De K1300 gaat weer plaats maken voor een andere motor.. dus wie snel beslist.. anders ruil ik em in
Binnenkort ook een paar losse onderdelen te koop:
Standaard demper
Originele spiegels
Olie gril cover wunderlich(niet geinstalleerd geweest)
Ram mount (ipv bmw logo)
Touring ruit
Donkere smoke ruit
Je hebt hem maar een goede maand gehad.Niet meegevallen?Waar ruil je hem op in?
De K1300 gaat weer plaats maken voor een andere motor.. dus wie snel beslist.. anders ruil ik em in
Binnenkort ook een paar losse onderdelen te koop:
Standaard demper
Originele spiegels
Olie gril cover wunderlich(niet geinstalleerd geweest)
Ram mount (ipv bmw logo)
Touring ruit
Donkere smoke ruit
Goedendag allen,
Ik wil me ook graag even voorstellen. Mijn naam is Duncan en ben sinds week 16 dit jaar in bezit van een K1200S uit 2008. Ik ben er helemaal vergyld mee. Er zat een K1300S demper onder. Deze heb ik intussen vervangen door een SR Racing slip on. Voor de ergonomie heb ik het stuur van een K1200R geplaatst. En ik heb een MRA tourruitje geplaatst. Hij rijdt als een dolle en kan veel meer dan ik. Wensen? Tja zou wel mbv een raid bike oid het rijgedrag van de motor willen optimaliseren, een compleet uitlaat systeem monteren voor vermogen en sound. Ander zadel, origineel krijg ik een houten komt van. Verder ben ik benieuwd hoe een verhoogde kont/ achterkant rijdt. Dus die moet er ook komen.
Ik hoop leuk ervaringen uit te wisselen en te leren over het rijden en sleutelen aan de K.
dacht dat je die ter hoogte van het zadel bedoelde.. die is wel om je veervoorspanning te stellen, hetgeen niet mogelijk is handmatig als je ESA hebt.[afbeelding]
Denk niet dat dit iets met ESA te maken heeft.
Is de schroefdop die zich juist onder het kader bevindt aan een soort reservoir zie midden op de foto