Heel leerzaam ik heb mijn pr nauwelijks verbeterd. Maar ik kon wel continu 1.49 laag rijden, 1 sessie zelfs 6 rondjes achter elkaar. Dat waren voorheen uitschietersHoe was ART?
Wel een btje een raar verhaal van die instructuur. Mooi dat je verder wel een goeie dag hebt gehad.Heel leerzaam ik heb mijn pr nauwelijks verbeterd. Maar ik kon wel continu 1.49 laag rijden, 1 sessie zelfs 6 rondjes achter elkaar. Dat waren voorheen uitschieters
Stomme was dat ik dacht dat ik het circuit van zolder wel goed kende.Maar in een paar bochten had ik een compleet foute rijlijn.
Had alleen een beetje pech onze instructeur was gevallen en moest verder op een 1000r naked. Hierdoor kon hij het niet meer zo goed volgen. Dus na de 3e sessie moest ik de informatie die we kregen toepassen zonder na controle zeg maar.
Maar als ik filmpjes van gister bekijk en vergelijk met mijn oude filmpjes waar ik de zelfde tijd rij. Zie je gewoon dat het makelijker en veel meer vloeiend gaat. Tevens laat ik veel minder meters liggen en gebruik ik beter de baan en blijf ik juist weg van de gevaarlijke punten van zolder.
Vrijdag? Ik heb hem voorbij zien schuiven bij de chicane, wij stonden daar op de paddock. Wel raar, hij stond even te kijken en kroop vervolgens over het hek en weg was hij. Bleek het een instructeur te zijn..Heel leerzaam ik heb mijn pr nauwelijks verbeterd. Maar ik kon wel continu 1.49 laag rijden, 1 sessie zelfs 6 rondjes achter elkaar. Dat waren voorheen uitschieters
Stomme was dat ik dacht dat ik het circuit van zolder wel goed kende.Maar in een paar bochten had ik een compleet foute rijlijn.
Had alleen een beetje pech onze instructeur was gevallen en moest verder op een 1000r naked. Hierdoor kon hij het niet meer zo goed volgen. Dus na de 3e sessie moest ik de informatie die we kregen toepassen zonder na controle zeg maar.
Maar als ik filmpjes van gister bekijk en vergelijk met mijn oude filmpjes waar ik de zelfde tijd rij. Zie je gewoon dat het makelijker en veel meer vloeiend gaat. Tevens laat ik veel minder meters liggen en gebruik ik beter de baan en blijf ik juist weg van de gevaarlijke punten van zolder.
Verbetering in de laatste ronde van de laatste race op Assen
01:46.827 C.Blok - BMW S1000RR 2016
Nieuwe tijd, langzame Ruskenhoek Assen
1:47.465 Nob - Yamaha R1 2016
Mettet oude diabolo => 02.00.050 Suzuki GT500 1972
Mettet huidig => 01.23.800 Suzuki gsx 1100 1983
Chimay 9,5km => 04.14.827 Suzuki gt 500 1972
Chimay klein zonder chicane in afdaling => 02.04.030 Suzuki gt 500 1972
Chimay klein met chicane in afdaling (huidig) => 02.08.500 Suzuki gsx 1100 1983
Jehonville (België) : 01.25.173 Suzuki gt 500 1972
Anneau du Rhin (FR) 01.49.500 Honda cbr 900 1992
Gedinne : 02.38.500 Aprilia rs 250 2000
De meeste tijden zijn classic endurance lange afstand tijden en geen sprint tijden
Spa zelden gechronometreerd. Ik heb 1 tijd met een bmw in de regen en kapotte motor al lopend de laatste kilometer....13min07.458
Want duwen dat kennen we met dat oud ijzer. Met endurancewedstrijden is het panne/ vallen / tank leeg en voortduwen tot pits of over de streep. Weinig forumnarren met zo veel ervaring als ik
Bekijk bijlage 1428239Bekijk bijlage 1428245Bekijk bijlage 1428244
bij welke organisatie rijden jullie de snelle ruskenhoek?
Welke race op het programma kan je met deze tijden meerijden? ik wil ookZullen bij het BSB in het bij programma gereden hebben.
Welke race op het programma kan je met deze tijden meerijden? ik wil ook
Nice, mooi streven voor volgend jaarBeNeCup, onder de 1:50...
BeNeCup, onder de 1:50...
Snelle of trage ruskenhoek? Want sommige kwamen niet eens onder de 1:50 met de snelle ruskenhoek
Snelle. Heb maar 1 tijdlijst gezien en de minst snelle zaten er idd nèt onder.