Het Ducati 848 / 1098 / 1198 Superbike topic Part III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of een 1098S kopen en in race trim zetten ,kan natuurlijk ook ;)

Vering goed laten maken/zetten .racekuipjes erbij voor op de baan ,valdoppen voor in de achterbrug en voorpoten

Kan je en op de baan en op de OW :Y
 
2 cilinders teveel en het uiterlijk is niet je van het vind ik :)

Idd. Omdat hij veel vermogen heeft en goed uit te testen komt blijkt hij voor een hoop mensen in ene keer gaaf te zijn. Ook het verhaal dat vorm functie heeft zal allemaal wel. Het is en zal nooit een mooie motor worden.

Straks komen ze nog met een nieuwe 3 serie die links en rechts anders is. Met een hele uitleg waarom ze dat moesten doen. :+
 
Of een 1098S kopen en in race trim zetten ,kan natuurlijk ook ;)

Vering goed laten maken/zetten .racekuipjes erbij voor op de baan ,valdoppen voor in de achterbrug en voorpoten

Kan je en op de baan en op de OW :Y

Dat zou 'k ook nog met m'n 848 kunnen doen.. maar eerst beetje oefenen zeg maar... ;) weet namelijk zeker dat ik 'm wel een keer neerleg.. })
 
Dat zou 'k ook nog met m'n 848 kunnen doen.. maar eerst beetje oefenen zeg maar... ;) weet namelijk zeker dat ik 'm wel een keer neerleg.. })

:Y

daar kun je op wachten als je los gaat! ;)

Ik zou trouwens niet voor een 749 gaan maar een 999 pakken. 749 wordt je op het rechte stuk aan alle kanten voorbij gestoken door nieuwere 600tjes. Is natuurlijk wel een mooie uitdaging maar toch.
 
:Y

daar kun je op wachten als je los gaat! ;)

Ik zou trouwens niet voor een 749 gaan maar een 999 pakken. 749 wordt je op het rechte stuk aan alle kanten voorbij gestoken door nieuwere 600tjes. Is natuurlijk wel een mooie uitdaging maar toch.

Zal 's zoeken in UK/ Deutschland.. :-)
 
Idd. Omdat hij veel vermogen heeft en goed uit te testen komt blijkt hij voor een hoop mensen in ene keer gaaf te zijn. Ook het verhaal dat vorm functie heeft zal allemaal wel. Het is en zal nooit een mooie motor worden.

Straks komen ze nog met een nieuwe 3 serie die links en rechts anders is. Met een hele uitleg waarom ze dat moesten doen. :+

Beetje het R1-syndroom? ;)
 
Duc weer thuis.
Toine heeft de Rapid bike verwijderd en ander type (Translogic) quickshift gemonteerd.
Vermogen zonder Rapid Bike is iets hoger, nu 161.4 Hp en 135Nm.
Nu kijken of er iets te regelen valt met de importeur van Rapid Bike, volgens Toine erkend de importeur de problemen met de Rapid Bike niet, dat zou balen zijn, kastje moet toch langer dan 2 jaar goed kunnen functioneren?
 
damn.. ff geluk gehad net.. kwam thuis.. deuren op alle sloten en vrouw en kinderen vertrokken.. (moet ook niet naar jullie luisteren.. ;) ) .. ik niet alle sleutels bij me.. dus... dan maar tukken op de zaak.. pissed en hard teruggereden naar amsterdam... serieus hard..
ga tanken bij muiden.. staat er politie naast me.. ineens..
dacht dat dat me rijbewijs ging kosten..
krijg een waarschuwing!! kon de beste man wel zoenen!!!

dus daarna extreem relaxed doorgereden..

pfff..

thanks man.. :-D
 
Laatst bewerkt:
Zie, alleen denken aan iets nieuws levert al een breuk op! ;)

Meer geluk dan wijsheid dat je het papier nog hebt natuurlijk maar daarom niet minder plezierig
 
Het gaat gebeuren: ik heb een 848 Dark besteld! *O* *O* *O* :9~ :]
DP achterspatbordje erop en een Hocoparts DB ruitje. Verder MP Road2's eronder, voor mij genoeg en slijt wat minder snel. :)

Ducati kledingpakket erbij, in 1x klaar! *D

Foto's volgen uiteraard nog. :W
 
NICE!

Gefeliciteerd!

Waar heb je m besteld? Uit voorraad leverbaar? Wanneer rijden? Nog plannen voor andere dempers?
 
Thanks.

Zaltbommel deed de beste deal en vind ik een prettige zaak. Hij stond er al afgelopen zaterdag... Ga hem 20 maart halen als ik tijd kan vrijmaken, anders 3 april pas.

Dempers misschien ooit. Eerst inrijden in hopelijk warmer weer en zonder pekel!
 
Goodies vanmiddag om stipt 12:00 binnen gekregen en er ,natuurlijk O-) direct opgezet :9

Het resultaat :

p3120007.jpg


p3120006.jpg


MPL slave clutch :9


p3120004.jpg


p3120003.jpg


MPL Type II koppelingsdeksel *D

Staat best mooi ,zo'n zwart koppelingsdeksel *D
En het geluid ... te BRUUT })
 
Hallo Heren,

gister was ik even bij Ten Kate in Nieuwleusen en daar staat een 848 in het wit.
Is die van iemand van hier geweest?

2008, 20.000 km op de teller, vrpr 10450 euri
 
Hallo Heren,

gister was ik even bij Ten Kate in Nieuwleusen en daar staat een 848 in het wit.
Is die van iemand van hier geweest?

2008, 20.000 km op de teller, vrpr 10450 euri


je gaat toch niet vertellen dat iemand z'n mooie duc heeft ingeruild op een honda bij ten kate.... :+


maar is mij niet bekend, stond er ook eentje bij silverline met redelijk wat km's voor ongeveer de zelfde prijs, maar dat zal hem wel niet zijn denk ik...
 
Goodies vanmiddag om stipt 12:00 binnen gekregen en er ,natuurlijk O-) direct opgezet :9

Het resultaat :

[afbeelding]

[afbeelding]

MPL slave clutch :9


[afbeelding]

[afbeelding]

MPL Type II koppelingsdeksel *D

Staat best mooi ,zo'n zwart koppelingsdeksel *D
En het geluid ... te BRUUT })


ziet er goed uit mac, en voelt die ook lichter aan, je koppeling?


ps. over dat geluid gaat we het ook niet hebben he })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan