Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan eigenlijk geen bocht bedenken waar het handig zou zijn om voor 1 te gaan. Zelfs niet als je vertanding zo is dat je 6 voluit benut denk ik. Maar dat aatste is nog niet het geval.Ik zit ff te denken... gebruik ik de 1 op Zolder? Dacht het niet eigenlijk.
Wij zijn wel een beetje klaar met het gezeur met geluid op Zolder. Dus dit jaar alleen maar op de donderdagen geboekt. Bijkomend voordeel is dat het niveau ook wat hoger ligt op de donderdag.14 april, bummer. Of doe jij 2 dagen?
Niveau op een geluidsdag is voor mij nog prima, en met een standaard dikke suzuki demper is het geen probleem. Ben benieuwd of de quickshifter nog uit gaat maken voor geluid.Wij zijn wel een beetje klaar met het gezeur met geluid op Zolder. Dus dit jaar alleen maar op de donderdagen geboekt. Bijkomend voordeel is dat het niveau ook wat hoger ligt op de donderdag.
Vandaag ook nog geweest.Mijn motor is vorige week na een bezoekje aan Pajic Racing van 98 dB naar 86 dB gegaan door middel van een tussendemper.
Zo weinig mogelijk vermogensverlies en veel lichter dan OEM.
yes, 27 April ben ik ook op Zandvoort.Zijn er nog mensen die op 31 maart op Midland of 27 april op Zandvoort rijden?
Met MCT vanaf 1600 of eerder?yes, 27 April ben ik ook op Zandvoort.
Ik vermoed eerder tenzij voorrijden.Met MCT vanaf 1600 of eerder?
Je kan alvast de hele dag kijken??Leuk. Kom ik nog wel even tips ophalen.
Is voor mij eerste keer op nieuwe CPZ
Rijd jij met MCT dan?Leuk. Kom ik nog wel even tips ophalen.
Is voor mij eerste keer op nieuwe CPZ
Met MCTRijd jij met MCT dan?
of ook gewoon met rsz?
je kan met rsz gewoon gratis naar binnen om te kijken.Met MCT
MCT gaat gewoon in een groepje rustig vloeiend tussen de voor en achterrijder.je kan met rsz gewoon gratis naar binnen om te kijken.
youtube filmpjes kijken helpt je ook alvast een idee krijgen van hoe de baan loopt en wat de rij lijnen / rempunten ongeveer zijn.
Langskomen voor een praatje is uiteraard altijd goed
Goh, daarom reed de Mille dus niet lekker meer..
En ik maar denken dat het aan mij lag, ik had beter moeten weten
Bekijk bijlage 1859572
Zoals geschreven, wtf!?
Ook wel vaker verward met "piefjes""Zeg harrie, wat is een goeie benaming voor de hoeveelheid preload voor in de manual?"
-"Nou Bert, ringen, of lijnen zou je kunnen gebruiken. Of anders wellicht de hoogte in milimeters"
"Prima, doen we 'uitsteeksels' "
Dus volgende keer Aragon 5 seconden sneller? :DGoh, daarom reed de Mille dus niet lekker meer..
En ik maar denken dat het aan mij lag, ik had beter moeten weten
Bekijk bijlage 1859572
Zoals geschreven, wtf!?
Na 3 sessies ging ik verder op de andere fiets, ik wilde rijden, niet klooien.Dus volgende keer Aragon 5 seconden sneller? :D
Wil eigenlijk wel weer naar Spanje..
Dat klopt, zelf begonnen met circuit rijden bij MCT aantal jaren terug.MCT gaat gewoon in een groepje rustig vloeiend tussen de voor en achterrijder.
Rempunten zijn nog geen issue.
Het is puur wennen op de baan.
bedoel je het verschil tussen links en rechts?....Goh, daarom reed de Mille dus niet lekker meer..
En ik maar denken dat het aan mij lag, ik had beter moeten weten
Bekijk bijlage 1859572
Zoals geschreven, wtf!?