black MTS
MF veteraan
zo vanmiddag op de multi gereden, was een beetje een tegenvaller!
de teller stond op 0 km volgens de verkoper kwam dit nadat de accu vervangen was,nooit van gehoord dat dit kan gebeuren hij zei dat volgens biggelaar 1 op de 100 hier last van heeft
de achterrem deed niets dus de remcylinder zal wel kapot zijn denk ik .
verder was te voelen dat hij wat meer pep had voelde meer als een rappe 1100 dan een 1000 de fiets zag er verder snaarstrak uit, maar al met al had hij geen papieren en kon niet laten zien dat hij getuned was ,ik kon de vorige eigenaar contacten zei hij jaja... en dan komt het hij wist niet eens wat een supersport 1000 was! en gaf er daar komt hij 4000 voor dus dat word hem niet, zitten mij een beetje teveel haken en ogen aan.
was overigens bij noordermeermotoren in rotterdam de fiets was verder op de rem na prima.
maar niets voor mij om me daar aan te wagen
Ik begrijp dat je teleurgesteld bent in de inruilprijs van jouw 1000, aan de andere kant is de prijs van deze multi niet echt hoog te noemen, staan elders in het land zomaar voor € 2000 meer te koop.
Dan, hoe belangrijk zijn die boekjes nu helemaal, mijn MTS was een ex huurfiets van een dealer, zou voor aflevering een grote beurt hebben gehad en dus weer piekfijn in orde zijn. Het tegendeel was helaas waar, de afgesproken grote beurt was alleen op papier gedaan (wel in het boekje vermeld) maar ze heeft er geen slag verkeerd door gelopen (heb wel de beurt alsnog laten uitvoeren)
Een maandje na aflevering kon ik vissen gaan houden in mijn dashbord, nee, niet een beetje condens, echt een plas water stond er in, uiteraard een garantie geval en zonder enig probleem verholpen. Ik heb er echter wel zelf om moeten zeuren om het nieuwe dashbord bij geschreven te krijgen in het boekje, als het aan de dealer gelegen had, had mijn MTS nu 16000 km minder gereden!
Zo betrouwbaar zijn boekjes dus!