Het Ducati Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gekocht een ??????


Ik houd het nog even spannend...................

Zo... uiteindelijk toch nog een mooie inruilprijs gevonden? Ik sta ook op het punt om mn 1098s erop in te ruilen en was ook aangenaam verrast over wat ik ervoor terugkreeg (nou ja... viel niet tegen).

Volgende week hak ik de knoop door en dan ga ik ook voor de S Touring, maar wel int rood.

Proficiat, en veel plezier ermee! *O* *O* *O*
 
Nou, na een fantastische inruilprijs, gekocht een

MULTISTRADA 1200 TOURING.

Kleur bepaal ik nog.

Maart 2010 aflevering.

Ik ben er heel blij mee.
:} :} :} :}

gefeliciteerd... *O* *O* *O*


Nice going Gizmo 8-)

Zal een stuk relaxter touren zijn volgend jaar met rondje regio :]

Gaan we wel doen vanuit NH ;)
 
Bedankt allemaal.

Ik neem denk ik toch maar een rode. :} :}

voor je S moet je toch ook wel flink wat terugkrijgen, waar ga je hem kopen.
:]

Ik heb dus ook een touring, dat is een S versie maar zonder carbon, maar met koffers etc.....

Ik ben benieuwd naar jouw inruilprijs?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!

Ik rijd nu zelf een 696 en ik vind de nieuwe Multistrada echt top. Was van plan van de zomer weer een nieuwe fiets te kopen en dat zou zomaar is een Multi kunnen worden... Gezien ik elke dag op de motor zit, en voor zowel die ritjes als tour ritjes iets meer comfort zoek. Dat wordt de komende maanden alvast een beetje rond kijken haha.
 
:} :} :} :}

gefeliciteerd... *O* *O* *O*


Nice going Gizmo 8-)

Zal een stuk relaxter touren zijn volgend jaar met rondje regio :]

Gaan we wel doen vanuit NH ;)



Even het gas erop met zo>n motor op een glad en smal dijkweggetje, is inderdaad geen pretje.

Ik ben ook erg benieuwd hoe hij rijdt, afwachten is dat...

Verder heeft mijn zoon donderdag jl. op zijn rijbewijs gehaald voor de auto, in een keer. Volgend jaar wil hij zijn A...... halen...oeps..hij mag de mijne niet lenen.. :]

Het wordt nog wat........
 
Bedankt allemaal.

Ik neem denk ik toch maar een rode. :} :}

voor je S moet je toch ook wel flink wat terugkrijgen, waar ga je hem kopen.
:]

Ik heb dus ook een touring, dat is een S versie maar zonder carbon, maar met koffers etc.....

Ik ben benieuwd naar jouw inruilprijs?

Goeie keuze, een rode! Oppassen dat we ze niet door elkaar gaan halen... ;)

Laat ik het zo zeggen (en dan klinkt het gelijk een stuk minder) dat ik er in totaal (dus extra's meegerekend) in bijna drie jaar er zo'n dikke 10 aan afgereden heb... |(

Ik koop hem bij mij vlak in de buurt... :+

Ga je er gelijk wat extra's af fabriek op laten zetten? Ik in voorkomend geval iig wel.
 
Nou ik kan je zeggen dat ik ook heel dicht bij jouw inruilprijs zit, maar de mijne is nu 18 maanden oud..en geen S....


Wat voor accesoires heb je erbij gekocht???
 
Laatst bewerkt:
Nou ik kan je zeggen dat ik ook heel dicht bij jouw inruilprijs zit, maar de mijne is nu 18 maanden oud..en geen S....


Wat voor accesoires heb je erbij gekocht???

Nog niets, want moet de bike nog bestellen. Maar denk over lagere zithoogte, Zümo, elektr. tankdop en wellicht een uitlaatje. Maar hangt sterk van de prijzen af. Verlagen iig wel, want moet wel met mn korte pootjes.

Bestel hem overigens bij dezelfde dealert.
 
Laatst bewerkt:
Wordt nog een mooi topic zo met de nieuwe generatie... kan nu al uitkijken naar onze eerste Multi Multi tour... *O*

Heb ook op deze nieuweling gestemd voor motor van het jaar :}
 
Afgelopen week met nogal slecht weer van het werk naar huis gereden en ik vond wel dat zowel de Duc als ikzelf erg onder de bagger zaten.
Heb ik wel zo'n plaatje van een extenda fenda gezien maar of ik dat nu mooi vind?
Is er iemand die ervaring met zo'n ding heeft want het moet wel echt veel schelen wil ik er zo'n blubbervanger opzetten.

groet
 
ben zaterdag nog even heen en weer naar Belgie gereden, lekker in het zonnetje. wel fris maar voor midden december toch wel lekker.
Zag gisteren avond de pekelwagens hier rondrijden dus de multi gaat nu op stal. dat het maar weer snel lente wordt...
 
Ik heb met mijn multi vaak over gepekelde wegen gereden (wel met mooi weer).
Na afloop even de hogedrukspuit erop, ketting smeren en klaar.
Nooit een spatje roest gezien. :]
 
Ik heb met mijn multi vaak over gepekelde wegen gereden (wel met mooi weer).
Na afloop even de hogedrukspuit erop, ketting smeren en klaar.
Nooit een spatje roest gezien. :]
Dat is me echt veel teveel gedoe, twee keer per dag. :N

Bovendien hebben we hier op het werk geen hogedrukspuit en wordt de achtertuin ook wel erg spannend als ik elke avond met de tuinslang ga staan spelen terwijl het vriest :+


Dussss....
full

(de linkse dan he?)
 
Laatst bewerkt:
Achtergrond: denk eraan om mijn Triumph Speed Four om te wisselen voor ruimere motor ivm geplande lange meerdaagse tours. Motor moet wel sportief en licht handbaar zijn. O.a. Multistrada staat op het lijstje.

Vraagjes voor de Multistrada experts:
-Is het het geld waard om te zoeken naar 2005/2006 model cq zijn verbeteringen significant? (1100 is boven budget)
-Wat is het exacte verhaal met lekkage van instrumenten paneel? Is dat dan niet zo'n beetje bij alle fietsen inmiddels verholpen? Is dat ''fataal'' of kun je gewoon doorrijden en tzt oplossen?
-Wat is het verhaal mbt grondspeling en uitlaatbeschermkap? Is uitlaatbeschermkap echt zo gemakkelijk te raken? Komt dit voordat je de stepjes raakt? Is er een oplossing hiervoor?
-Iemand ervaring met de S uitvoering tov standaard? Is vering/demping echt veel beter?
-Wat is typische afstand tussen tankbeurten door?

Weet iemand toevallig nog een mooie - ik denk het liefste een 1000S - te staan?

(als iemand interesse heeft in overnemen - of evt. ruil - van Speed Four laat me svp ook ff weten!)

Thx
 
Achtergrond: denk eraan om mijn Triumph Speed Four om te wisselen voor ruimere motor ivm geplande lange meerdaagse tours. Motor moet wel sportief en licht handbaar zijn. O.a. Multistrada staat op het lijstje.

Vraagjes voor de Multistrada experts:
-Is het het geld waard om te zoeken naar 2005/2006 model cq zijn verbeteringen significant? (1100 is boven budget)
Een goed onderhouden ouder model zal je net zoveel lol bezorgen
-Wat is het exacte verhaal met lekkage van instrumenten paneel? Is dat dan niet zo'n beetje bij alle fietsen inmiddels verholpen? Is dat ''fataal'' of kun je gewoon doorrijden en tzt oplossen?
Het verschil is condens of water, water is fataal icm elektronica.
Het lijkt mij dat, zeker bij oudere Multi's, dit probleem verholpen is (nieuwe unit) het zal dan als het goed is in het boekje bijgeschreven staan ivm de tellerstand,

-Wat is het verhaal mbt grondspeling en uitlaatbeschermkap? Is uitlaatbeschermkap echt zo gemakkelijk te raken? Komt dit voordat je de stepjes raakt? Is er een oplossing hiervoor?
Ikzelf heb er nog nooit last van gehad, maar ja.....................ik rij dan ook als een oud wijf
-Iemand ervaring met de S uitvoering tov standaard? Is vering/demping echt veel beter?
Geen ervaring mee.
-Wat is typische afstand tussen tankbeurten door?
Vanaf een dikke 200 km ga ik eens kijken of ik een pomp tegenkom, liever iets te snel dan droog staan (duwen heb ik zo'n pest hekel aan)



Thx
 
@tim...
Je hebt dus nog niet proef gereden...

dan had je die vragen niet gesteld want liefde maakt blind 8-)

Maar om in te gaan op je vragen zie MTS...
 
Ja dat zie je goed, inderdaad nog niet proefgereden. Winter begint nog maar net en begin alweer naar warmere tijden uit te kijken. Nog ff geduld, heb ook een beetje een verleden dat ik alles wat ik proefrijd gaaf vind en dan maar koop.... dus eerst maar even goed orienteren
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zie je goed, inderdaad nog niet proefgereden. Winter begint nog maar net en begin alweer naar warmere tijden uit te kijken. Nog ff geduld, heb ook een beetje een verleden dat ik alles wat ik proefrijd gaaf vind en dan maar koop.... dus eerste maar even goed orienteren


:+


ken dat, alleen bij de Multistrada had ik nog niet eens proef gereden...

gewoon gekocht _O-

net zoals degene hier die de nieuwe MTS1200 besteld hebben :}

Dat is gewoon Ducati... rijden is kopen :]

Alhoewel die Engelse van jou ook niet verkeerd is :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan