Het dilemma met naked bikes

Logischerwijs ben dàt dus niet met jullie eens. :) ;)
Een beetje windbescherming is wel noodzakelijk als je er langere stukken op gaat rijden. :]
 
noodzakelijk, niet fraaier, maar heb jij zo'n bekuipte Bandit?
Yepsers :) (vandaar de smilies in de bovenstaande post). Een donkergroene weliswaar. Laatst zag ik een zilveren rijden. Die was helemaal mooi. Een aantal details komen dan beter uit.

Hoe zal ik het zeggen ? Op je eerste fiets ben je altijd verliefd :)


[ Dit Bericht is bewerkt door: MartijnL op 2001-06-22 12:35 ]
 
DAt zijn dan wel de betere lesmotoren. Bij stonden alleen een ER5 en een CB500 voor de deur bij rijschool. Ik zat toedertijd ontzettend te geilen op een naakte Bandit 600.... })
 
HELLdesker
Holy Motorfreak


Geregistreerd: May 19, 2001
Berichten: 478
Lokatie: Omgeving Eindhoven.
Geplaatst: 2001-05-29 15:55
--------------------------------------------------------------------------------
Da's precies waarom ik geen naked neem voorlopig... Kwil namelijk met mijn motor op vakantie kunnen.... Ik vind anders wel een XJR1300 een geweldige fiets...

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999 legt 400 meter in 10"3 sec @ 222.7 km/h af.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-05-29 15:57 ]

--------------------------------------------------------------------------------
Nee hoor,, een R1 heeft lekker veel kuip.

Maar dan nog, een vriend rijdt gewwon achter me aan naar Zuid Frankrijk over de Peage met 160-180.
Beetje kerel ...........
 
Ooit schreef HELLdesker
Da's precies waarom ik geen naked neem voorlopig... Kwil namelijk met mijn motor op vakantie kunnen.... Ik vind anders wel een XJR1300 een geweldige fiets...
Nee hoor,, een R1 heeft lekker veel kuip.

Maar dan nog, een vriend rijdt gewwon achter me aan naar Zuid Frankrijk over de Peage met 160-180.
Beetje kerel ...........

Een R1 heeft iig meer kuip dan een XJR1300, ennuh dan ben ik in jou ogen maar geen kerel... Was ik toch al niet met mijn 5 mm glimrandjes op mijn banden... ( of was het 2 mm }) )
Kwil trouwens de nek van die vriend van jou wel eens zien als ie met 160-180 op zijn naked achter jou aan wappert :P
 
waarschijnlijk plat op zijn tank om niet vol in de wind te zitten en zijn nek te ontlasten maar om dat nou zo'n lange tijd vol te houden? Ik heb respect :}
 
bandit 600 S == 200
bandit 1200 S == 220

met dank aan motornet.nl :)
Zelf heb ik nog maar de 180 meegemaakt overigens. Eerste noodzaak is het stepje aan de grond :)

Op 2001-06-22 14:17, schreef Skoezie:
Ik heb op een boef gelest. Fijn fietsje!
Dat die rijschool daar Bandits voor neemt :? :? . Viercilinder, 78pk een rode streep bij 13.000rpm en 210kg zou ik mijn leerlingen toch niet aan willen doen als ze voor het eerst de speciale verrichtingen ingaan. Of begon je op een CB500 en groeide je door ofzo ?

[ Dit Bericht is bewerkt door: MartijnL op 2001-06-25 20:49 ]
 
er wordt zelfs gelest met fazers...

90 PK, 200 kg oid
eek2.gif
en vervolgens zegt de instructeur: "Als je links gaat staan, dan MOET je als eerste weg zijn." }) whahaha wheelien met je lesmotor :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: MartijnL op 2001-06-26 12:28 ]
 
Ik denk dat als je zo gek doet dat je een Fazer op z'n achterwiel krijgt, je dat ook met een CB500 doet.

Zolang je met een instructeur rijd die de snelheden legaal houd is er nix aan de hand.
 
Dat klopt helemaal BertV. Maar die kreet dat je als eerste weg moest zijn was er een van mijn instructeur. Ik kreeg het ook te horen als ik niet vlot weg was bij het stoplicht. Een keer was ik op de CB500 iets te enthousiast en toen moest ik me opeens heel hard vasthouden. Ik stelde me ff voor hoe dat op die Fazer geweest zou zijn.
 
Geplaatst: 2001-06-25 16:57
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------


Op 2001-06-25 16:26, schreef Gizzmo13:
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------


Ooit schreef HELLdesker
Da's precies waarom ik geen naked neem voorlopig... Kwil namelijk met mijn motor op vakantie kunnen.... Ik vind anders wel een XJR1300 een geweldige fiets...


--------------------------------------------------------------------------------


Nee hoor,, een R1 heeft lekker veel kuip.

Maar dan nog, een vriend rijdt gewwon achter me aan naar Zuid Frankrijk over de Peage met 160-180.
Beetje kerel ...........



--------------------------------------------------------------------------------



Een R1 heeft iig meer kuip dan een XJR1300, ennuh dan ben ik in jou ogen maar geen kerel... Was ik toch al niet met mijn 5 mm glimrandjes op mijn banden... ( of was het 2 mm )
Kwil trouwens de nek van die vriend van jou wel eens zien als ie met 160-180 op zijn naked achter jou aan wappert
_________________
Ik mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan . snelheidscontroleurs


Die vriend ze nek valt wel mee, maar hij is wel erg stoer.
Hij traint erg veel, Full Contact karate ed.

Maar hij doet het wel en ligt niet plat. Het went wel hoor, na een tijdje
 
Die vriend ze nek valt wel mee, maar hij is wel erg stoer.
Hij traint erg veel, Full Contact karate ed.

Maar hij doet het wel en ligt niet plat. Het went wel hoor, na een tijdje

Alles went zeggen ze. ( alhoewel ik mijn twijfels heb... een geamputeerd been went ook...)
Maar ik heb respect voor je vriend :} , ik doe het hem niet graag na.


ps Gizzmo13... Als je op het knopje "quote" onderin een post van mij klikt dan krijg je het hele verhaal in 1 keer in het berichten venster... hoef je niet mijn post te kopieren...
[edit]
Oeps ik zie net dit pas...
Op 2001-06-28 14:19, schreef Gizzmo13:
Welke versie IE gebruik jij, ik 4 en die geeft geen quote.

Thuis werkt het wel en dat is 6
[/edit]
_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.
fuckyou.gif
snelheidscontroleurs.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-28 14:49 ]
 
Ik zelf heb ook bewust gekozen voor een motor met kuip, ik vindt een zware naked bike namelijk ook wel erg gaaf.

Moet alleen toegeven dat de kuip op een R1 wel erg klein is uitgevallen.
Maar dat maakt niet uit, heb hem lekker toch gekocht en ik wil er ook geen hoger kuipruitje op, want dat vindt ik geen gezicht.
 
Ik vind een halve kuip erg mooi, dat zie je nog echt het motorblok, is mooi om te zien.

Maar volle kuipen kunnen ook erg mooi zijn op die sportfietsen.

Zoveel dingen zijn zo mooi.
 
Ik heb een klein kuipje via MDI op mijn XJR1200 gezet. Klein genoeg om het niet lullig uit te laten zien, groot genoeg om constant 160 te rijden zonder nektrainingen te doen. Bevalt me wel.

Groet,
Stef
 
Ik vind een halve kuip erg mooi, dat zie je nog echt het motorblok, is mooi om te zien.

Maar volle kuipen kunnen ook erg mooi zijn op die sportfietsen.

Zoveel dingen zijn zo mooi.
wind vangen is ook wel mooi hoor, dan met een stijve kop doen alsof er niks aan de hand is
wordt je wel een bikkel van als je dat lang en vaak genoeg doet
 
er wordt zelfs gelest met fazers...

90 PK, 200 kg oid

Correctie: 95 pk, 189 kg drooggewicht. (hmm, blijkbaar ben ik als Fazer rijder snel op mijn tenen getrapt :+ Dat verklaart ook meteen waarom ik geregeld met mijn tenen over het asfalt schraap 8-) )

Ik vind een Fazer geen lesmotor: veel te pittig voor een leerling, ik vond destijds de les-Diversion (60pk) al een beest van een machine...
 
Terug
Bovenaan Onderaan