de remmen zijn zo goed dat als je een beetje rustig rijd je de komende 10.000'en km's niets hoeft te vervangen
mooie motoren die monsters maar mij net wat te klein/licht.lijkt me eeerg sterk....
Bij B te Oisterwijk betaal ik 595 euro voor een grote beurtIk heb erg veel interesse in de Ducati 696+, in het wit vind ik 'm echt schitterend. Vandaar dat ik een korte mailwissel met Goedhart heb gehad. *knip/plak*:
"Een korte vraag: Wanneer wordt de Ducati Monster 696+ verwacht bij Goedhart Motoren? Ik ben in de markt voor een nieuwe (geen gebruikte) motor, de Kawa Z750 en deze Ducati hebben mijn voorkeur.
Aangezien dit mijn eerste motor zal zijn (ben 32 jaar, november vorig jaar rijbewijs gehaald) heb ik nog een aanvullende vraag: Waar moet ik aan denken qua kosten voor de 1000/10000/20000 km beurten voor de Ducati en de Kawasaki?"
antwoord:
"Bedankt voor de mail, de 696 word eind april bij ons verwacht. Hij zou er eigenlijk al moeten zijn maar is met 3 weken uitgesteld. Qua kosten moet u denken aan E 700 per 10.000 km, en de 1000 beurt op ongeveer E 60,-
Vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
Peter Goedhart
Goedhart Motoren B.V"
Eind april dus een uitgebreide proefrit maken, ook met Kawa. Hoe reeël zijn de genoemde kosten volgens jullie? Ik ben een recreatieve-alleen-bij-zon rijder
Bij B te Oisterwijk betaal ik 595 euro voor een grote beurt
Bij 10000 km een kleine beurt, dan bij de 20000 km de grote beurt, ik heb het dan wel over een Monster 620ie
Veel plezier met de proefrit
Kijk een monster is een tijdloos ontwerp en ik begrijp dat iemand die een Hornet mooi vindt dat niet vat
En je kunt een monster eindeloos veranderen naar je eigen smaak
Nog wat gemaild:
Bij Goedhart komt eind deze maand de eerste lichting binnen, die zijn allemaal al verkocht, demo zit er niet bij, die zit bij de volgende lichting.
Bij Biggelaar komen eind deze maand twee rode en een zwarte binnen, één rode daarvan wordt de demo, daar ga ik dan direct mee rijden.
De kans is groot dat ik er één bestel, een witte. Heb verder geen inruil, wel spaargeldWordt m'n eerste motor. Ik vrees alleen met hele grote vrezen dat de levertijd een issue gaat worden, ik hou alvast maar rekening met augustus. Geen direct aanwijsbare reden maar een voorgevoel. De Street Triple had door de grote populariteit ook al snel leveringsproblemen.
Of zal dat bij Ducati wel meevallen? Misschien toch minder voor de massa?
[afbeelding]
~
Ligt daar nou een Bridgestone BT56 opWist niet dat ze zover achterliepen bij Ducati....
Ik vindt de termi's wel erg gaaf,maar jij weet vast al wat ze ongeveer moeten gaan kosten?
De nieuwe monster is zeker geslaagt in mijn ogen,en de witte heeft mijn voorkeur.
Wel jammer inderdaad dat ducati voor wat oudere type bridgstone's kiezen,de prijs van de motor is toch hoog genoeg om hier niet op hoeven te bezuinigen.
Ik heb deels intresse in deze duc maar als de levertijd nog al een probleem wordt dan is dat erg jammer,persoonlijk zou ik niet zo snel meer een nieuwe/nieuw model motor kopen als 2008 al over de helft is.
Ook snap ik niet helemaal dat mensen zo gek al op deze motor zijn dat ze hem al bestellen zonder em echt goed gezien te hebben en al helemaal door er nog niet op gereden te hebben.
Mischien zit ie wel helemaal niet lekker kwa houding ofzo.
Ik vindt de termi's wel erg gaaf,maar jij weet vast al wat ze ongeveer moeten gaan kosten?
De nieuwe monster is zeker geslaagt in mijn ogen,en de witte heeft mijn voorkeur.
Wel jammer inderdaad dat ducati voor wat oudere type bridgstone's kiezen,de prijs van de motor is toch hoog genoeg om hier niet op hoeven te bezuinigen.
Ik heb deels intresse in deze duc maar als de levertijd nog al een probleem wordt dan is dat erg jammer,persoonlijk zou ik niet zo snel meer een nieuwe/nieuw model motor kopen als 2008 al over de helft is.
Ook snap ik niet helemaal dat mensen zo gek al op deze motor zijn dat ze hem al bestellen zonder em echt goed gezien te hebben en al helemaal door er nog niet op gereden te hebben.
Mischien zit ie wel helemaal niet lekker kwa houding ofzo.