Het enige echte Yamaha R6 topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
@supeR6; wie loopt er nou altijd te mauwen dat je niet te hard mag omdat ze anders je rijbewijs weer innemen :)
@whoei!!!: blijkbaar wist ik het ergens al hahahaha hoest met de motor? heb je er alweer een?
ik HAAL die snelheden tenminste



:j
 
Doh, staat wel op de NGK site, zo voor bedtijd ben ik niet echt helder :P
16mm moet de sleutel zijn (5/8 inch).
 
@ goretex: beetje jammer hahahahahaha

het heeft een stuur... en is dus geen iphone...
Peugeot of Citroen?

Bijna goed!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full
 
Renault! Damn, ik was wel errug close :P
Nice! Ben zelf alleen totaal geen auto man :+

Ik eigenlijk ook niet maar moet toch elke dag naar Zoetermeer. +- 35 km... de polo die ik nu heb komt niet meer door de APK heen en dan kan ik wel voor 6000 euro een tweedehandse auto kopen maar dat weet je nooit wat je koopt! Nu heb ik een nieuwe auto met 3 jaar garantie 0 km op de teller en ziet er nog niet eens heel verkeerd uit al zeg ik het zelf!

Iemand nog een polo kopen??? Rood 1996 1.6 16V schade aan de rechterkant, airco. stuurbekrachtiging.
 
Wijzig in je post dan ff dat tie niet meer door de APK komt, anders raak je em nooit kwijt :+
 
Kom net thuis en wat zie ik een grote doos bij de ingang staan, ik denk het zal toch niet zo snel zijn... maar dus wel *O* :9~ :9~ :9~

carbon2.JPG


En dit had ik een maandje terug al ontvangen:

carbon1.JPG
 
Ik eigenlijk ook niet maar moet toch elke dag naar Zoetermeer. +- 35 km... de polo die ik nu heb komt niet meer door de APK heen en dan kan ik wel voor 6000 euro een tweedehandse auto kopen maar dat weet je nooit wat je koopt! Nu heb ik een nieuwe auto met 3 jaar garantie 0 km op de teller en ziet er nog niet eens heel verkeerd uit al zeg ik het zelf!

Iemand nog een polo kopen??? Rood 1996 1.6 16V schade aan de rechterkant, airco. stuurbekrachtiging.

leuk autootje gekocht, alleen is het niet echt mijn merk :$

Maar wat mankeert eraan de polo waardoor die niet door de apk komt? Hebbie foto`s en wat moet ie kosten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan