Het enige echte Yamaha R6 topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
@misshoney: van wie was die vooroorlogse fireblade?gewicht van een tanker, stuurgedrag van een veerpont en pks net zoveel als een r6
 
Wow, mijn r1 spaced hem :o

Ik heb hem vandaag op de bank gehad om af te laten stellen. Ik kom aanrijden, had 2980 km op de teller. Weet ik 100% zeker. Ding afgesteld, ik haal hem achter weer op, staat er 2840km op teller :?

En nee ik heb geen andere meegenomen :+

Wtf... beter loopt ie elke keer bij 3000 terug naar 2840 _O-

_O- Schitterend. Het is te hopen :Y .

"Ik heb ook geen idee waarom mn ketting gaar is na 2800 km" :+
 
@misshoney: van wie was die vooroorlogse fireblade?gewicht van een tanker, stuurgedrag van een veerpont en pks net zoveel als een r6

Die is van mijn kerel, en daar rijd hij sneller mee op Assen dan jij met die spaceraket :+
 
Leek wel veel op je, zwart leer, wit rooie helm en grijze R6... Kijk eens goed of alles er nog wel staat :+

Hahaha mooi is dat hè, net als op je luie reed kijken hoe andere een tent opzetten op de camping :P

BTW, ik reed net met een maat over een (turbo)rotonde waar we vaker rijden opzich wel lekker vaartje.... liggen er midden in de bocht opeens schroevendraaiers :? Ben maar even gestopt en heb ze weggehaald want het kan niet lang duren voordat daar iemand over op ze bek gaat.

Staat er allemaal nog wel, goede kerel die hier wegkomt met een van onze motoren :+
Scheelt dat ie dan eerst aan de haal moet met een vooroorlogse tanker-veerpont _O-
 
:W hallo allemaal weer present in het nieuwe toppic? *O*

heb nieuws van de verzekering!

beur dikke 1000 meer terug dan dat ik voor em betaald had. :P
zit er dus dik in dat er een 1 komt.
 
:W hallo allemaal weer present in het nieuwe toppic? *O*

heb nieuws van de verzekering!

beur dikke 1000 meer terug dan dat ik voor em betaald had. :P
zit er dus dik in dat er een 1 komt.

Hoe kan je meer geld van een verzekeraar krijgen dan dat die waard is? Of heb je hem voor minder dan de dagwaarde gekocht :? :?
Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat je het krijgt :} :+ , maar dit snap ik niet...
 
:W

ben ook weer prsent in dit nieuwe topic!!!

beloof dit topic meer te posten :P

fijn dat jou r1 zelf terugdraait, deden ze het allemaal maar O-)
 
Vanmiddag nadat ik klaar was met werk even een lekker stukje wezen sturen in de kop van noord-holland. Ik reed op een gegeven moment op een dijkje bij Sint-Maartensvlotbrug dat er ineens een motoragent achter mij aanzat. Op dat moment reed ik niet te hard, maar had daarvoor wel ff lekker het gas opengetrokken dus ik dacht dat ik de pineut was.
Bleek dat de agent (gelukkig) pas net achter mij zat en mijn hoge snelheid niet gezien had, waar het wel om ging was het vizier van mijn helm.
Ik rijdt namelijk nu met een geblindeerd zilver reflecterend vizier en hij vertelde mij dat dit niet mocht er dat ik er voor deze keer een waarschuwing voor zou krijgen.
Ik vroeg hem waarom dit niet mocht en hij vertelde mij, dat net als met geblindeerde ruiten bij auto's het een bepaalde mate van doorzicht moet hebben en dat heeft mijn vizier van buiten af totaal niet.
Al met al vond ik het een vreemd verhaal over mijn vizier, maar gelukkig geen boete hiervoor of voor de hoge snelheid.

Heeft iemand hier wel eens eerder problemen mee gehad??

Bas
 
Vanmiddag nadat ik klaar was met werk even een lekker stukje wezen sturen in de kop van noord-holland. Ik reed op een gegeven moment op een dijkje bij Sint-Maartensvlotbrug dat er ineens een motoragent achter mij aanzat. Op dat moment reed ik niet te hard, maar had daarvoor wel ff lekker het gas opengetrokken dus ik dacht dat ik de pineut was.
Bleek dat de agent (gelukkig) pas net achter mij zat en mijn hoge snelheid niet gezien had, waar het wel om ging was het vizier van mijn helm.
Ik rijdt namelijk nu met een geblindeerd zilver reflecterend vizier en hij vertelde mij dat dit niet mocht er dat ik er voor deze keer een waarschuwing voor zou krijgen.
Ik vroeg hem waarom dit niet mocht en hij vertelde mij, dat net als met geblindeerde ruiten bij auto's het een bepaalde mate van doorzicht moet hebben en dat heeft mijn vizier van buiten af totaal niet.
Al met al vond ik het een vreemd verhaal over mijn vizier, maar gelukkig geen boete hiervoor of voor de hoge snelheid.

Heeft iemand hier wel eens eerder problemen mee gehad??

Bas

ooo dan mag een donkere zonne bril ook niet meer dan :X

_O- _O- _O- _O-

laat je eigen niet gek maken door zo'n drop l*l

ik heb er ook een op me helm zitten
en ik ben vorig jaar toch wel een keer 20 aan de kant gezet maar hebben ze nog nooit wat van gezegt
 
ooo dan mag een donkere zonne bril ook niet meer dan :X

_O- _O- _O- _O-

laat je eigen niet gek maken door zo'n drop l*l

ik heb er ook een op me helm zitten
en ik ben vorig jaar toch wel een keer 20 aan de kant gezet maar hebben ze nog nooit wat van gezegt

:^
 
Pas nieuwe Slider :Y
En nu dit '( :')
full

full










































_O- *O* :W O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan