Het circuit rondetijden topic 3 (Lees de OP!)

Warm, maar geen kusje.

*g-flater
*BSA

Wel applausje voor de tijden met dit oude beestje. Was dit toevallig bij MSH maandag de 23e?
-O-verdorie, nog mn best gedaan op die post ook. Ik wou niet op mijn kop krijgen van jou. Maar ik snap het je hebt gelijk.

Dankje. Nee was tijdens de laatste ronde van mijn wedstrijd Eurosingels tijdens de DCR zondag 29 mei.
Was weer een jaar geleden dat ik op de BSA gereden had. Er zit veel meer in de combinatie man en motor. Maar dan moet er veel meer gereden worden. Gelukkig vindt de eigenaar van de BSA dat ook, dus waarschijnlijk ga ik begin juli naar Schleiz met de BSA :t
 
Wat is een HM? Heb er maar Honda van gemaakt
HM is een italiaanse firma die homologatie versies van o.a. Honda crf 450r op de markt brengt, in samenwerking met Honda maar wel onafhankelijk.

Sinds 2017 is HM, Redmoto geworden o.w.v. emissie normen o.a. In wezen zijn de HM / Redmoto machines Honda's maar dan aangepast.
 
HM is een italiaanse firma die homologatie versies van o.a. Honda crf 450r op de markt brengt, in samenwerking met Honda maar wel onafhankelijk.

Sinds 2017 is HM, Redmoto geworden o.w.v. emissie normen o.a. In wezen zijn de HM / Redmoto machines Honda's maar dan aangepast.
Helder! Aangepast 👌🏻
 
Lekker!
3 dagen (wel maar 5,5 sessies) op de Nürburgring zitten fietsen.
“Geile Strecke!”

ACEE758C-E3A7-4668-B5EF-D8CA38D47F94.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Eerste keer Assen, langzame Ruskenhoek

Tijd: 01:59:246 Smet - Yamaha R1 2008

De eigen GPS-laptimer was nog een tiende enthousiaster :+
 
Verbetering Assen, langzame Ruskenhoek
Oude tijd: 01:52.738 Baartaap - Honda CBR1000RR 2006
Nieuwe tijd: 01:51.873 Baartaap - Kawasaki ZX-6 R 2010

Eindelijk weer eens iets verbeterd, na 5 jaar....

Met een 600 tov je 1000 bijna een seconde sneller, ik zeg lekker hoor!

Staat erin.
 
Ik denk dat dat voor 90% van de circuit rijders geld.
Waarom je überhaupt op 1000 4-cilinder met 200pk wil rijden is mij onduidelijk.
in mijn geval 1.95 mtr en 105 kg, dus wil ik een beetje vooruit komen 😉. verder haal ik bij lange na niet het potentieel eruit, maar dat doet zoals jij zegt 90% ook niet uit een 600, gewoon genieten de hobby is al duur genoeg
 
in mijn geval 1.95 mtr en 105 kg, dus wil ik een beetje vooruit komen 😉. verder haal ik bij lange na niet het potentieel eruit, maar dat doet zoals jij zegt 90% ook niet uit een 600, gewoon genieten de hobby is al duur genoeg
Hmm, ik begrijp je punt. Ik weeg nog geen 80 kilo, en ben net 1,75. Met jouw maten wordt het idd een ander verhaal.
Daarom schreef ik ook, "is mij onduidelijk" als in denkt niet verder dan mijn neus lang is. ;)
 
Om mee te beginnen zou ik idd geen 1000cc adviseren maar als je bv. 2 meter en 120kg schoon aan de haak bent, dan kan ik me die keuze wel voorstellen............en als je uitgekeken bent op je 600cc, dan wil je weleens wat anders of puur kijken "vind ik het bij mij passen"

Maar ieder moet gewoon lekker zijn ding doen.
Ik heb er nl geen last van en hoef het ook niet te betalen, dus waarom moet ik het begrijpen.
 
2.03m en dan is een 1000 krap zat :P

600cc leek mij ook veel leuker om te rijden, of in ieder geval om de max er uit te halen. Al is de kick van die 1000 ook wel geweldig hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan