Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.839
- 16.580
(Heeft weer een draadloze immobiliser, dus dat even uitzoekenDe reden waarom ik hem weg doe is dat het hierna waarschijnlijk deze wordt.(Eerst nog ff proefritje gaan maken hoe de boxer bevalt)Ben er al eens op gaan zitten en de zithouding is veel comfortabeler dan op de S.Krijg de laatste tijd behoorlijk last van polsen en rug.(Wordt ook al wat ouder)
Vraagje aan de K1300R rijders.
Ik heb de K1300R altijd een gave fiets gevonden, met name door het formaat, de techniek en de looks. Maar even proefzitten afgelopen week maakte me aan het twijfelen. Gevoelsmatig is de zithouding te weinig "vernaked" t.o.v. een sportmodel. Waar andere merken er o.a. ook een superbike stuur op zetten, lijkt het standaard stuur meer op een fixed clip-on.
Anyway, nu zag ik dat er een stuur conversiekit voor de K1300R is. Heeft iemand hier ervaring mee? Vooral gezien de recente posts over de handvat verwarming...
Kwam nog wat posts uit 2010 & 2011 tegen in dit forum, maar hoopte op wat recentere info.
Thanks!
Sinds gisteren heb ik op m'n K1200S van 2008 het ABS lampje branden. De garage adviseerde om de K aan de druppellader te hangen omdat er soms storing wordt gegeven wanneer er net te weinig spanning is.
Dat gedaan, maar helaas ging vanmorgen het lampje weer branden. Dus naar de garage geweest en die zag idd de storing, maar ook dat de ABS pomp te weinig vermogen heeft en vast zit..
Volgende week maar proberen om met nieuwe remvloeistof en een goede remproef of de pomp weer los wilt komen. Zo niet, dan zal hij vervangen moeten worden..de goedkope pomp variant was ongeveer €900 excl arbeid, dus de rekening zal dan rond de 1100 a 1200 euro komen te liggen. waaahhh.. nu maar duimen dat de pomp los wil komen.
Staat hem goed!Ik heb op mijn Powercup ook een SBK stuur zitten. Een aantal jaren geleden gemonteerd, nooit spijt van gehad!
Lekker slim, je kenteken muteren door alleen de letter die door het type voertuig al vaststaat te veranderen.
Als je nou iets dichterbij had gewoond, had ik graag een keertje komen kijken (en proefzitten als het mag).Ik rijd met mijn k1200r met een conversie kit erop, het scheelt echt een stuk je zit rechter op dan met het originele stuur.[afbeelding]
Bij mij zat deze er al op bij de aankoop.
(Bedankt vorige eigenaar)
Woont ook al zo ver wegIk heb op mijn Powercup ook een SBK stuur zitten. Een aantal jaren geleden gemonteerd, nooit spijt van gehad![afbeelding]
Woont ook al zo ver weg
Heb je de conversie zelf gedaan? Gezien de posts over de handvatverwarming, toch iets huiveriger geworden.
Lekker kontje.Thanks Worldbeater.
coolcur waar kom jij vandaan dan?
Vervelend!dat is de verkeerde kant op ik mot morgen ritje den helder doen.
Sinds gisteren heb ik op m'n K1200S van 2008 het ABS lampje branden. De garage adviseerde om de K aan de druppellader te hangen omdat er soms storing wordt gegeven wanneer er net te weinig spanning is.
Dat gedaan, maar helaas ging vanmorgen het lampje weer branden. Dus naar de garage geweest en die zag idd de storing, maar ook dat de ABS pomp te weinig vermogen heeft en vast zit..
Volgende week maar proberen om met nieuwe remvloeistof en een goede remproef of de pomp weer los wilt komen. Zo niet, dan zal hij vervangen moeten worden..de goedkope pomp variant was ongeveer €900 excl arbeid, dus de rekening zal dan rond de 1100 a 1200 euro komen te liggen. waaahhh.. nu maar duimen dat de pomp los wil komen.
Dit is inderdaad wel een specifiek geval.Uit 2005, maar het brein heeft wel in de onderdelengids staan dat het inwisselbaar is... Hoe zou ik dit kunnen testen?
\[edit] Ik heb nog even gekeken en het onderdeel nummer is wel hetzelfde maar het brein is dan nog niet geprogrammeerd. De dealer moet hem dan nog installeren met een programma dat niet voor consumenten beschikbaar is.
Hoe zou ik kunnen testen of dit het euvel verhelpt? Voor ik er veel geld aan uitgeef...of toch op de bank en een rapidbike aanschaffen. Iemand een goede plek hiervoor?