Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie fiets! Gewoon op gaan proefrijden !
De vraag is of ze wel braaf elk jaar de vloeistof hebben vervangen.Mijn K1200R sport uit 2007 abs pomp vorig jaar kapoet.
Om het jaar grote beurt gehad maar blijkbaar voor een bmw abs niet genoeg.
Mijn K1200R sport uit 2007 abs pomp vorig jaar kapoet.
Om het jaar grote beurt gehad maar blijkbaar voor een bmw abs niet genoeg.
Ik rij nu Ducati, dan hoef ik tenminste niet meer vreemd op te kijken als er stukken zijn
[afbeelding]
Linker plaatje nieuw, rechter plaatje Links nieuw, rechts oud.
Zoals ik al zei, nieuwe ketting.overigens heb ik mijn 1200s nog niet terug van de dealer. afgelopen zaterdag is er een nieuwe nokkenaskettingspanner in gezet (zat al wel het nieuwe model in, maar was enigzins beschadigt), maar probleem is daarmee niet verholpen. onder de 3000tpm ratelt ie als een malle.
komende week hebben ze een paar uurtjes ingepland om het blok open te maken om te kijken wass da loss ist.
er zat toch een 60.000km beurt aan te komen, volgens mij moet het blok dan ook open? dus lijkt mij dat dat in 1 keer meegenomen kan worden voor de klepspelingcontrole/kleppen stellen indien nodig.
Jensen in Nijmegen. Die dealers (2 stuks), daar heb ik dan alleen maar weer slechte ervaringen mee. Zelfs als Jensen even duur zou zijn is de keuze duidelijk.(geen idee over de prijs eigenlijk, ik laat die dealers echt zo min mogelijk aan mijn motor rotzooien. Laatst een recall, dus moest wel, wist meteen weer waarom ik _niet_ naar de dealer ga. Prutswerk, kon meteen weer terug)Weet dat er goede motorbedrijven zijn naast de BMW-stealers waar je goed terecht kunt, maar wie zijn dat voor de K1200S/K1300S?
Hij moet juist heel strak voelen. Enige wat je bij lage snelheden een beetje kan voelen is het effect van de stuurdemper.Na veel lezen en zoeken toch maar even een vraag plaatsen. Ik ben in de markt voor een K1200R. Heb er nu twee gereden om goed vergelijk te hebben na 15 jaar op een Ninja. EN ik moet zeggen, wauw!
Nu merkte ik bij mijn laatste proefrit dat de achterkant wiebelig aanvoelde tot zo'n 50/60 KM/u. Is dat normaal? Dealer (niet officieel BMW) gaf aan dat dit normaal is en wel kan worden opgelost.
Omdat ik voornemens ben deze fiets te gaan kopen wil ik graag zekerheid, voordat ik me in de ellende stort. Geen ESA op deze fiets overigens.Verder zouden alle modificaties uitgevoerd zijn. Bouwjaar 2009.
Hij moet juist heel strak voelen. Enige wat je bij lage snelheden een beetje kan voelen is het effect van de stuurdemper.
Kortom, ik zou verder kijken.....
Cardanlager wat er zometeen uit springt?
Let ook even op de banden. Ver versleten banden willen ook nog wel eens voor een wiebelig karakter zorgen.
Had het probleem heel sterk met ver versleten Pilot Powers. Pilot Power 3 heeft het effect eigenlijk niet meer. (En verse banden dus helemaal niet)