Het circuit op met Racecracks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Keurig! Als dat volgend jaar ook zo is, ga ik zeker nog een keer boeken.
9aug rij ik al ergens anders :+
Zal zeker zo zijn! Anders wordt het veels te druk op de baan. Is niet leuk rijden en meer kans op brokken. Dan maar 10,- meer betalen met zn allen denk ik dan. Vallen is duurder :X
 
Zal zeker zo zijn! Anders wordt het veels te druk op de baan. Is niet leuk rijden en meer kans op brokken. Dan maar 10,- meer betalen met zn allen denk ik dan. Vallen is duurder :X

Zeker, Mettet is ook niet groot genoeg voor meer man op de baan. Word nog wat met het ONK....

Maar volgend jaar gaan we zeker een keer bij Racecracks rijden, klinkt allemaal positief.
 
Dit was een top dag ,organisatie top ,foto's top ,circuit top,sfeer top,weer top, veel geleert ook top
En dit typ ik op een smartphone ,da's niet zo top
 
Ik zoek nog een paar enthousiast baanposters voor Maandag 9 Augustus Metett.

Iemand zin? Reacties en vragen via de mail aub
 
Super dag!

Samen met dracu afgedaald naar belgie.
Hier mijn eerste circuit dag gereden.

Had me in geschreven in groep 2 en daar ben ik ook wel achter gekomen(ging op een gegeven moment vrij hard).
Kon het gelukkig allemaal wel aardig bij houden.

We zaten de gehele dag met 4 man in een groep wat erg fijn was. Toen ik het eenmaal een gaatje liet vallen was er een andere instructeur die voor me ging rijden me weer bij de groep aansloot.

Heb van deze dag veel geleerd bedankt hier voor! Dit was de 1ste maar niet de laatste keer op het circuit met racecracks.
 
Super dag!

Samen met dracu afgedaald naar belgie.
Hier mijn eerste circuit dag gereden.

Had me in geschreven in groep 2 en daar ben ik ook wel achter gekomen(ging op een gegeven moment vrij hard).
Kon het gelukkig allemaal wel aardig bij houden.

We zaten de gehele dag met 4 man in een groep wat erg fijn was. Toen ik het eenmaal een gaatje liet vallen was er een andere instructeur die voor me ging rijden me weer bij de groep aansloot.

Heb van deze dag veel geleerd bedankt hier voor! Dit was de 1ste maar niet de laatste keer op het circuit met racecracks.
Blij te horen! :) Ik ben trots op de instructeurs. Met name dat ze je ook opgevangen hebben toen je het groepje een klein beetje kwijt was.

Ik zou zeggen tot de volgende keer :W
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, wil je er van harte mee helpen als ik de data maar ruim vooraf weet en in de agenda kan plannen :)
Wil je me even mailen en je mail adres erbij zetten waar je goed bereikbaar bent + je nr.? Dan sla ik je mail adres op en dan wordt je op de hoogte gehouden vwb de datums en baanposten / vlaggen :)

Bedankt! :}
 
Super dag!

Samen met dracu afgedaald naar belgie.
Hier mijn eerste circuit dag gereden.

Had me in geschreven in groep 2 en daar ben ik ook wel achter gekomen(ging op een gegeven moment vrij hard).
Kon het gelukkig allemaal wel aardig bij houden.

We zaten de gehele dag met 4 man in een groep wat erg fijn was. Toen ik het eenmaal een gaatje liet vallen was er een andere instructeur die voor me ging rijden me weer bij de groep aansloot.

Heb van deze dag veel geleerd bedankt hier voor! Dit was de 1ste maar niet de laatste keer op het circuit met racecracks.

Ben jij dit?

full
 
Wil je me even mailen en je mail adres erbij zetten waar je goed bereikbaar bent + je nr.? Dan sla ik je mail adres op en dan wordt je op de hoogte gehouden vwb de datums en baanposten / vlaggen :)

Bedankt! :}


mag ik me ook nog melden als baanpost?voor next season ? zit helaas 9 augustus in de middag dienst.

kan sbb zijn geprepareede 600 rr ook weer loslaten volgend jaar :P
nog een paar dingen moet ik nog bestellen en dan ben ik klaar voor het volgend seizoen :Y
 
Laatst bewerkt:
Super dag!

Samen met dracu afgedaald naar belgie.
Hier mijn eerste circuit dag gereden.

Had me in geschreven in groep 2 en daar ben ik ook wel achter gekomen(ging op een gegeven moment vrij hard).
Kon het gelukkig allemaal wel aardig bij houden.

We zaten de gehele dag met 4 man in een groep wat erg fijn was. Toen ik het eenmaal een gaatje liet vallen was er een andere instructeur die voor me ging rijden me weer bij de groep aansloot.

Heb van deze dag veel geleerd bedankt hier voor! Dit was de 1ste maar niet de laatste keer op het circuit met racecracks.

kijk kijk dat is mooi om te lezen . :}
 
mag ik me ook nog melden als baanpost?voor next season ? zit helaas 9 augustus in de middag dienst.

kan sbb zijn geprepareede 600 rr ook weer loslaten volgend jaar :P
nog een paar dingen moet ik nog bestellen en dan ben ik klaar voor het volgend seizoen :Y
Als je heel hard kan vlaggen dan mag je je aanmelden ;)

Stuur me een mailtje met adres waar je goed bereikbaar ben en we houden van de winter contact + eventueel je nummer. ( ik zal niet s' nachts bellen dat beloof ik.
Mail ook of je wil vlaggen EN vrij rijden of alleen vlaggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan