Het CBR1000RR Fireblade topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heeeee, hoe kom je hier nu weer aan :?

Maar zoals ik zei, ik lig niet alleen :N

:+

full
 
Jij gaat toch ook voor de 2008 :?

Weet ik nog niet....normaal gesproken wel, want dan zal ik wel zeer hard richting 30000km gaan, maar ligt eraan hoe die 2008 eruit gaat zien en wat ik voor de WinWin terug ga krijgen....denk dat de afschrijving met al die accessoires een heel stuk meer gaat zijn dan als je em standaard laat, dus in het slechtste geval zal ik nog een jaartje doorrijden, maar ben een beetje geluk staat er in 2008 weer een nieuwe O-) O-)
 
Weet ik nog niet....normaal gesproken wel, want dan zal ik wel zeer hard richting 30000km gaan, maar ligt eraan hoe die 2008 eruit gaat zien en wat ik voor de WinWin terug ga krijgen....denk dat de afschrijving met al die accessoires een heel stuk meer gaat zijn dan als je em standaard laat, dus in het slechtste geval zal ik nog een jaartje doorrijden, maar ben een beetje geluk staat er in 2008 weer een nieuwe O-) O-)
Ik rij ook een jaartje door met als doel rond de 25000 uit te komen, dus zo erg is het niet als je een jaartje extra pakt. Bij mijn volgende wordt het aantal asoswares wel minder. Nu zitten er een aantal op die de volgende keer niet komen. Heb al een aardig beeld wat er in 2008 op zou moeten:

Wave disks (daarmee verhoog je de looks waanzinnig)
Kuipruit (gewoon praktisch)
Einddemper (het oor wil ook wat)

maybe's
stepjes (afhankelijk hoe de ori's zijn)
seatcowl (afhankelijk of ie wel of niet meekomt)

Mijn huidige aso's probeer ik te verkopen en zet er de originele niet gebruikte onderdelen er weer op, werkt misschien iets waarde verhogend. Aso's die op de nieuwe passen (zal wel niet) ztten we uiteraard over. Zal er ook met molenaar eens over hebben, misschien zien die nog wel handel in mijn "special". Zie het allemaal wel, tegen die tijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij ook een jaartje door met als doel rond de 25000 uit te komen, dus zo erg is het niet als je een jaartje extra pakt. Bij mijn volgende wordt het aantal asoswares wel minder. Nu zitten er een aantal op die de volgende keer niet komen. Heb al een aardig beeld wat er in 2008 op zou moeten:

Wave disks (daarmee verhoog je de looks waanzinnig)
Kuipruit (gewoon praktisch)
Einddemper (het oor wil ook wat)

maybe's
stepjes (afhankelijk hoe de ori's zijn)
seatcowl (afhankelijk of ie wel of niet meekomt)

Mijn huidige aso's probeer ik te verkopen en zet er de originele niet gebruikte onderdelen er weer op, werkt misschien iets waarde verhogend. Aso's die op de nieuwe passen (zal wel niet) ztten we uiteraard over. Zal er ook met molenaar eens over hebben, misschien zien die nog wel handel in mijn "special". Zie het allemaal wel, tegen die tijd.

Das mooi....maar ik zit met 2 jaar meestal al boven die 25000km maar ach, ik zie wel hoe het loopt :Y

Ben wel verpest hoor, want ik KAN eigenlijk niet meer zonder op zijn minst:

Seat cowl 8-)
Rem/schakelset (reversed shifting) 8-) 8-)
Arrow full system 8-) 8-) 8-)
PCIII + luchtfilters 8-) 8-) 8-) 8-)
Donker ruitje 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Stalen remleidingen 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Xenon lookalike lampen 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Kleine knippers 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Kentekenplaathouder 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Meestal komt daar dan ook nog een alarmverplichting bij, dus het minimale plaatje is al redelijk aanzienlijk -O- :+




Shit, ik ben ECHT officieel verpest :+ :9
 
Laatst bewerkt:
Das mooi....maar ik zit met 2 jaar meestal al boven die 25000km maar ach, ik zie wel hoe het loopt :Y

Ben wel verpest hoor, want ik KAN eigenlijk niet meer zonder op zijn minst:

Seat cowl 8-)
Rem/schakelset (reversed shifting) 8-) 8-)
Arrow full system 8-) 8-) 8-)
PCIII + luchtfilters 8-) 8-) 8-) 8-)
Donker ruitje 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Stalen remleidingen 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Xenon lookalike lampen 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Kleine knippers 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Kentekenplaathouder 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Meestal komt daar dan ook nog een alarmverplichting bij, dus het minimale plaatje is al redelijk aanzienlijk -O- :+




Shit, ik ben ECHT officieel verpest :+ :9

Ja en wat extra jammer is. is dat het moeilijk behandelbaar is :+

Oh ja inderdaad die xenon lookalikes moeten er ook op :Y
en oh ja die kleine knippers ook :Y:Y
en oh ja die kentekenplaat houder ook :Y:Y:Y


Die pcIII hoop ik niet, Honda zo dat aan uit effect er toch zo langzamerhand wel uit moeten hebben. Zoniet dan moet ook die :(
 
Das mooi....maar ik zit met 2 jaar meestal al boven die 25000km maar ach, ik zie wel hoe het loopt :Y

Ben wel verpest hoor, want ik KAN eigenlijk niet meer zonder op zijn minst:

Seat cowl 8-)
Rem/schakelset (reversed shifting) 8-) 8-)
Arrow full system 8-) 8-) 8-)
PCIII + luchtfilters 8-) 8-) 8-) 8-)
Donker ruitje 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Stalen remleidingen 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Xenon lookalike lampen 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Kleine knippers 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Kentekenplaathouder 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Meestal komt daar dan ook nog een alarmverplichting bij, dus het minimale plaatje is al redelijk aanzienlijk -O- :+




Shit, ik ben ECHT officieel verpest :+ :9


Idd :P

en:
+ PVM of Marchessini's *D
 
_O- _O- Wordt weer tijd voor nieuw materiaal dus :Y

Ben benieuwd wanneer die "film"avond bij MaRRio gaat gebeuren, waar we allemaal met onze UPP-filmpjes komen om daar met surrond sound van te genieten }) })

Ohja, MaRRio wil zijn buren te vriend houden :9 8-) :+
Goed idee *O* ik zal ook ff een paar leuke filmpie meenemen dan.

Oh ja en om Marrio niet in de kosten te laten komen neem ik wel ff een zakkie chips mee :P 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan