Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Niet alles is goedkoop in Afrika, maar een professionele race helm kost je maar €25,50!!
PSX_20230620_191759.jpg

Zal ik wat doosjes meenemen? *O*
Zwart of zwart.

Roept u maar.. :W
 
Beetje ramptoerisme op deze manier kan geen kwaad, ik spreek uit ervaringB| Ben wel benieuwd naar de binnenkant.... Maar monteer eerst maar je nieuwe blok;) dan komen die plaatjes later wel
Dat komt wel idd... ik deel de foto's wel.
Maar als ik het zo eens goed bekijk heb ik kans dat m'n kop nog goed is, en delen van m'n bak.

Ander blokkie er net ingehangen. Zit een gloedjenieuwe krukas in met lagers en schalen... net geen 30K gelopen op straat. Hij zou goed moeten zijn.

Kap ermee voor vandaag, waterpomp al overgezet, koppeling overgezet.. afdekkapjes voor de emissie te blocken al overgezet.. Ik ben al verder gekomen dan ik dacht... })

P.s. voor degene die het zich geen hol interesseert wat ik hier sta te doen en dit topic "schoon" wil houden? Ik kan ook gewoon verder in het GSXR topic.. die ligt ook alweer een dikke maand stil zie ik....
 

Bijlagen

  • 20230621_220012.jpg
    20230621_220012.jpg
    251,6 KB · Weergaven: 79
  • 20230621_215526.jpg
    20230621_215526.jpg
    222,2 KB · Weergaven: 78
Dat komt wel idd... ik deel de foto's wel.
Maar als ik het zo eens goed bekijk heb ik kans dat m'n kop nog goed is, en delen van m'n bak.

Ander blokkie er net ingehangen. Zit een gloedjenieuwe krukas in met lagers en schalen... net geen 30K gelopen op straat. Hij zou goed moeten zijn.

Kap ermee voor vandaag, waterpomp al overgezet, koppeling overgezet.. afdekkapjes voor de emissie te blocken al overgezet.. Ik ben al verder gekomen dan ik dacht... })

P.s. voor degene die het zich geen hol interesseert wat ik hier sta te doen en dit topic "schoon" wil houden? Ik kan ook gewoon verder in het GSXR topic.. die ligt ook alweer een dikke maand stil zie ik....
Ruustsigg aaan, neem je tijd. Je hoeft je niet te haasten😇😉
 
Dat komt wel idd... ik deel de foto's wel.
Maar als ik het zo eens goed bekijk heb ik kans dat m'n kop nog goed is, en delen van m'n bak.

Ander blokkie er net ingehangen. Zit een gloedjenieuwe krukas in met lagers en schalen... net geen 30K gelopen op straat. Hij zou goed moeten zijn.

Kap ermee voor vandaag, waterpomp al overgezet, koppeling overgezet.. afdekkapjes voor de emissie te blocken al overgezet.. Ik ben al verder gekomen dan ik dacht... })

P.s. voor degene die het zich geen hol interesseert wat ik hier sta te doen en dit topic "schoon" wil houden? Ik kan ook gewoon verder in het GSXR topic.. die ligt ook alweer een dikke maand stil zie ik....
Is dat een custom collector/spruitstuk voor die dubbelloops kanonnen?
 
Van mn helm is het drukknoopje, voor het vastmaken van je kinband, stuk gegaan. Iemand een idee of hier een vervanger voor bestaat?
 
Van mn helm is het drukknoopje, voor het vastmaken van je kinband, stuk gegaan. Iemand een idee of hier een vervanger voor bestaat?
Dat zijn van die plastic drukkertjes. Zou een schoenmaker of kledinghersteller daar niks voor hebben? Als ze maar niet met een gaatjestang een gat knippen in het bandje moet het goed zijn lijkt me. Dat zou in ieder geval het eerste zijn waar ik aan zou denken
 
Ik woon sinds eind vorig jaar in de VS. Circuitmotor is meeverhuisd (ging vrij gemakkelijk, omdat hij niet de openbare weg ophoeft, hoeft het nergens aan te voldoen).

Dus nu hier circuitdagen doen. Verschillen met Nederland: langer rijden naar het circuit, 3-4 uur is standaard; kleinere, minder professionele organisaties; iets socialer ingesteld, organisator regelt lunch, en een loterij met prijzen tussen de middag; goedkoper 150-250 dollar voor 7x 20 minuten.
Overeenkomsten: lol en veiligheid voorop (hoe verzekering hier geregeld is speelt misschien een rol) en net zulke enthousiaste en prettig gestoorde mensen als in Nederland 😁
 

Bijlagen

  • BE7FC059-DEED-4CB8-972D-72EB531C02B5.jpeg
    BE7FC059-DEED-4CB8-972D-72EB531C02B5.jpeg
    58 KB · Weergaven: 94
  • IMG_5081.jpeg
    IMG_5081.jpeg
    64,8 KB · Weergaven: 97
  • IMG_5082.jpeg
    IMG_5082.jpeg
    57,8 KB · Weergaven: 98
  • IMG_5086.jpeg
    IMG_5086.jpeg
    57,7 KB · Weergaven: 99
Ik woon sinds eind vorig jaar in de VS. Circuitmotor is meeverhuisd (ging vrij gemakkelijk, omdat hij niet de openbare weg ophoeft, hoeft het nergens aan te voldoen).

Dus nu hier circuitdagen doen. Verschillen met Nederland: langer rijden naar het circuit, 3-4 uur is standaard; kleinere, minder professionele organisaties; iets socialer ingesteld, organisator regelt lunch, en een loterij met prijzen tussen de middag; goedkoper 150-250 dollar voor 7x 20 minuten.
Overeenkomsten: lol en veiligheid voorop (hoe verzekering hier geregeld is speelt misschien een rol) en net zulke enthousiaste en prettig gestoorde mensen als in Nederland 😁
nieuwe slicks als knuffel als je in je slaapzakje ligt :+
 
Van mn helm is het drukknoopje, voor het vastmaken van je kinband, stuk gegaan. Iemand een idee of hier een vervanger voor bestaat?
Om het even welke drukknoop erin zetten
Dat zijn van die plastic drukkertjes. Zou een schoenmaker of kledinghersteller daar niks voor hebben? Als ze maar niet met een gaatjestang een gat knippen in het bandje moet het goed zijn lijkt me. Dat zou in ieder geval het eerste zijn waar ik aan zou denken
Dan nog, die plastic drukknoop zit ook door het kinbandje he?
 
Om het even welke drukknoop erin zetten

Dan nog, die plastic drukknoop zit ook door het kinbandje he?
logisch lijkt me, maar je kan een gat knippen in zo'n bandje of er een puntje van zo'n plastc ding doorheen frotten zonder de vezels te beschadigen, en dat laatste lijkt me goed.
 
Ik woon sinds eind vorig jaar in de VS. Circuitmotor is meeverhuisd (ging vrij gemakkelijk, omdat hij niet de openbare weg ophoeft, hoeft het nergens aan te voldoen).

Dus nu hier circuitdagen doen. Verschillen met Nederland: langer rijden naar het circuit, 3-4 uur is standaard; kleinere, minder professionele organisaties; iets socialer ingesteld, organisator regelt lunch, en een loterij met prijzen tussen de middag; goedkoper 150-250 dollar voor 7x 20 minuten.
Overeenkomsten: lol en veiligheid voorop (hoe verzekering hier geregeld is speelt misschien een rol) en net zulke enthousiaste en prettig gestoorde mensen als in Nederland 😁
Gaaf! Ga je ook op GP circuits rijden? Cota staat hoog op mijn lijst, wel benieuwd hoe daar alles gaat en welke organisaties dat doen.
 
Hoe positioneren jullie je voet op de steps? Haken jullie je hak achter de schetsplaat? Of draaien jullie alleen de hak er tegen aan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan