Het centrale WSBK Assen 2013 topic

haha, was het maar zo :P maar ok, weet ik dat :)
en ja, die paddock toegang, is dat net zoals bij de bsb maar dat je er hier dan voor moet betalen?

Nee, hier krijg je er een umbrella meisje bij voor een "rondleiding" ;) :P
 
Ja je moet er voor betalen , en heb toegang over de gehele paddock en je kan er bovenop staan ....pitwalk is niet inbegrepen.

Kun je een pitwalk ook kopen?

Paddock is wel leuk hoor, maar bovenop heb je nou niet bepaald het mooiste uitzicht (vind ik)
 
Kun je een pitwalk ook kopen?

Paddock is wel leuk hoor, maar bovenop heb je nou niet bepaald het mooiste uitzicht (vind ik)

Ik ga daar nooit staan , vind het ook niet geweldig want sta liever op de dijk Mandeveen/Duikersloot of zoiets .
Ja Pitwalk ook apart te koop.

Dan sta ik liever boven de VIP boxen als het rustig is want dan kan je heen en weer lopen , van de bar naar het dak. _O- _O-...en bij teveel inname is er ook een lift. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ga daar nooit staan , vind het ook niet geweldig want sta liever op de dijk Mandeveen/Duikersloot of zoiets .
Ja Pitwalk ook apart te koop.

Dan sta ik liever boven de VIP boxen als het rustig is want dan kan je heen en weer lopen , van de bar naar het dak. _O- _O-...en bij teveel inname is er ook een lift. :+

_O- HIK!

Die vipboxen zijn wel relaxed ja!
 
En die 30 euro voor de paddock, iemand een idee wat je daarvoor krijgt? Simpelweg toegang tot een besloten gedeelte van de paddock, of de gehele paddock?

Ik heb simpele 'overige plaatsen' kaarten gewonnen bij Ten Kate kan ik die aan de kassa uitbreiden met paddocktoegang en de pitwalk?

Zie ik je wel bij de ten kate box :Y :)
Ik ga ook even pitwalken ;)
 
Vorig jaar was het slechter volgens mij, heb nog moeten doorlopen toen na de eerste race, flinke stortbui op de veenslang
 
Ze hebben me aan het twijfelen gebracht, je kan aan de kassa toch gewoon pinnen?
 
Ik zal mij ook maar even melden:

Zondag, in een vip box (kaartjes gewonnen) met de burgermeester.., :W
 
ik ga dit jaar ook voor de 1ste keer naar de SBK. Neem mijn pa op sleeptouw. Wij zijn' toevallig' een weekje op vakantie in de buurt, dus kon ik de verleiding niet weerstaan. Kaartjes voor de gt/hoofdtribune liggen klaar!
 
Waar staan de videoschermen verdeeld over het circuit? Ik weet van twee jaar terug dat er bij het einde van het rechte stuk een scherm staat maar de rest.....
 
normaal ook altijd tegenover de GT tribune...
:^


De spanning neemt hier snel toe! Zeker met de updates die het TT Circuit op hun Facebook pagina plaatst is het super om de opbouw van het evenement te volgen. Morgen de koffer inpakken en vrijdag vliegen, kan niet meer wachten! :}
 
Kunnen inderdaad even meeten eventueel, ga waarschijnlijk in mn eentje:P
Ik ga op de motor, hopelijk is het een beetje weer daarvoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan