Ik heb een witte uit 97 te koop staan met 6500 op de klok. Heb niet zwart op wit dat dat klopt, maar wel een betrouwbaar verhaal erbij. Heeft wel een tijd buiten gestaan onder een hoes dus de velgen zijn niet nieuw meer. Heb 'm onder handen genomen en ziet er nu weer een stuk beter uit naast een rits aan vervangen onderdelen en reparaties. Momenteel bezig met de voorvorkkeeringen, dan is ie helemaal klaar.
@Snoepjess de BMW/Rotax 650 singles zijn bulletproof. De aprilia/rotax singles zijn iets minder betrouwbaar. BMW heeft de cilinderkop aangepast naar haar specificaties voor betere betrouwbaarheid. Die aprilia's wilden nog wel eens de brui eraan geven na 50.000-60.000 km.
Heb mijn BMW ingeruild met 105.000 op de teller en het blokje deed feilloos zijn werk, ook al was ik destijds niet de beste qua onderhouden van de motorfiets...
Slechts heel licht olieverbruik, maar voor een ééncilinder motor van (toen) 22 jaar oud, met ruim 100.000 op de teller mag dat geen naam hebben.
Het stelt me gerust dat het toch opgelost kan worden. Bedankt voor het mededelen!Ik had hier ook veel last van toen ik me funduro net had, bleek dat er bijna een bar te weinig in de banden zat... Hier na was het al een stuk beter.
De dealer liet mij zien dat er ruim 300 van die pakkingen in back order staan. Ze kunnen voorlopig niet leveren.
Steeds vaker gebeurt het dat BMW stopt met het leveren van onderdelen van oudere motoren. Voor de X-Challenge zijn er ook steeds meer (belangrijke) onderdelen niet meer leverbaar. Een motor uit 2007!
Sowieso zodra je uit de garantie bent aftermarket spul halen. Op t prijsverschil kun je een heel stuk rijden!
Dat is soms dan ook wel weer waarDat ligt soms aan de (bedroevende) kwaliteit van aftermarket producten.
Dat issomsdan ook wel weer waar