het binneste filter vervangen klinkt gek maar is wel echt waar haha,

en bedankt kan eigelijk niet wachten de xt,
staat nu met een L plaatje zou morgen even wat foto's schieten en laten weten hoe het is gegaan, :)!
 
Hee allemaal,

ook ik ben een 35kw rijder
hier een foto van mijn gebakje voor evt in het OP
full


Tis een ´91 Suzuki GS500
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede forum bezoekerssss,

zal me kort voorstellen, ik ben Lars, kom uit Best (10 minuutjes van Eindhoven) en 4 augustus staat mijn a2 examen gepland ! Theorie en avb al binnen. Ik zou eigenlijk rond december/januari al afrijden alleen toen had ik mijn hand gebroken en ik ben nu op erasmus studie. Zodra ik terug kom meteen gas erop :D

Ik wil supermotard gaan rijden en heb al een aantal potentiele buddys gezien. Ik heb een kort vraagje: wat zijn de kosten ongeveer om een moto op kenteken te krijgen? Dus puur de keuring.
 
Laatst bewerkt:
Welkom aan alle nieuwe aanmeldingen.

Ik heb in de OP een aantal van jullie motoren toegevoegd.

Veel rijplezier :)
 
Gisteravond 1000km onderhoudsbeurt gehad, meteen ook de nieuwe belly pan en rem/koppel hendels die binnen waren laten monteren, stickers besteld (groene 800, die ook op de full-power versie zitten)

resultaat is erg mooi vind ik!

t86yp3.jpg

15fqick.jpg


vandaag maar eens lekker poetsen en een stuk rijden, de zon begint door te breken :)
 
Gisteravond 1000km onderhoudsbeurt gehad, meteen ook de nieuwe belly pan en rem/koppel hendels die binnen waren laten monteren, stickers besteld (groene 800, die ook op de full-power versie zitten)

resultaat is erg mooi vind ik!

[afbeelding]
[afbeelding]

vandaag maar eens lekker poetsen en een stuk rijden, de zon begint door te breken :)


Zien er inderdaad goed uit!
Ik wilde eigenlijk ook de 800 stickers op mn z800 hebben, maar de verkoper raadde dit af omdat bij ons dat kapje dof is in plaats van glimmend, en zie je dus heel erg de sticker zitten zegmaar..
Net nog een stuk gereden, teller staat op 801! *D


Moet ook maar eens gaan poetsen, wit wordt toch wel erg snel vies _O-
 
De hendels waren een suggestie van de eigenaar van MotoPort Rockanje, daar komen ze dus ook vandaan. Productnaam/merk weet ik hierdoor dus helaas niet.

Het is wel een standaard product van MotoPort volgens mij ;)
 
De hendels waren een suggestie van de eigenaar van MotoPort Rockanje, daar komen ze dus ook vandaan. Productnaam/merk weet ik hierdoor dus helaas niet.

Het is wel een standaard product van MotoPort volgens mij ;)

Ook maar is gaan kijken in Rockanje dan! Motoport Rockanje is in ieder geval een leuke zaak om even doorheen te lopen!
 
Zien er inderdaad goed uit!
Ik wilde eigenlijk ook de 800 stickers op mn z800 hebben, maar de verkoper raadde dit af omdat bij ons dat kapje dof is in plaats van glimmend, en zie je dus heel erg de sticker zitten zegmaar..
Net nog een stuk gereden, teller staat op 801! *D


Moet ook maar eens gaan poetsen, wit wordt toch wel erg snel vies _O-

Mijn kap is wel glimmend, dus zal minder opvallen!
Mensen nog ideeen voor verdere aanpassingen?

Wil mijn motor zo uniek mogelijk maken :]
 
LikeABawzs,

ik zal binnekort van de xt ook even een leuke foto schieten voor in de OP,

Btw, Mooie suzuki voor ze leeftijd ziet er goed onderhouden uit! ( wij hebben er ook een paar staan op de zaak ), vind de oudere suzuki's wel om te smulle !!

& mooie kawasaki, vind buikschuivers vaak niks maar die is wel een *Like* waard :)

Groetjes
 
De hendels waren een suggestie van de eigenaar van MotoPort Rockanje, daar komen ze dus ook vandaan. Productnaam/merk weet ik hierdoor dus helaas niet.

Het is wel een standaard product van MotoPort volgens mij ;)

Het ziet er uit als standaard the2wheels levers. Op eBay voor 3-4 tientjes te koop.
 
Na iets langer dan un jaar me rijbewijs te hebben, Heb ik gister eindelijk me 1ste 2 kneedowns gemaakt *O* :]
10626872_1019081361435885_8810022260834879048_n.jpg


Volgende doel: Elbow Down _O- :+
 
Ik meld me hier ook effe!

2 weken geleden eerste A2 les gehad, met de rijschool waarschijnlijk ook al kunnen regelen dat ik de week na m'n verjaardag al examen kan doen! :]

Gister avond m'n nieuwe motor ook al opgehaald, een Suzuki SV650S! :9~
full
 
zo even paar lessen gehad, mocht na 2 lessen al examen inplannen,
helaas omdat ik 3 weken op vakantie ga, pas 19aug avb examen,

me rij instructeur zeg dat het voor mij appeltje eitje word,
dus we gaan het zien, helaas mag ik geen gopro op anders had ik het even gefilmd :)
 
Morgen ga ik mijn pasje ophalen bij het gemeentehuis en dan ga ik direct door mijn Yamaha FZS600 Fazer ophalen.
 
Ik wil supermotard gaan rijden en heb al een aantal potentiele buddys gezien. Ik heb een kort vraagje: wat zijn de kosten ongeveer om een moto op kenteken te krijgen? Dus puur de keuring.
Goeie avond Lars, ik zal alsnog even op je vraag reageren. Ik heb namelijk zelf in oktober een Ducati Monster uit Italië op kenteken laten zetten. Het keuren zelf is ongeveer €160, maar dan heb ik het kenteken nog niet meegerekend en de te betalen BPM (als deze uit het buitenland komt in ieder geval).

Voor iedereen die wil weten wat het keuren van een random moto naar 35kW kost, is dat €450 (naast het laten begrenzen bij een dealer) en zal je naar Lelystad moeten.
 
Laatst bewerkt:
Op wat van manier en hoe hebben de 35kw rijders hier hun motor begrensd?

Zelf nog aan het zoeken voor motoren die geschikt zijn voor het A2 rijbewijs maar ligt dat nou aan mij of is dat nog best lastig? (zolang je geen nieuwe wil)
 
Laatst bewerkt:
Het makkelijkste en goedkoopste is een begrenzing op je gas. Hierdoor kan je niet vol gas --> vol vermogen eruit halen.

Andere optie is op de motor begrenzen. Gaat je meer geld kosten en ik begrijp uit je vraag dat je dat wilt mijden.

Er zijn inderdaad nog niet veel motoren met precies 35 kw. In principe kan je iedere motor tot 70 kw kopen.
Sommige 600cc en de meeste daaronder mag je dus kopen en rijden na begrenzing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan