Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Tjonge jonge.. Trackdays.be laat mij ff schrikken zeg.
PSX_20240401_172602.jpg
 
Net via Motorsportschool Zolder een dagje vrij rijden gekocht op vrijdag 24 mei! *O*
Maar men broer die tegelijkertijd bezig was kon niks meer bestellen,laat ik nu dus net de laatste plek hebben ingenomen.. :'):X
Iemand een idee waar ik eventueel tickets die toch vrijkomen in de gaten kan houden ?
(Zit al in de Facebook groep 'Motorsportschool community' maar misschien weten jullie nog ergens een plek ? )
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Net via Motorsportschool Zolder een dagje vrij rijden gekocht op vrijdag 24 mei! *O*
Maar men broer die tegelijkertijd bezig was kon niks meer bestellen,laat ik nu dus net de laatste plek hebben ingenomen.. :'):X
Iemand een idee waar ik eventueel tickets die toch vrijkomen in de gaten kan houden ?
(Zit al in de Facebook groep 'Motorsportschool community' maar misschien weten jullie nog ergens een plek ? )
En als je geen dagje kan boeken kun je het risico nemen om gewoon te gaan en je op tijd te melden. Heb ik 2x eerder gedaan en gewoon kunnen rijden. Er zijn blijkbaar altijd wel een man of 8 die niet komen opdagen of kunnen annuleren.
Is voor mij gelukkig maar 40 minuten rijden. Zou ik met 3,5 uur rijden naar Assen niet zo snel doen.
 
Groeten vanaf het paddock Assen!

Morgen moet ik voorrijden bij de SSP klasse. Ene J. McPhee, J. Navarro en S. Manzi hebben nog wat begeleiding nodig.

Ene M vd Mark is er ook, maar die rijd me niet in de weg. Die zit bij de Superbikes.








(Oke, ik ga compleet om de oren gereden worden. Maar wel op de snelle Ruskenhoek! 😍)
 
Groeten vanaf het paddock Assen!

Morgen moet ik voorrijden bij de SSP klasse. Ene J. McPhee, J. Navarro en S. Manzi hebben nog wat begeleiding nodig.

Ene M vd Mark is er ook, maar die rijd me niet in de weg. Die zit bij de Superbikes.








(Oke, ik ga compleet om de oren gereden worden. Maar wel op de snelle Ruskenhoek! 😍)
Voorijden, niet te hard, af en toe even afstappen en wat uitleg geven bij een bocht. Stukkie terug, nog een keer rustig proberen, weer stukkie terug en wat harder. Zo kom je de dag wel door! De mannen en vrouwen zullen je dankbaar zijn;)
 
Groeten vanaf het paddock Assen!

Morgen moet ik voorrijden bij de SSP klasse. Ene J. McPhee, J. Navarro en S. Manzi hebben nog wat begeleiding nodig.

Ene M vd Mark is er ook, maar die rijd me niet in de weg. Die zit bij de Superbikes.








(Oke, ik ga compleet om de oren gereden worden. Maar wel op de snelle Ruskenhoek! 😍)
IK ben morgen ook op Assen. Mijn dochter is bakkeniste in de Camathiascup.

429684921_7275359759216950_4168817156061466048_n.jpg
 
en die andere knakworsten die je uitleg hebt moeten geven? komen die ook een beetje lekker rond? er is geen timing beschikbaar helaas...
 
en die andere knakworsten die je uitleg hebt moeten geven? komen die ook een beetje lekker rond? er is geen timing beschikbaar helaas...
McPhee die slappeling is niet gekomen.
Manzi kwam aardig rond, helaas ook nog 2 op de plaat kort voor me.
Ga nog een filmpje maken.
Mwoah. Zit meer in. Maar helaas op 3 droge sessies blijven steken. Laatste wel nog gereden in de regen.
 
McPhee die slappeling is niet gekomen.
Manzi kwam aardig rond, helaas ook nog 2 op de plaat kort voor me.
Ga nog een filmpje maken.

Mwoah. Zit meer in. Maar helaas op 3 droge sessies blijven steken. Laatste wel nog gereden in de regen.

Heerlijk om dit weer te zien.
Ben je nog ergens in beeld?

A.s Zaterdag 24 graden :Y
KNMI - Weer - Verwachtingen
Maarja ik ga heerlijk werken😟😕😕
 
Laatst bewerkt:
Je zou zeggen dat John toch wel wat regen gewend is als Schot zijnde....
Correctie, hij was er dus wel en heeft nog iemand van zijn fiets gekegeld, die voor mij dus :X


Heerlijk om dit weer te zien.
Ben je nog ergens in beeld?

A.s Zaterdag 24 graden :Y
KNMI - Weer - Verwachtingen
Maarja ik ga heerlijk werken😟😕😕
Ik ga later ff kijken, nu ff snel eten. Rommel uitladen en naar bed.
5:00 gaat de wekker weer.


Edit: ff snel gescrollt: 26:52 vol in beeld en iets later nog een keer zelfde shot.
 
Laatst bewerkt:
7 en 8 mei zijn we met 3 man op Assen met Eybis.
We zoeken 3 plekjes in een pitbox. Of als 2 of 3 man ook een plekje zoeken kunnen we samen een box huren.
 
26 april de vuurdoop met mijn custom Sucati 650. Nog wat kleine dingen doen, daarna ga ik hem van een livery voorzien en er mee op de testbank bin Druijff. Zat helaas al vol voor de komende tijd dus vóór de 26e zat er niet in.

Bekijk bijlage 1992783
Bekijk bijlage 1992784
Leuk ding zo, maar zou je je subframe niet wat aanpassen zodat de achterkant naar beneden gaat? Je wordt nu naar je tank geforceerd en dat moet je niet willen op het circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan