Het Ducati Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je toch gaat demonteren dan alles in 1 keer doen, paar moertjes en veertjes, meer is het niet.
Langs je middenbok halen zal wel even puzzelen zijn, maar zal je vast wel lukken ;)

Bij monteren alles er onderhangen, en pas als alles zit waar het hoort te zitten vastdraaien, gebruik wel nieuwe uitlaatpakkingen!

Leuk klusje trouwens, gaan wel wat uurtjes inzitten als je het netjes wil doen :Y
Ik heb die van mij niet voor niets zwart gespoten

:+

tijd zat nu hè, moet wel af vóór as. februari, als de baby er is zal de tijd voor dit soort leuks wel even ver te zoeken zijn... -O-
:+

Heb jij hele uitlaatsysteem zwart gepoten????(of zwart laten worden :+ )
 
Laatst bewerkt:
Zwart gespoten :Y

Uitlaatzwart003.jpg


Uitlaatzwart002.jpg
 
Hallo MTS rijders,

Heb sind een week of twee ook een Multistrada!
Gekocht bij Boonstra in Ureterp.
Kent iemand hier deze motor?
Heb hem in deze staat gekocht:

755722170_6_mlJs.jpeg


Staat er nu zo bij:

769301011_6_MvlS.jpeg


Word ook geen orgineel MTS meer maar een streetfighter of supermoto achtig iets.

Heb alleen nog problemen met de cockpit.
Deze zat er niet meer bij en nu een gekocht via eBay maar de startblokkering treed in werking! Deze moet nog op de en of andere manier overbrugt worden!

Groeten,

Karel.
 
Ik ken deze MTS niet, is het een nederlands motor? Boonstra wil namelijk nogal wat schade gebakjes vanuit het buitenland halen.
Een tweedehands dash gaat idd niet werken, moet ingelezen worden met de rode sleutel, regelt alle electronica van je motor, dus niet alleen de startblokkering!
En, dat kan dus maar 1 keer :(
Mocht jij een manier vinden omdat te omzeilen dan kan je je kennis vast wel verkopen aan de meeste Duc dealers, het is tot dusverre nog niemand gelukt.
 
Ik ken deze MTS niet, is het een nederlands motor? Boonstra wil namelijk nogal wat schade gebakjes vanuit het buitenland halen.
Een tweedehands dash gaat idd niet werken, moet ingelezen worden met de rode sleutel, regelt alle electronica van je motor, dus niet alleen de startblokkering!
En, dat kan dus maar 1 keer :(
Mocht jij een manier vinden omdat te omzeilen dan kan je je kennis vast wel verkopen aan de meeste Duc dealers, het is tot dusverre nog niemand gelukt.


Is een nederlands motor.
Heb al twee adresjes gevonden om de blokkering te overbruggen.
Een NL adres €450 en een Duits adres €185.
Weet niet of ik die site hier zo maar mag plaatsen.
Maar ik kan hem wel mailen als er iemand belang bij heeft.

Groeten,

Karel.
 
Reed eerst met originele pirelli's. Te zacht rubber, goede grip maar te snel vierkant gereden. (achter 7000km, voor 9000km)
Nu met michelins pilot roads. Perfect sturen.
Tank is 20 l, lampje brand al na 7l verstookt te hebben, dus daar kijk ik niet meer naar.
Verbruik is leeg ca. 1:19.8, vol bepakt ook! (blok warm, langere stukken etc)
Dus tanken vanaf ca. 250 -300 km, in buitenland met lagere pompdichtheid vanaf 250 km. No worries ;)

Verbaasde mij ook dat ie met kofferset niet meer verbruikt als zonder...Fantastisch!

leukste tankstop gemaakt in Italia bij een AGIP: pompbediende:
Rossi: :N
Stoner & Ducati :Y

Wat een feest, dan smaakt je capuchino nog net ff beter :}

Hoe krijg je in godsnaam je Multi zo zuinig! De mijne (Biggelaar getuned) rijd 1:16. En ik rijd in principe lange stukken en ben geen scheurder.
 
Zag het afgelopen vallende bladeren tocht en het klopte met wat ik moest tanken.. iets meer dan 10 liter bij iets meer dan 200 km...
 
Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn dame exact verbruikt, ik gooi haar altijd vol voordat ik thuis ben en onderweg als ik 200+ km gereden heb en een pomp tegen kom.
Maar 1:20 zal ze makkelijk halen, zonder kat en met een vrij normale rijstijl.












en ik weeg een kleine 100kg :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo MTS rijders,

Heb sind een week of twee ook een Multistrada!
Gekocht bij Boonstra in Ureterp.
Kent iemand hier deze motor?
Heb hem in deze staat gekocht:

[afbeelding]

Staat er nu zo bij:

[afbeelding]




Word ook geen orgineel MTS meer maar een streetfighter of supermoto achtig iets.

Heb alleen nog problemen met de cockpit.
Deze zat er niet meer bij en nu een gekocht via eBay maar de startblokkering treed in werking! Deze moet nog op de en of andere manier overbrugt worden!

Groeten,

Karel.


Bizar dit.... raar gezicht zo... :+

Wel benieuwd hoe je het gaat doen...

Oh ja... zal ik je maar in de op zetten 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan