Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport Topic VI: The Power Is Here

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb gister contact met de verkoper gehad. De boordcomputer gaf een foutmelding aan dus hij wilde hem vandaag wegbrengen. Dat heeft hij gedaan, alleen de computer moet helemaal worden vervangen. Dat gaat hij ook laten doen. Maar dan ga ik er dus morgen niet heen. Wordt later in de week dus.

Nog even afwachten dus })
Komt wel goed als ik het zo hoor.
Tot de 2e op je nieuwe bike zeg ik })
Neem aan dat je dan ook wel komt :+
 
@allemaal. Dus als ik het goed lees dan gaan we dus zaterdag 2 juli afspreken bij molenaar in IJsselstein om een uur of 11 *O* *O* (VH mag ook hoor ;) )

Hier even een lijstje van de mensen die waarschijnlijk gaan komen:
. Scheurneus
. Husqy keess
. Jefta op zijn nieuwe fiets :?
. Katapult
. Tipgever
. K1200rdragon
. Bikedevil :N

.

full

Even overzetten op de nieuwe pagina.
 
Helemaal TOP, ik kom hem wel ff ophalen
mag het volgende week ? deze week is al zo kort en veel te druk

ik hoor het graag van je

gr. Erwin

Ja, dat mag zeker, zet even je mogelijkheid to Prive message aan zodat ik je me adres/telnummer kan geven ;)
 
Mijn schakelassistent doet het bijna altijd goed maar af en toe laat hij toch een steekje vallen en dat is niet noodzakelijk in de hoge toeren.
Pas nadat hij even in neutraal gestaan heeft doet hij het terug.
Nog mensen met deze ervaring?
 
Hey Guys... hoe zit het met de koppeling van de K1200S?
nu 40000km gereden (2jaar) en mijn koppeling moest vervangen worden. Het geschuur van de koppeling begon al met zo'n 20000km.
dit is toch niet normaal? heb 50% van BMW Nederland teruggekregen op materiaal.. de dealer kon mij niet vertellen of ik na 40k of 20k weer aan de beurt ben.
Ik vind het niet normaal....
 
Hey Guys... hoe zit het met de koppeling van de K1200S?
nu 40000km gereden (2jaar) en mijn koppeling moest vervangen worden. Het geschuur van de koppeling begon al met zo'n 20000km.
dit is toch niet normaal? heb 50% van BMW Nederland teruggekregen op materiaal.. de dealer kon mij niet vertellen of ik na 40k of 20k weer aan de beurt ben.
Ik vind het niet normaal....

Komt veel vaker voor, BMW doet alsof haar neus bloedt.

Hamvraag....ik hoor verschillende reparatiekosten: was je veul geld kwiet?
 
Hey Guys... hoe zit het met de koppeling van de K1200S?
nu 40000km gereden (2jaar) en mijn koppeling moest vervangen worden. Het geschuur van de koppeling begon al met zo'n 20000km.
dit is toch niet normaal? heb 50% van BMW Nederland teruggekregen op materiaal.. de dealer kon mij niet vertellen of ik na 40k of 20k weer aan de beurt ben.
Ik vind het niet normaal....

mijn koppeling was op een nieuw blok na 10.000 al versleten op de 1300 :(
BMW wist van niets :(
 
mijn koppeling was op een nieuw blok na 10.000 al versleten op de 1300 :(
BMW wist van niets :(

Ja de dealer wist mij ook niet te vertellen of ik met deze koppeling langer kon doen dan 10k of 40k... een vaag verhaal over koppelingen waar ik geen snars van geloof.
minimaal 100k of 150k moet te doen zijn!
Jammer dat BMW doet alsof er niets aan de hand zou zijn. zo'n EUR650
 
Arie Molenaar 18 Juni: 10 Jaar Open Dag

wie gaat er naar toe ? misschien mee rijden, ik woon in de betuwe
 
Ja de dealer wist mij ook niet te vertellen of ik met deze koppeling langer kon doen dan 10k of 40k... een vaag verhaal over koppelingen waar ik geen snars van geloof.
minimaal 100k of 150k moet te doen zijn!
Jammer dat BMW doet alsof er niets aan de hand zou zijn. zo'n EUR650

Op de k1200sport.nl kom je als je een beetje zoekt nog veel meer k1200 ongein tegen, Overigens noemde ik me daar duccorse.
 
Even een vraagje aan andere K1200 rijders. Ik ben 195 lang en heb vooral boven 120 km.h last van turbelentie rond de helm. Als ik hoger ga zitten heb ik er dan geen last meer van maar dat staat erg vreemd en is niet echt comfortabel :).

Heeft iemand ervaring met ander scherm op K1200s?
 
Even een vraagje aan andere K1200 rijders. Ik ben 195 lang en heb vooral boven 120 km.h last van turbelentie rond de helm. Als ik hoger ga zitten heb ik er dan geen last meer van maar dat staat erg vreemd en is niet echt comfortabel :).

Heeft iemand ervaring met ander scherm op K1200s?

ik heb geen ander scherm, maar misschien wel een andere helm

ik heb de k1200s nu ongeveer een maand, meteen een nieuwe helm gekocht
motor vakantie in duitsland gehad :]
diverse snelheden gereden van 60 tot 2..

wat een geweldige helm is het , Schuberth C3

oja ik ben 1.88

ik zou ook wel een anders scherm willen maar dan voor de kleur

weet iemand welke kleuren er zijn, mijn bemer is Indigoblauw-metalic kleurcode 958
 
Voor de liefhebbers: een nieuw filmpje van mij op joetoeb:

Gemaakt in Oostenrijk, op de B77 van Köflach ri Judenburg, uiteraard op de K12.
 
Voor de liefhebbers: een nieuw filmpje van mij op joetoeb:

Gemaakt in Oostenrijk, op de B77 van Köflach ri Judenburg, uiteraard op de K12.
is die begrenst ofzo? _O- })

heerlijke weggetjes zeg!
heb je linkje op Google maps voor me waar dat ligt?
 
Laatst bewerkt:
Niet echt, maar ik wel. :+ Kom graag levend of zonder extra kosten thuis.

Waar het ligt kun je ook zelf opzoeken, alle gegevens heb ik er bij gezet, luilak! })
 
Laatst bewerkt:
Wel even een waarschuwing voor diegenen die deze weg ooit willen rijden: wees verstandig en ga niet lopen blazen omdat de weg zo mooi en vloeiend lijkt. De eerste hairpin (bij 7:30) lijkt net zo'n vloeiende doordraaier als de voorgaande bochten (zie 7:28). Op het moment dat je het ziet, heb je echter nog maar zo'n 25 meter, dus als je dan 140 rijdt heb je een serieus 'oh shit' moment en vouw je jezelf om een van die bomen of pers je jezelf door dat hekwerk. En zo zitten er nog een paar sneaky bochtjes tussen. Houdt het interessant. ;)
 
Arie Molenaar 18 Juni: 10 Jaar Open Dag

wie gaat er naar toe ? misschien mee rijden, ik woon in de betuwe


Senior 46 en ondergetekende zijn er geweest. Het was gezellig, erg jammer dat het weer een beetje tegenviel (nou ja..een beetje :( ' )
Dus zijn we met de 4 wielige blaas/brul mobiel gegaan.
Even een hamburgertje gehapt terwijl de Senior 46 een plakje cake oppeuzelde.
Helaas hadden ze geen worst, dus moesten we ook nog naar Goedhart.

Onderweg werd ik door Senior 46 nog beticht van aso weggedrag. Mhhmm..............moet je kijken wie het zegt }) )
Bij Goedhart het gewenste broodje, eeeehh 2 broodjes, gescoord en even lekker een bakkie gedaan.
Tevreden naar huis terug gereden en heerlijk een tukkie op de bank gedaan.

Vandaag even naar de BMW promotiedag in Sint Anthonis en het (motorloze) weekeinde is weer om
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan