~~~ Het drietiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer iets nieuws, een culinaire rit? Nog nooit van gehoord.
Waarschijnlijk voor de afvallige types? :?

:+
 
Laatst bewerkt:
2uetoy8.jpg

grrr, geen compressie meer


35alkdt.jpg

decompressie kabel freubelen


av2cmw.jpg

ingedeukte boom, sterk ding zo'n ttr


rsfplg.jpg

stoffige monegros woestijn
 
Laatst bewerkt:
Kleine dingetjes.
En alle spaken los in de YZ, bij nadraaien bleven ze los zitten, er is er toen 1 geknapt, dus dat wiel moet opgeknapt worden.
En mijn schokbreker, van de WR, moet geserviced worden, zo bleek daar. Verder helemaal toppie, ook geen olieverbruik. En als je een beetje oefent met de WR is het best mogelijk om op 2 wielen te rijden. Dat gelul van hij wil alleen op zijn achterwiel is onzin.

En mijn splinternieuwe cross-shirt met reclame aan flenters door een schuiver over de rotsachtige ondergrond. De body-protection heeft zijn werk uitstekend gedaan.
 
Laatst bewerkt:
En ik had, vooral als ik veel wijn, bier en borreltjes gedronken had, 's morgens last van een schrale reet.
 
Alles voor de rest wel heel gehouden?
Doordat de decompressiekabel was afgebroken was het armpje van de klepbediening een keer rond gedraaid. Hierdoor bleef één klep constant openstaan -> geen compressie. Kwestie van weer terugdraaien. Zonder decompressiekabel is het wel erg zwaar kicken dus maar gerepareerd dmv losse kabel en tonnetjes.

Verder nog een afgebroken spiegel.
 
Hoe ver ben je met de 1VJ ?
nog niet zo ver, alles is nu uit elkaar. Moet nu het frame en achterbrug prepareren (lagers er uit) om te laten stralen en poedercoaten. Weet iemand de RAL kleurcode van yamaha rood en achterbrug grijs?

@Martin: kan ik het blok zo laten liggen of moet ik even wat maatregelen nemen zoals wat olie op de zuiger?
 
Waarom ontspoort elk topic waarin Kibbe rondhangt?
Dáár zou de regering eens wat aan moeten doen!
 
Als dat toch eens zo was.....
Dan zou ik die gast in Hellum, die zijn HD met open uitlaten startte, en een vette scheet liet, waardoor alles zó stond te trillen dat die arme NAM de schuld kreeg, eens flink aanpakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan