Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Constante rondetijden op Zolder liggen rond de 1:52/53, met wat uitschieters naar de 1:50/51. Dus ART een betere optie dan?


En ook een goede tip, gaan we eens doen. Ik heb namelijk beelden van de laatste dagen. :t
Ja perfecte tijden voor de ART!
Er waren in de hele groep toen maar een stuk of 5 die onder de 1:50 hun PR hadden.
 
Dan kan je heel je dag gaan nakijken, met data vergelijken zie je meteen waar de winst ligt.
Heeft me na 4 jaar weer een verbetering gegeven op m’n pr
Waar ga je dan met vergelijken, met de data van een ander? Ik zoek bijvoorbeeld een snelle ronde van mezelf op, en vergelijk die met een snelle youtube ronde. Dan zie ik (letterlijk) al heel snel waar ik langzamer of sneller ga.
 
Waar ga je dan met vergelijken, met de data van een ander? Ik zoek bijvoorbeeld een snelle ronde van mezelf op, en vergelijk die met een snelle youtube ronde. Dan zie ik (letterlijk) al heel snel waar ik langzamer of sneller ga.
Ja met de data van een ander.
 
Ik heb een Qstarz LT-Q6000 en zou met Roy kunnen delen.
Ik heb zelf nog nooit naar de data gekeken op de computer.
Wel gevuld sinds 2012.
Het geheugen is nog lang niet vol. :9

Plaats op de rijbaan en sectortijden zijn best interessant.je kan ze zelfs koppelen aan een video
De Garmin Virb heb ik ook al sinds zeven jaar.
Nog nooit gebruikt. :+
 
Waar ga je dan met vergelijken, met de data van een ander? Ik zoek bijvoorbeeld een snelle ronde van mezelf op, en vergelijk die met een snelle youtube ronde. Dan zie ik (letterlijk) al heel snel waar ik langzamer of sneller ga.
Ik heb net ook al even gekeken en het valt me al op dat ik opvallend veel tijd laat liggen ná de bult t/m de chicane op de dubbele rechtse. Voor de rest rijd ik eigenlijk synchroon aan de 1:47/48'er waar ik mee vergelijk. Dus in theorie zou er probleemloos nog een aantal seconde vanaf moeten kunnen.

Ah, aankomend seizoen maar weer trainen. Dit was mijn eerste seizoen op een supersport en vrije sessies en dat bevalt enorm goed, komt weer een mooi seizoen aan. :t
 
O zoooooooooooooo :t
Ik vond het wel apart boeken en inschrijven.
De organisatie is zelf ook apart trouwens.
De bende van Nijvel. _O-
Geen rondetijden, transponder en ook geen keuring.
Maar de dag is wel goed verlopen.
Zou het zo weer doen. :Y
 
Ik vond het wel apart boeken en inschrijven.
De organisatie is zelf ook apart trouwens.
De bende van Nijvel. _O-
Geen rondetijden, transponder en ook geen keuring.

Maar de dag is wel goed verlopen.
Zou het zo weer doen. :Y
Je zit close, Dhr van de Ven is geldbelust,alles wat niet hoeft levert geld op :+ :9
 
Blijkbaar geen goede dag gehad.

71313013-B5B9-4B29-9598-7F3EAE49CA7A.jpeg.jpg
 
Heren! Jullie weten vast wie ik zoek ik krijg hem niet meer gevonden.. er zit in België iemand die dB killers aanbied voor Duc's en Aprilia's. Het zijn van die kegelvormige killers welke tussen je einddemper en middendemper plaatst. Iemand een idee wie dit is toevallig?
 
Heren! Jullie weten vast wie ik zoek ik krijg hem niet meer gevonden.. er zit in België iemand die dB killers aanbied voor Duc's en Aprilia's. Het zijn van die kegelvormige killers welke tussen je einddemper en middendemper plaatst. Iemand een idee wie dit is toevallig?

Niels hattas

 
Volgens mij zijn er dan een paar dingen of combinaties die je kan doen, want met jouw motor moet je toch zeker nog wel 5 a 10sec sneller kunnen.
- Art dag
- datalogger/laptimer en wat data analyse
- lijnen/rempunten/bochtensnelheid van snellere rijders/tijden vergelijken met je eigen data.
Die 5 secondes zitten er wel degelijk in hoor.
Ik weet waar ik nog wel wat laat liggen op Zolder, Spa en Assen...

ik heb een aantal jaar met een standaard 1000K4 gereden waar enkel wat vering en rempomp + klauwen op zijn aangepast.

Afgelopen zomer een ex endurance racer gekocht. Een 1000K8 met alle toeters en bellen erop. 1 dagje Assen en 1 dagje Zolder mee gedaan waar ik wel gelijk tijden mee reed wat rond m'n PR zit.

En dat terwijl ik naar mijn gevoel vooral met remmen nog op halve kracht aan het rijden was. Deze winter een mooie setje HPK schijven erop om die trilling eruit te halen en met m'n vering een afspraak maken met HK om dat ook goed te krijgen.
Als ik nou ook nog eens wat kilootjes kwijt raak, dat zal ook veeeeeuul schelen.. (weeg met pak en al zeker over de 135kg 🤐)

Die paar tellen gaan er als ik ervoor ga zitten komend seizoen wel af.
Maar bovenal, plezier staat voorop, en met de tijden die ik nu rij voel ik me comfortabel en heb alles dik onder controle, en dat is me ergens ook wel wat waard...
Ach, als het viziertje dichtgaat..... 😈😇
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Heren! Jullie weten vast wie ik zoek ik krijg hem niet meer gevonden.. er zit in België iemand die dB killers aanbied voor Duc's en Aprilia's. Het zijn van die kegelvormige killers welke tussen je einddemper en middendemper plaatst. Iemand een idee wie dit is toevallig?
NIels Hattas idd, ik heb ze in m'n K8 ook zitten in die dubbele yoshi's... het scheelt me echt net die paar DB die ik nog nodig had.

Je betaalt er voor, maar het is echt vakwerk wat hij aflevert...
 
Als ik nou ook nog eens wat kilootjes kwijt raak, dat zal ook veeeeeuul schelen.. (weeg met pak en al zeker over de 135kg 🤐)

Maar bovenal, plezier staat voorop, en met de tijden die ik nu rij voel ik me comfortabel en heb alles dik onder controle, en dat is me ergens ook wel wat waard...
Ach, als het viziertje dichtgaat..... 😈😇

Slanke motorrijders die hebben geen echt goed leven gehad ;)

1671230674683.png
 
Ik heb een Qstarz LT-Q6000 en zou met Roy kunnen delen.
Ik heb zelf nog nooit naar de data gekeken op de computer.
Wel gevuld sinds 2012.
Het geheugen is nog lang niet vol. :9

Plaats op de rijbaan en sectortijden zijn best interessant.je kan ze zelfs koppelen aan een video
De Garmin Virb heb ik ook al sinds zeven jaar.
Nog nooit gebruikt. :+
:) Al rij ik natuurlijk 600.

 
Terug
Bovenaan Onderaan