Het Ducati Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een snavel...



full
 
Helemaal geweldig zulke uitlaten, zo iets wil ik ook!
En dan samen met een xerox uitvoering!
Dat wordt mijn uitvoering, zo moet ie worden!

full


album.php
 
Laatst bewerkt:
zou als de olie nog 50 C nog piano aan doen,,, de olie kan het wel hebben maar de bewegende delen hebben pas hun optimale vorm bij bedrijfs temperatuur. en dat is toch wel een 80 a 90 C .......
Dat zal inderdaad wel kloppen, maar aan de andere kant... vroegah hadden we alleen luchtkoeling, minder materiaal en veel mindere kwaliteit olie. Alleen toen wisten we de olietemteratuur niet. Nu zien we een getalletje en gaan we ons ineens zorgen maken.

In de zomer wacht ik meestal wel even tot er wat meer temperatuur in zit, maar dat gaat nu toch niet gebeuren. ;)
 
Alle koppelingsplaten eruitgehaald. Oe sommige zijn aardig blauw geworden...
blijkbaar was wegrijden mèt volle bepakking èn duo op de GroBglocknerpas de helling op iets te veel voor een droge koppeling. Alhoewel hij doet t nog steeds (beetje happerig alleen)

Toch maar serieus eens kijken naar een open koppelingsdeksel voor de benodigde koeling op dat soort supertrips...
 
Bedankt voor de reactie en de duidelijke foto's.
Ik vind de oplossing van de bovenste foto het mooist , nu even op zoek naar zo'n bevestigingsbeugel of zelf iets maken.
groet Frank,

Hoi Frank, allereerst welkom op dit forum.

De mooiste plaats en naar mijn idee ook de beste is

[afbeelding]

je bent dan wel een soort gelijke beugel nodig

[afbeelding]

ook dit is een oplossing

[afbeelding]

hiervoor is uiteraard wel een andere grondplaat voor nodig.
Ik weet niet of je al eens op www.multistrada.net gekeken hebt, daar kan je heel veel info vinden over deze prachtige motor ;)
 
Bedankt voor de reactie en de duidelijke foto's.
Ik vind de oplossing van de bovenste foto het mooist , nu even op zoek naar zo'n bevestigingsbeugel of zelf iets maken.
groet Frank,

Frank, kijk hier eens, ikzelf heb mijn Quest ook op die plaats zitten en gewoon met bestaande delen kunnen bevestigen.

Zwartstuur.jpg


Niet echt een hele duidelijke foto :)
 
Ik verwacht dat de prijs niet veel zal veranderen, ik heb ook geen idee hoeveel nieuwe MTS-en ze denken te gaan verkopen, maar met dit prijskaartje kon dat wel eens gaan tegenvallen.

Ik blijf in elk geval deze rijden

multistradaguy800x600.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je dat de prijzen zakken? Nieuw of tweedehands? Als je nieuw bedoeld..jammer ;( , ze stoppen met de productie (of zijn al gestopt..) van de "Classic MTS".

Voor 2e hands kun je nu nog niets zeggen, hangt ervan af hoe het publiek de 1200 ontvangt. De eerste tekenen zijn dat ie zeer goed ontvangen gaat worden, zie de verschillende fora.
Tevens is ie gekozen tot publiekslieveling van de EICMA. En uit eigen waarneming kan ik zeggen dat het bij de Duc stand het drukste was. :) ;)
 
Hoe bedoel je dat de prijzen zakken? Nieuw of tweedehands? Als je nieuw bedoeld..jammer ;( , ze stoppen met de productie (of zijn al gestopt..) van de "Classic MTS".

Voor 2e hands kun je nu nog niets zeggen, hangt ervan af hoe het publiek de 1200 ontvangt. De eerste tekenen zijn dat ie zeer goed ontvangen gaat worden, zie de verschillende fora.
Tevens is ie gekozen tot publiekslieveling van de EICMA. En uit eigen waarneming kan ik zeggen dat het bij de Duc stand het drukste was. :) ;)

Goed ontvangen worden en goed verkopen, zijn twee verschillende zaken, € 21000 is een heleboel geld voor een hobby :X
 
Hoe bedoel je dat de prijzen zakken? Nieuw of tweedehands? Als je nieuw bedoeld..jammer ;( , ze stoppen met de productie (of zijn al gestopt..) van de "Classic MTS".

Voor 2e hands kun je nu nog niets zeggen, hangt ervan af hoe het publiek de 1200 ontvangt. De eerste tekenen zijn dat ie zeer goed ontvangen gaat worden, zie de verschillende fora.
Tevens is ie gekozen tot publiekslieveling van de EICMA. En uit eigen waarneming kan ik zeggen dat het bij de Duc stand het drukste was. :) ;)
ik bedoelde tweedehands ,en de gedachte die je over de nieuwe hebt heb ik ook
 
de beginprijs was toch in de 16000 ? de 'classic' kost nu ook 15500 dus dat verschil vind ik niet waanzinnig groot ,eigenlijk wel billik, je krijgt ook wel flink wat meer fiets.

Mee eens, en in het segment waar ie thuis hoort is het gewoon goed concurrerend. Begreep van een dealer dat er al flink vraag naar is en dat er zelfs al bestellingen binnen rollen onder voorbehoud. Supertramp zong het al in 1978..Crises What Crises?

Overigens, als ik van een 4 klepper zou houden, zou ik hem ook besteld hebben. Nu staat een van de laatste Classics op me te wachten :) :) :)
 
Gewoon een jaar geduld hebben...
Aan het einde van het seizoen gaan ze opruimen en dan je slag slaan met een jonge 1100s.
Kan je nog een lange tijd sparen om je verlies op je SSie op te vangen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan