Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

haha grapjas :P _O-
Leuk geprobeerd... :+

Kom met mijn vakantie en resterende trackdays dit jaar niet bepaald ruim uit in mijn vakantiedagen...
Dusss, nee, maar bedankt voor het aanbod O-)
Ik kan je ook nog een dagje waarnemen op de zaak. :+
 
Vorig jaar voor het eerst in de regen gereden met regenbanden.
Ik vind/vond het véél leuker dan ik had gedacht. Was ook altijd spaans benauwd voor regen, maar het is echt bizar hoeveel grip je hebt met regenbanden.
Inmiddels baal ik niet meer van regendagen. Wel van die half-half dagen, die blijven godsirritant..
Dit dus meegemaakt afgelopen zaterdag en zondag op Mettet. Het was te nat voor slicks en te droog voor regenbanden. Dan geef mij maar regen ipv van die halve bak waar je niets mee kan. Bij regen en 1 natte baan kun je gewoon rijden op regenbanden. En het is idd ongelooflijk hoeveel grip je hebt met regenbanden.
 
Dit dus meegemaakt afgelopen zaterdag en zondag op Mettet. Het was te nat voor slicks en te droog voor regenbanden. Dan geef mij maar regen ipv van die halve bak waar je niets mee kan. Bij regen en 1 natte baan kun je gewoon rijden op regenbanden. En het is idd ongelooflijk hoeveel grip je hebt met regenbanden.
Perfect weer voor Pirelli wet. En die blijven best lang heel.
 
Ik weet helaas niet welke merk een andere persoon op reed maar aan die regenbanden hingen de vellen er aan. Mij te duur om een setje te verkloten. Er kwam ook geen spray van de banden.
 
Ik weet helaas niet welke merk een andere persoon op reed maar aan die regenbanden hingen de vellen er aan. Mij te duur om een setje te verkloten. Er kwam ook geen spray van de banden.
Pirelli wet is juist voor opdrogende baan, startende regen. Pirelli Rain is hun regenband.
 
Zie ook het WSBK zaterdag. ;)
Een legendarische race want op intermediate banden reden ze podium en top tien.
De meeste coureurs hadden er nog nooit mee gereden. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ben blij dat ik al die keuzes niet hoef te maken en ga het risico gewoon niet aan...als het nat is, blijf ik binnen ;) Scheelt een hoop ellende ook8-)
Ja maar jij bent dan ook van suiker zo zoet dat je bent ;)

Nee groot gelijk hoor, maar ik vind het zonde. In de regen kan je leuk rijden áls je er van houdt. En ik vind het zonde om de moeite te nemen alle rotzooi naar een circuit te slepen om vervolgens de hele dag de voortent niet uit te komen.

Maar ik zie nu dat je huis in Ede woont, kom ik heel veel met de vrachtwaggel. Morgen weer lossen bij Tulp bouwmaterialen maar ook de meeste woongebieden ben ik daar al wel geweest.
 
Ecuyers ziet er veelbelovend uit voor vrijdag tot maandag.
Vooral zaterdag overweeg ik de montage van drijverpontons. *O*
Bekijk bijlage 1909034
Het wordt al minder... De zaterdag dan. Hopelijk komt het weer van maandag+ wat eerder daar aan. We houden hoop!
IMG_20230801_204525.jpg

Ik zit nu trouwens in de Vogezen alvast warm te draaien op de Duc, daar is het ook nog niet echt bijster qua weer. Nogal buiig met korte, harde regenval.
IMG20230729171107.jpg
 
Ja maar jij bent dan ook van suiker zo zoet dat je bent ;)

Nee groot gelijk hoor, maar ik vind het zonde. In de regen kan je leuk rijden áls je er van houdt. En ik vind het zonde om de moeite te nemen alle rotzooi naar een circuit te slepen om vervolgens de hele dag de voortent niet uit te komen.

Maar ik zie nu dat je huis in Ede woont, kom ik heel veel met de vrachtwaggel. Morgen weer lossen bij Tulp bouwmaterialen maar ook de meeste woongebieden ben ik daar al wel geweest.
Dat ging je prima af op Assen inderdaad :+
 
Ik zit nu trouwens in de Vogezen alvast warm te draaien op de Duc, daar is het ook nog niet echt bijster qua weer. Nogal buiig met korte, harde regenval.
Bekijk bijlage 1909254
Ah, ik zit er nu ook met gezin, volgens mij zag ik jou dan eergisteren rijden, alleen met de duc en NL kenteken.
Bij de rodelbaan in de buurt :+
D61 ri noorden denk ik
Ik wens je goed weer toe! Zou ons ook goed uitkomen 😇😉
 
Het wordt al minder... De zaterdag dan. Hopelijk komt het weer van maandag+ wat eerder daar aan. We houden hoop!
Bekijk bijlage 1909252
Ik wilde morgen pas weer kijken na een dag niet, maar dit is precies de hoop inderdaad. ;)

(Met name omdat ik nu voor het eerst met een tentje wilde gaan i.p.v een B&B..)
Ik zit nu trouwens in de Vogezen alvast warm te draaien op de Duc, daar is het ook nog niet echt bijster qua weer. Nogal buiig met korte, harde regenval.
Bekijk bijlage 1909254
:o

Lekker koud. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ah, ik zit er nu ook met gezin, volgens mij zag ik jou dan eergisteren rijden, alleen met de duc en NL kenteken.
Bij de rodelbaan in de buurt :+
D61 ri noorden denk ik
Ik wens je goed weer toe! Zou ons ook goed uitkomen 😇😉
Hah dat is grappig, dat was ik vrijwel zeker inderdaad. Ik heb welgeteld één andere 749/999 gezien maar die was Frans. Ben alleen hier, was eergisteren later op de middag op de terugweg richting Orbey.

Weer viel me vandaag nog reuze mee eigenlijk na alle regen die werd voorspeld. 's middags gewoon een lekker zonnetje gehad.
 
Hah dat is grappig, dat was ik vrijwel zeker inderdaad. Ik heb welgeteld één andere 749/999 gezien maar die was Frans. Ben alleen hier, was eergisteren later op de middag op de terugweg richting Orbey.

Weer viel me vandaag nog reuze mee eigenlijk na alle regen die werd voorspeld. 's middags gewoon een lekker zonnetje gehad.
Ja, dat kan nie missen ;)
Ik houd m'n ogen open :p

Begrijp inmiddels dat het slecht te voorspellen is hier, vanmiddag was het inderdaad vet mazzel.
Buienalarm met urenvooruitzicht en buienradar met Europese radar geven tot nu toe redelijk goed inzicht.
 
Ja maar jij bent dan ook van suiker zo zoet dat je bent ;)

Nee groot gelijk hoor, maar ik vind het zonde. In de regen kan je leuk rijden áls je er van houdt. En ik vind het zonde om de moeite te nemen alle rotzooi naar een circuit te slepen om vervolgens de hele dag de voortent niet uit te komen.

Maar ik zie nu dat je huis in Ede woont, kom ik heel veel met de vrachtwaggel. Morgen weer lossen bij Tulp bouwmaterialen maar ook de meeste woongebieden ben ik daar al wel geweest.
ah, wat lief... KUSJE xxx O-)

Weet je wat ook zonde is....in maart naar Spanje gaan en 3 dagen de pitbox niet uitkomen van de regen8-) Ook al meegemaakt...
Daarom herinner ik mezelf er altijd aan.. aan het einde van het jaar in oktober wordt het weer 3 dagen genieten*D*D

Ja, dat is een bekende naam...zult vast hier in onze wijk wel eens zijn geweest dan ja...zit op 1 van de voormalige kazerneterreinen, aan boskant.
 
Heeft iemand een goeie tip voor regenbanden in de maat 110 voor en 150 achter ?
Wellicht hier even vragen
Circuitbanden-Topic

Weet niet zeker maar kom wel eens 110 140 sets tegen, twijfel even over de 140 maar wellicht kan je die mss ook monteren.

Zoals boven gemeld, regenbanden geeft vaak wel wat keuze stress, maar ik vind het ook zonde om sessies of hele dag weg te gooien.
Alternatief is toch een straatband die in vol nat redelijk ok presteert, daarmee rijd je iig je regenbanden niet kapot bij opdrogende baan.
Zo kan je eerder wisselen ipv maar naar die weerradar zitten staren 🤔😬😆
 
Wellicht hier even vragen
Circuitbanden-Topic

Weet niet zeker maar kom wel eens 110 140 sets tegen, twijfel even over de 140 maar wellicht kan je die mss ook monteren.

Zoals boven gemeld, regenbanden geeft vaak wel wat keuze stress, maar ik vind het ook zonde om sessies of hele dag weg te gooien.
Alternatief is toch een straatband die in vol nat redelijk ok presteert, daarmee rijd je iig je regenbanden niet kapot bij opdrogende baan.
Zo kan je eerder wisselen ipv maar naar die weerradar zitten staren 🤔😬😆
Sinds ik vaste wielbussen heb voor mijn daytona 675 is voorwiel wisselen appeltje/eitje.
Achterwiel beter, maar bijft een kud systeem,met die remklauw ophanging..:r
 
Terug
Bovenaan Onderaan