Het enige echte Yamaha R6 topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo agelopen weekend vet hoge wheelies getroken in de 2 naar een jaar oefen eindelijk resultaat. zijn me alleen vergeten te filmen.
 
Hallo mede r6 bezitters,
Heeft 1 van jullie misschien nog een rode seatcover voor een Yamaha R6 van het bouwjaar 2001
liggen?
Ik weet dat ik het in onderdelen gevraagd topic moet vragen :$ ,maar ik denk dat ik hier meer kans maak.
Groetjes Bart.

Word een duur grapje iig :/
 
hoi hoi
weet iemand iets over het kunnen wegpoetsen van een opverlakkige kras
op een LeoVince SBK Titanium demper?

is dit mogelijk

Commandant misschien. Ff vragen in het technisch gedeelte. Die zullen wel weten waarmee je tiet het beste kunt behandelen. :)
 
moet de hele accubak vervangen worden dan?? dacht alleen die plaat die aan de onderkant van de buddyseat zit zeg maar, en nieuwe lichten dan...

Mail supeR6 maar. Die heeft daar meer kaas van gegeten. Zeg maar de expert op het gebied van de ombouw van kontjes :P
 
Binnenkort maar eens een setje pazzo's laten komen uit de states. :9~
Ben alleen nog een beetje aan het twijfelen tussen Gold/Black en Black/Gold.
Denk als ik de Gold/Black neem dat het goud een beetje teveel van het goede gaat worden. Ik ben namelijk ook aan het kijken voor een gouden Gilles rem/schakel setje. :9~

Denk dat het toch de Black/Gold worden. :Y


via het tl1000.nl forum houden ze een groupbuy van pazzo..alle merken morgen meedoen..staan ook een aantal yamaha's al in de lijst ..135 euro per set.
misschien ook een optie..hoef je zelf niet lopen te kloten met btw e.d.
 
Yes Yes Yes *O* *O* *O* Eindelijk internet in mn crip!!!

Avond meiden :W

@Kuuf nog gefeliciteerd kerel veel veilige km`s

En wie maakt er een nieuw toppic????

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan