Het Ducati Monster Topic ***Deel 33***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morguuuh, zo de monster maar eens buitentrekken. Gaan ff bij Hans van Wijk kijken in Zoetermeer, heeft open deurdagen weekend. Ken hem persoonlijk, dus ff bakkie doen daar. Iedereen hier plezier en fun vandaag !!!!


Mogguh Peet jij ook plezier vandaag en gedraag je he,voor je het weet heb je een prent :X
 
Morguh *O* Veel plezier voor iedereen die met de rit mee gaat :W

Moet zo naar het werk, maar vanaf morgen lekker 3 dagen vrij en er werd mij verteld via dit kastje dat het dan nog steeds lekker weer is.
Dus Yoehoe bijna weekend :P
 
moguh :W

paar daagjes druk geweest, dus kom even zwaaien :W
mocht ik ooit weer eens tijd over hebben ga ik wel terug lezen, maar iets zegt me dat het niet helemaal de moeite is :+

vanmiddag weer naar zolder (heb er vrijdag ook gezeten) morgen weer een 8-uurs race in de nobudgetcup, dus wordt weer gezellig!!

groeten
 
goeiemiddag,

ik zou deze winter graag mijn tank laten herspuiten. Moet ik daarvoor gewoon alle 'slangetjes' afkoppelen en het scharnierpunt demonteren?
Zit er in de tank nog een brandstofpomp? Kan het kwaad om die er in te laten zitten voor het spuitwerk?
Het gaat om een 1000 S.i.e van 2004.
Alvast bedankt.
 
Zo het rondje zit er weer op,volgens mij uiteindelijk de helft van de oorspronkelijke route overgebleven door afzettingen en weet ik veel wat maar het was supergezellig en heel lekker gereden :Y Casper bedankt voor het nemen van dit innitiatief en de rest van de jongens en meisjes bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende rit maar weer *O*
 
Ik ben net 20 minuten thuis en al gedoucht *O*
Was een geweldig daggie :Y
Straks praten we ff bij ... nu eerst BBQ :9~
 
goeiemiddag,

ik zou deze winter graag mijn tank laten herspuiten. Moet ik daarvoor gewoon alle 'slangetjes' afkoppelen en het scharnierpunt demonteren?
Zit er in de tank nog een brandstofpomp? Kan het kwaad om die er in te laten zitten voor het spuitwerk?
Het gaat om een 1000 S.i.e van 2004.
Alvast bedankt.

Ook ff je tankdop etc demonteren. Dat van die pomp weet ik niet, ff met je spuiter overleggen.
 
Zo het rondje zit er weer op,volgens mij uiteindelijk de helft van de oorspronkelijke route overgebleven door afzettingen en weet ik veel wat maar het was supergezellig en heel lekker gereden :Y Casper bedankt voor het nemen van dit innitiatief en de rest van de jongens en meisjes bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende rit maar weer *O*


veel was afgezet ja.
 
Omdat ik een nieuwe monster koop heb ik nog wat orginele spulletjes liggen waar ik van af wil:

Chrome koplamp ring
M1000 stuur
Standaard uitlaten waar geen km mee gereden is
spiegels
knipper licht bollen
handvatten
koppelings deksel
drukplaat met veren en boutjes
rem en koppelings handels
achter licht, zonder binnen werk
de taart schep

Doe een bod en we komen er wel uit.

Verder heb ik:

Zadeltassen voor een M 1000 http://www.ducatizaltbommel.nl/default.asp?contentID=38
mogen weg voor € 150,- 1x gebruikt!
Bags-Connection Quick-Lock Tanktas Vina Zwart/grijs €70,-
De tanktas ring mag weg voor €15,-
Bags-Connection Quick-Lock EVO Tanktas Engage Sport Zwart/grijs € 100,- 1 keer gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan