RuudBr
Die hard MF'er
Valt wel mee toch? 9 september vol, maar 8 september kon ik boeken. En de 7e erbij via Trackdays4all, heb ik toch twee dagen, want Assen is mij te ver weg voor één dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Cadwell Park is zo vreselijk gaaf hè!Volgend jaar ook weer naar California Superbike School UK. Twee dagen Cadwell Park, echt een topcircuit.
Ik heb bij verschillende organisaties training en coaching gedaan, maar Superbike School steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit.
Nope, aangezien zij mij dwingen als niet ZAC competitie racer elke 3 jaar een nieuwe helm te moeten aanschaffen? Gewoon te idioot voor woorden dat je als vrij rijder hiertoe gedwongen wordt ? Doei RSZ er zijn meerdere aanbieders en daarnaast ben ik als vrij rijder verzekerd op mijn eigen conto/polis.Ook nog een dagje met RSZ?
Nee als je helm aan de datum is snap ik dat. Helaasch!Nope, aangezien zij mij dwingen als niet ZAC competitie racer elke 3 jaar een nieuwe helm te moeten aanschaffen? Gewoon te idioot voor woorden dat je als vrij rijder hiertoe gedwongen wordt ? Doei RSZ er zijn meerdere aanbieders en daarnaast ben ik als vrij rijder verzekerd op mijn eigen conto/polis.
Ik ben nog nooit gecontroleerd.Is die helmplicht zo streng? Zo ja, dan kan RSZ ook van mijn lijstje af.
Ik ben nog nooit gecontroleerd.
Over de helm hoorde ik pas na een valpartijtje.
De circuitdag daarop wederom niet gecheckt.
Maar RSZ hoeft van mij sowieso niet meer.
Even schuilen voor de regen zoals bij MSL de laatste keer werd gelijk een reprimande over betalen voor een pitbox.
En de motorkeuring is ook worst case scenario a la MAC Zandvoort.
De appel valt overigens niet zo ver van de boom.
Medewerker.
Doe mij maar wat relaxter.
Minder professioneel zoaks het andere kamp zou zeggen.
Wat niet mee hielp was dat mijn rugzak bij de tafel van de organisatie lag.Serieus,merk je gelijk waar de centenlikkers zitten
Wat niet mee hielp was dat mijn rugzak bij de tafel van de organisatie lag.
Voor de eerste sessie snel terug van de startopstelling en ter plaatse de pitbox ingereden om de GPS laptimer snel te kunnen pakken.
Dat resulteerde in het eerste gerommel.
We waren met zijn tweetjes trouwens in de gehele ruimte van twee boxen.
De regen kwam uren later..
Tweede keer dat ik er stond om even het kenteken terug te zetten voor de rit naar huis.
Het hoosde letterlijk buiten op dat moment.
Wel relaxt was dat ik zelf alle stickers kon plakken op de motor.
Er was die bewuste ochtend even niemand aanwezig zo laat op de ochtend.
Je moet ook nog eens heel vroeg keuren..
Maar dit was de makkelijkste keuring ooit.
Ik moest wel even van een andere motor aflezen welke stickers, plaats en tekst.
Motorsportschool?De makkelijkste voor mij was laatst op zolder.
De organisatie keurde de motor terwijl deze nog op de aanhanger stond.
Sticker er op en klaar
intertrackMotorsportschool?
Die heb ik ook een keer op CPZ gehad.
Geen keuring net als Trackdays4All eigenlijk.
Als ze controleren dan ja.Is die helmplicht zo streng? Zo ja, dan kan RSZ ook van mijn lijstje af.
Motorkeuring geen bezwaar. Voorwaarden lezen en zorgen dat je spul voor elkaar is of idd gewoon niet met rsz rijden.Ik ben nog nooit gecontroleerd.
Over de helm hoorde ik pas na een valpartijtje.
De circuitdag daarna wederom niet gecheckt.
Maar RSZ hoeft van mij sowieso niet meer.
Even schuilen voor de regen zoals bij MSL de laatste keer werd gelijk een reprimande over betalen voor een pitbox.
En de motorkeuring is ook worst case scenario a la MAC Zandvoort.
De appel valt overigens niet zo ver van de boom.
Medewerker.
Doe mij maar wat relaxter.
Minder professioneel zoals het andere kamp zou zeggen.
Motorsportschool?
Die heb ik ook een keer op CPZ gehad.
Geen keuring net als Trackdays4All eigenlijk.
RSZ is dan ook in eerste plaats een competitie. Als ze de hele dag konden vullen met races hadden ze dat ook wel gedaan.
intertrack
Knijpen eens in de ............................................... en hoppa,klaar...
Nee als je helm aan de datum is snap ik dat. Helaasch!
Ik vind het prima hoor, maar ik heb als vrije rijder meer keuze en dan staat RSZ bij mij bepaald niet bovenaan voor een gezellige en relaxte circuitdag.Motorkeuring geen bezwaar. Voorwaarden lezen en zorgen dat je spul voor elkaar is of idd gewoon niet met rsz rijden.
RSZ is dan ook in eerste plaats een competitie. Als ze de hele dag konden vullen met races hadden ze dat ook wel gedaan.
Ze mogen best een rondje om de motor lopen, profiel checken, voering van de remblokken. En of je pak en helm een beetje kloppen.Een keuring is dan ook een totale bull-shit onzin ? Je bent immers zelf verantwoordelijk voor je brakke troep waarmee je denkt te gaan rijden. De beste leerschool voor dat soort gasten is om dan eens goed en hard op de plaat te gaan
Wat niet? Als je helm niet te oud is is er toch geen probleem? Is hij wel ouder en wil je geen andere helm kopen (geheel begrijpelijk) rij je niet met RSZ?Nee je begrijpt het dus niet
Zoals welke punten?Ik vind het prima hoor, maar ik heb als vrije rijder meer keuze en dan staat RSZ bij mij bepaald niet bovenaan voor een gezellige en relaxte circuitdag.
Sommige dingen zijn uit het oogpunt van veiligheid totale onzin. Als technieker ken ik mijn feiten.
Ik wil ook niet dat mijn motor verkracht wordt. Ben er zuinig op en aan onderhoud wordt niet bespaard.
Maar die twee circuitdagen was wel een flabbergasted nieuwe ervaring sinds 2006.
Ik dacht te weten hoe dingen lopen op en rond het circuit.
Wat niet? Als je helm niet te oud is is er toch geen probleem? Is hij wel ouder en wil je geen andere helm kopen (geheel begrijpelijk) rij je niet met RSZ?
Of zie ik nu je punt over het hoofd?
Een keuring is dan ook een totale bull-shit onzin ? Je bent immers zelf verantwoordelijk voor je brakke troep waarmee je denkt te gaan rijden. De beste leerschool voor dat soort gasten is om dan eens goed en hard op de plaat te gaan
Alleen is het dan weer zo lullig als ze bij jou ,achter,binnen komen rijden omdat de remmen de geest geven