Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje hier aan de mensen,
ik heb 2 dagen geleden met lessen voor a2, stukje op snelweg gereden met de xt600e,
en miste toch wat vermogen en heb het gevoel dat me kilometer teller aardig overdrijf,
hoe kan ik net dat kleine beetje meer vermogen toevoegen ?
het hoef niet harder alleen soepeler te rijden, ik rij btw met twverhouding 15/44
en cbr600 wielen andere demper, voor de rest standaard
want zodra ik me rijbewijs heb wil ik ermee naar de ardenne en als ik dan gewoon
normaal 110/120 kan rijden zou wel fijn zijn wind ect heb ik geen problemen mee namelijk
ook vraag ik me af wat een beetje leuke digitale tellers zijn tot max 200,-
Hoor graag meer hierover
Heren, ik heb problemen met mn XT500
Zaterdag na het in elkaar zetten ongeveer 30km zonder enige problemen gereden, en ik start 'm een uurtje later weer en t is mis. Heel veel klappen uit de uitlaat, niet meer stationair lopen en vonken tussen de contactpunten. (Sinds gisteravond heb ik opeens geen vonk meer) Hij bleef wel redelijk goed lopen in hogere toeren moet ik zeggen...
Ik heb al op valse lucht gecontroleerd, alles in orde. De ontsteking staat op tijd met de juiste afstand tussen de punten en er zit een nieuwe condensator in. Ook heb ik de punten opgeschuurd. Dit alles zonder resultaat.
Hoe kan het dat m'n motor op t ene moment prima loopt en een uur later er van alles aan mankeert?
(Ik heb geen ervaring met contactpuntenontsteking)
Ik weet haast wel zeker dat je condensator z'n beste tijd gehad heeft.
Dit gezien de vonken tussen de contactpuntjes.
en er zit een nieuwe condensator in
Wo ist das denn ?
Komt ie op de 500?Weet iemand hoe je een elektrisch roadbook aansluit ? Er komen 2 draadjes vanaf het motortje een zal naar massa en de andere via een schakelaar naar plus denk ik klopt dat ? En maakt het nog uit welk draadje er op de plus en welke er op de min komt ?