Het Ducati Monster Topic ***Deel 33***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog nie te veel, was met koekblik weg, gister al aangehouden en moeten blazen.. staat zeker op mijn voorhoofd dat ik van een wijntje hou. Gelukkig een P... was weer mazzel.
 
Nog nie te veel, was met koekblik weg, gister al aangehouden en moeten blazen.. staat zeker op mijn voorhoofd dat ik van een wijntje hou. Gelukkig een P... was weer mazzel.


mazzelaar dan ;)

voor de rest beetje dood hier ;)
zelfs een leuk spelletje heeft niemand zin in..
 
Had eigenlijk morgen najaarsrit willen doen, toch maar ff afgemeld. Too much rain. Wel vanmiddag nog ff db killers erin laten zetten door frits. Was gewenst ivm de rit, zo sociaal... maar Is 'm nie morgen weer eruit slopen.
 
Laatst bewerkt:
hmm, spelletje te moeilijk?

deze dan..

raad t plaatje :)

full
 
Had eigenlijk morgen najaarsrit willen doen, toch maar ff afgemeld. Too much rain. Wel vanmiddag nog ff db killers erin laten zetten door frits. Was gewenst ivm de rit, zo sociaal... maar Is 'm nie morgen weer eruit slopen.


killers erin?

nee joh, eruit met die dingen.. :)
 
Nee als morgen de zon schijnt... Kreeg wel opmerking van de kentekenplaat verlichting, die is heel fel wit, moet eigenlijk weer een klein plaatje tegenaan dat hij meer naar beneden schijnt. Vreemd dat het zo afgeleverd wordt.
 
Nee als morgen de zon schijnt... Kreeg wel opmerking van de kentekenplaat verlichting, die is heel fel wit, moet eigenlijk weer een klein plaatje tegenaan dat hij meer naar beneden schijnt. Vreemd dat het zo afgeleverd wordt.


ik heb die opmerking nooit gehad..heb ook verkort achterkantje erop..

je zult wel weer een speciale hebben ;)
 
vanmiddag kon ik het toch maar even niet laten om hem maar op te halen

GroteFoto-CSG78ZIH.jpg

GroteFoto-UB7BNMG8.jpg


*O* *O* *O*

ook hier komt nog een verkorte achter kant op, maar die is toch best wel schaars momenteel
 
die ledjes van jou steken volgens mij gewoon te ver uit..

let niet op de stand van de knippers.. is foto van achterkant motor na schuiver.. ;)

full
 
vanmiddag kon ik het toch maar even niet laten om hem maar op te halen

[afbeelding]
[afbeelding]

*O* *O* *O*

ook hier komt nog een verkorte achter kant op, maar die is toch best wel schaars momenteel

ik had m al gezien in t zuster topic.. mooie motor..en zo'n kort achterkantje.. i know..
is voor mijn motor ook besteld, ivm schade.. weet niet of ie al binnen is..maar goed, ik kan toch nog niet rijden..
 
die ledjes van jou steken volgens mij gewoon te ver uit..

let niet op de stand van de knippers.. is foto van achterkant motor na schuiver.. ;)

[afbeelding]

Duw ik ze wel iets naar binnen ;)) Jouw plaat hangt ook iets lager, niet dat dat iets met die verlichting te maken heeft maar toch..
Heb nog achterkantje voor je .. voor weinugh.. kan je korte kontje afbestellen ;)
 
:W zojuist terug van een paar dagen Spa waar we weer met de racelarij hebben gezeten,zit nu Bathurst 1000 te kijken (Australisch v8 supercar :9~ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan