het 4e TDM topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat die van Japie met de standaard uitlaten een stukje onder de originele waarden zat.
Heeft tenslotte ook dik 70.000 km op de teller..
Eigenlijk had die vooraf ook even op de bank gemoeten om het verschil duidelijk te krijgen.

Maar hij rijd heerlijk!
van onderuit in een streep naar de max!
 
Hallo,

Ik ben van plan om zaterdag naar een motorzaak te gaan om mijn aprillia futura in te ruilen. er staat daar onder andere een mooie tdm. Zijn er nog dingen waar ik op kan (moet) letten? bekende technische problemen?

alavst bedankt
 
Hallo,

Ik ben van plan om zaterdag naar een motorzaak te gaan om mijn aprillia futura in te ruilen. er staat daar onder andere een mooie tdm. Zijn er nog dingen waar ik op kan (moet) letten? bekende technische problemen?

alavst bedankt

Je moet op passen dat je je helm niet meer af krijgt vanwege de brede smile die de TDM veroorzaakt :P Maar zonder gekheid, om welke TDM gaat het?
 
ik kan de advertentie link niet hierheen kopieren maar op deze site
TopMoto Apeldoorn, Yamaha Exclusief Dealer en Multibrand Occasion Center
rode tdm uit 2001 met 39448 km

Prijs is inderdaad goed, maar vraag wel of ze hem nog even een grote beurt geven incl. kleppenstellen! Dat moet nl. bij 42.000 km.
Dus om te voorkomen dat je over 2500 km weer een 500 euro uit moet geven....!

Maar een mooie TDM, dus die beurt bij de prijs in bedingen en dan DOEN!

( in ruil voor deze besparingstip van mij, graag 25 euro besteden op lid te worden van de TDM/TRX Club, dan heb je zeker een mooi motorseizoen! ) :)
 
Kijk wel even goed naar de uitlaatbochten en middendemper.
Die vind ik er persoonlijk te mooi uitzien.
Lees even gepolijst voor de bochten, en met een spuitbus als nieuw gemaakt voor de middendemper.
Verder vind ik 'm op de foto netjes.
 
In ieder geval even vragen. Verder zou ik het niet zo 1-2-3 weten. Je kunt iemand er achter laten rijden, en dan kijken of hij zwarte pluimpjes uit je uitlaat ziet komen bij fors doortrekken, of een duidelijke olielucht ruikt.
 
bij ernstig olieverbruik rookt hij blauw, niet zwart..
maar dat ruik je wel.
Vraag naar het olieverbruik, iets gebruiken doet iedere TDM, is niet erg, zolang je maar op tijd bijvult! Maar een hoger verbruik dan 1: 2000 is niet wenselijk..
Vul je de olie niet bij, dan kost het je big end lager!

Die beurt met kleppenstellen is veel belangrijker item om mee te nemen in je onderhandeling!
 
Sorry, ik bedoelde ook blauw... Zwart is als de naaldbuizen te ruim zijn en hij te veel benzine krijgt. Maar dat mag met een 2001 geen probleem zijn eigenlijk!
 
Zaterdag kan ik mijn TDM ophalen bij Pieter en kan ik sinds begin november (!) eindelijk weer dagelijks op mijn TDM zitten in plaats van een geleende BMW K100RS (;()

Kan niet wachten!
 
Doe je goed :}
Ik heb net berekend dat ik halverwege het jaar 2041 de ton passeer (ceteris paribus).


Mag hopen dat er wel iets veranderd, je zou ontwenningsverschijnselen krijgen.
Ik wil lang voor 2041 wel weer een nieuwe.

Er moet gewoon meer gereden worden
 
Laatst bewerkt:
Mag hopen dat er wel iets veranderd, je zou ontwenningsverschijnselen krijgen.
Ik wil lang voor 2041 wel weer een nieuwe.




wat moet dat worden dan? is er wel leven na TDM?

probeer iets te ontdekken over een evt nieuw model TDM maar kan op het bekende ene
plaatje na er niets over vinden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan