Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door omstandigheden een tijdje niet/amper gereden, maar heb nu de handschoen weer opgepakt 8-)

Rij voor mijn gevoel nog niet op het oude niveau, maar de nieuwe tijden kunnen in ieder geval opgenomen worden in het lijstje, waarvoor (bij voorbaat) dank.

Nieuwe tijd Magny-Cours (Frankrijk)
01:51.661 Superturismo - BMW S1000RR 2017

Nieuwe tijd Zandvoort F1 zonder GP chicane (NL)
01:52.576 Superturismo - BMW S1000RR 2017

Oh ja en ik wil de verrassing niet bederven, maar er komt straks iemand met de verbetering van de tijd van SUBR1 op laatstgenoemde baan zo groot dat je je af zal vragen of hij een nog snellere layout weet dan de rest rijdt 😅

Zat een (klein) deel van de ronde achter hem en zag hem daar in ieder geval geen stukken afsnijden, respect 🙏
 
Hahaha, mooi aangekondigd door Superturismo maar het was voor mijzelf ook even schrikken 😲

Verbetering Zandvoort F1 2020 zonder GP chicane (NL)
01:44.940 SUBR1 - Yamaha R1 2015

Dikke tijd idd, maar klopt wel aardig in de lijn der verwachting. Ongeveer 7s sneller.



Ik hoop de 31e met droog weer mijn tijd nog wat aan te scherpen
 
Verbetering Assen, langzame ruskenhoek
01:57.253 ZXRH88 - Kawasaki ZX10R

Zaten we in dezelfde sessie @Green Gooner ?! als je tenminste gister die tijd hebt gereden.. Groep B ?
Ik was er Maandag en Dinsdag, Maandag was ik in A gezet maar geen meter gereden omdat ik geen regenbanden heb. Dinsdag zat ik in C, maar ik had wel in B moeten zitten ja |(. Heb jou wel zien rijden volgens mij, ZX10R met witte wielen met een lange gast erop?
Mijn missie voor de winter is toch een extra setje velgen scoren, laatste tijd toch te veel rijtijd gemist door regen -O-.
 
Ah dan zat je bij mijn maatje in de groep, daar was wel veel snelheids verschil volgens mij, hij reed 2.09 maar sommigen 2.20 en jij dus gewoon onder de 2 min.

Klopt helemaal, ik ben die lange vent die eigenlijk niet zo goed op die 10 past :)
 
Ah dan zat je bij mijn maatje in de groep, daar was wel veel snelheids verschil volgens mij, hij reed 2.09 maar sommigen 2.20 en jij dus gewoon onder de 2 min.

Klopt helemaal, ik ben die lange vent die eigenlijk niet zo goed op die 10 past :)
Ja dit was de gevaarlijkste groep waar ik ooit in gereden heb, wou ook naar B overstappen maar stond niemand bij de balie toen ik daar langs liep. Kom volgende keer wel ff buurten nu ik weet wie je bent.
Verder het rondetijden topic niet teveel verstoren met groep C struggles 8-) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan