Het Ducati Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal inderdaad wel kloppen, maar aan de andere kant... vroegah hadden we alleen luchtkoeling, minder materiaal en veel mindere kwaliteit olie. Alleen toen wisten we de olietemteratuur niet. Nu zien we een getalletje en gaan we ons ineens zorgen maken.

In de zomer wacht ik meestal wel even tot er wat meer temperatuur in zit, maar dat gaat nu toch niet gebeuren. ;)

Voor wie geïnteresseerd is ;) er staat hierop een hele verhandeling over olietemp. bij ducs
http://dutch.ducatifora.com/viewtopic.php?f=8&t=21485 :W :]
 
Goed ontvangen worden en goed verkopen, zijn twee verschillende zaken, € 21000 is een heleboel geld voor een hobby :X

Dat is wel zo, maar als een opvolger aanslaat en het lekker doet dan kan dat soms ook een aanzuigende werking hebben voor de oude modellen.

ik heb dat gezien bij de transalp , eerst was het oude model 650 niks meer waard maar nu iedereen de 700 gereden heeft en er redelijk wat ervaring is stijgt de 650 weer omdat ie eigenlijk op een aantal punten beter is dan de 700 , en de 700 toch het oude TA publiek maar beperkt weet te boeien.
 
Gewoon een jaar geduld hebben...
Aan het einde van het seizoen gaan ze opruimen en dan je slag slaan met een jonge 1100s.
Kan je nog een lange tijd sparen om je verlies op je SSie op te vangen :+
neuh geen 1100 wil de koppeling horen rammelen en de 1000 is natuurlijk gewoon goeiekoper, kijk als de prijs nu erg zakt neem ik hem er gewoon bij zoals de directrice zei hierzo in den beginne hield ze de boot af maar nu niet meer dus misschien blijft de ss wel.
Dus hoop dat de prijzen flink in mekaar donderen, dan hoeft het beest niet weg, iki zou het er toch wel erg moeilijk mee hebben hoor, vandaag ga ik ff een andere accu voor haar regelen en dan schreeuwt ze het binnen de kortste keren weer uit van plezier :Y
 
neuh geen 1100 wil de koppeling horen rammelen en de 1000 is natuurlijk gewoon goeiekoper, kijk als de prijs nu erg zakt neem ik hem er gewoon bij zoals de directrice zei hierzo in den beginne hield ze de boot af maar nu niet meer dus misschien blijft de ss wel.
Dus hoop dat de prijzen flink in mekaar donderen, dan hoeft het beest niet weg, iki zou het er toch wel erg moeilijk mee hebben hoor, vandaag ga ik ff een andere accu voor haar regelen en dan schreeuwt ze het binnen de kortste keren weer uit van plezier :Y

:+


grappig dat je het over een merrie hebt... de mijne noem ik altijd hengst.
 
ja maar das persoonlijke voorkeur, ik doe het liever op een vrouw dan een man ;)

Ik ook maar als ik als man op een "paard" ga rijden kies ik liever een hengst dan een merrie :+

Omdat ze wat moeilijker te temmen zijn geeft net dat beetje meer mannelijkheid...
 
Ik ook maar als ik als man op een "paard" ga rijden kies ik liever een hengst dan een merrie :+

Omdat ze wat moeilijker te temmen zijn geeft net dat beetje meer mannelijkheid...
ik hou niet van paardrijden ,heb het een keer als tegenprestatie moeten doen voor mijn vriendin die er wel erg goed in is, maar om ronald goedemondt te citeren 'paardrijden das nie voor mensen' als ik wel is mee ga geef ik ze altijd paardenbloemen das wel leuk gaan ze een beetje je rug kriebelen en zo maar paarden :N nie doen!
 
ik hou niet van paardrijden ,heb het een keer als tegenprestatie moeten doen voor mijn vriendin die er wel erg goed in is, maar om ronald goedemondt te citeren 'paardrijden das nie voor mensen' als ik wel is mee ga geef ik ze altijd paardenbloemen das wel leuk gaan ze een beetje je rug kriebelen en zo maar paarden :N nie doen!

_O-


"paard" is synoniem voor ons ijzeren ros ;)


niet letterlijk die stinkbeesten :+
 
Kan je wel heerlijke rookvlees van maken :+


dit vind ik wel indrukwekkend als dat op je afstormt al snuivend en briesend...

126-fries01.jpg
 
Laatst bewerkt:
daar zijn wij sinds enkele jaren ook helemaal weg van! wat is het daar heerlijk ! super mooi waar je ook kijkt!
waar is dit
wij staan altijd op een leuke camping in brenzone


Mooi hè Italiaanse meren...
Deze is gemaakt in Torri (oostzijde net boven Garda-city)Erg lekkere cappuchino, een heel waakzame dorpsagent. Tip: Eerst foto maken, dan braaf je motor wegzetten op de parking. O-)

Krijg nu alweer zin om te gaan! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan