Het ziet eruit als een standaard methode om de remvloeistof te vervangen. In theorie dus ja, maar alleen als je standaard remmen hebt.
Heren weet iemand of dit ook op een K1200R werkt?
Die moet je gewoon open kunnen draaien. Wel het deksel van het potje draaien, ik zou zeker niet op de bevestiging vertrouwen om het potje tegen te houden.Weet verder iemand hoe je de ronde remvloeistofbakje open krijg? als ik er aan draai zit het zo vast dat ik bang ben om het af te breken. groeten Jan
Die moet je gewoon open kunnen draaien. Wel het deksel van het potje draaien, ik zou zeker niet op de bevestiging vertrouwen om het potje tegen te houden.
Helaas zijn mijn foto's te groot. Heb ze al geresized, maar ze blijven te groot. Any thoughts?
Ik kan me voorstellen dat er meerdere zijn die versleten handvatten hebben en die willen vervangen. Echter bang zijn om de draden te beschadigen en dus de HVV opnieuw moeten aanschaffen. Dure kwestie.
Ik wilde laten zien dat ik aan de binnenzijde ben begonnen met insnijden totdat je de soldering van de draadjes naar de winding tegenkomt. Daarna tegen de winding in het oude handvat heb verwijderd. Er blijft een beetje materiaal over wat ik er voorzichtig heb afgekrabt. Uiteindelijk controle en de nieuwe handvatten er zo overheen gedrukt. Tijd benodigd; met ewat geduld 1 uurtje. En weer mooie handvatten.
Ik zal nog proberen om de foto's te uploaden. Succes!
Overzicht eindresultaat[afbeelding]
Heb ik nog een vraagje aan de heren K1300 S rijders...hebben jullie toevallig ook last van resonatie bij een bepaald toerental ? Als ik in z'n 2 zo rond de 50 blijf rijden of met gas in bepaald toeren gebied terug hoor ik iedere keer een resonatie bij het blok vandaan komen.Ik heb het ook laten horen aan een monteur en die zegt dat het een ring is bij de startmotor of dynamo het was een van die twee heb het niet goed onthoudenHet kon geen kwaad zij hij het komt min of meer vaker voor bij dit type. Herkend iemand dit euvel ? Ik vind het een behoorlijk irritant geluidje
Bij welk toerental ervaar je deze resonanties? Volgens mij is dit al eens behandeld hier, maar elke 4 cilinder heeft een toerenbereik waarbij min of meer trillingen en resonanties het sterkst doorkomen. Bij mijn K1200S '08 was dat omstreeks 4-5000rpm. Dit was zowel op het gas als van het gas. Iets mindere mate rond de 6000rpm. Dit is idd inherent aan het ontwerp.
MVS racing/crossblok revisie in nederhorst den berg is een tovenaar op de dyno
Overzicht eindresultaat[afbeelding]
Ik ben wel benieuwd of de kroonplaat past op een S1000R.
Ik heb liever de 'soort van' clip-ons.
Plaatjes van de voorvork verschillen wel, rest een goede foto van de onderzijde kroonplaat.dat denk ik zowiezo al niet .. duolever vs upsd vork ?
niet ?