Het enige echte Yamaha R6 topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga denk ik voor de led achterlichten met ingebouwde knipperlichten ga.. en daar heb ik ze wel nodig, maar 29,95 is idd best veel B|
Welk merk Xenon heb je met hoeveel K en ik neem aan dat je twee xenon lampen hebt he (L+R)? Wat heb je ervoor betaald ?

Gelukkig heb ik mn uitlaat al, yoshimura rs-3 *O*

Ik heb ook een geïntegreerd achterlicht ;)

merk van de xenon zou ik niet weten hij komt van cargoods.nl H7 6000k met de kleine ballast en daar ben ik achteraf erg blij om want ben nog niet helemaal tevreden met hoe ik ze heb weggewerkt! dus laat staan dat ik de grote ballast zou hebben gehad.

uitlaat hou ik nog ff voor me :P hij is pas net door de douane dus ben benieuwd wanneer ik hem mag ontvangen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een geïntegreerd achterlicht ;)

merk van de xenon zou ik niet weten hij komt van cargoods.nl H7 6000k met de kleine ballast en daar ben ik achteraf erg blij om want ben nog niet helemaal tevreden met hoe ik ze heb weggewerkt! dus laat staan dat ik de grote ballast zou hebben gehad.

uitlaat hou ik nog ff voor me :P hij is pas net door de douane dus ben benieuwd wanneer ik hem mag ontvangen :)

Wat heb je voor je xenon-kit betaald ? ik denk dt ik volgende week ook ff xenons ga bestellen, van waar heb je je geintegreerde achterlichten vandaag, ik heb hier een site gevonden en dnek dat ik ze van daar ga bestellen 89 euro, optitune.nl *D

Daarna mag mijn taartschep eraf :Y

oke, ben wel benieuwd naar je uitlaat })
 
Er staat er 1 voor een 06-07 te koop hier op MF. Ben alleen benieuwd hoe duidelijk dat is... Ik moet ook nog andere knippers aan de voorkant weet eigenlijk niet wat ik mooi vind. Hoe staan de hotbodies bij jou?
 
Er staat er 1 voor een 06-07 te koop hier op MF. Ben alleen benieuwd hoe duidelijk dat is... Ik moet ook nog andere knippers aan de voorkant weet eigenlijk niet wat ik mooi vind. Hoe staan de hotbodies bij jou?

geil! 8-) heb de smoke :)

het was zo'n beetje het enige waar ik me echt aan ergerde bij de 6 die standaard knippers!

maak straks wel ff een foto!
 
Ja graag, moet ook echt wat anders. Maar ergerde je daar het meest aan? Zeker nooit met standaard kentekenplaat houden gereden :X
 
Er staat er 1 voor een 06-07 te koop hier op MF. Ben alleen benieuwd hoe duidelijk dat is... Ik moet ook nog andere knippers aan de voorkant weet eigenlijk niet wat ik mooi vind. Hoe staan de hotbodies bij jou?

Er zijn mooiere + duidelijkere dan die hotboddies.
Werden geleverd met originele stekkerverbinding, dus geen gekloot met draadjes knippen enzo.
http://whitelights.nl/contents/nl/d95_01.html

Relais had ik voor 20 euro bij m'n dealer. (Honda relais past ook btw)

Achterlicht met ingebouwde knippers zou ik die ene nemen die Matt had.
Dus dat je achterlicht door 2'n deelt qua kleur als je je richting aangeeft.
Bij Marcomoto vandaan dacht ik?
 
Er zijn mooiere + duidelijkere dan die hotboddies.
Werden geleverd met originele stekkerverbinding, dus geen gekloot met draadjes knippen enzo.
http://whitelights.nl/contents/nl/d95_01.html

Relais had ik voor 20 euro bij m'n dealer. (Honda relais past ook btw)

Achterlicht met ingebouwde knippers zou ik die ene nemen die Matt had.
Dus dat je achterlicht door 2'n deelt qua kleur als je je richting aangeeft.
Bij Marcomoto vandaan dacht ik?

De achterlichten die jij bedoeld verkopen ze ook bij optitune, ben van plan om ze te bestellen.. 89 euro en kentekenplaathouder ff zelf in elkaar knustelen..

Knippers ook ff vervangen, motor nooby ik wacht op je foto ;)
 
Er staat er 1 voor een 06-07 te koop hier op MF. Ben alleen benieuwd hoe duidelijk dat is... Ik moet ook nog andere knippers aan de voorkant weet eigenlijk niet wat ik mooi vind. Hoe staan de hotbodies bij jou?

Is vrij duidelijk te zien de knippers, als je volle zon er op heb dan wat minder maar over het algemeen best goed :)
 
Zooooo :W


Gvd vandaag heel de dag thuis werk kunnen doen voor het bedrijf :Z
Morgen lekker Balanzen (Alles optellen, Wegen & Uitrekenen) :Z

Vandaag dus maar is iets moois gefixt op Excel (Klote werk) :+
Maargoed, morgen lekker getalletjes invoeren & Nielsje is klaar :9

En dan morgen maar is lekker vroeg naar huis... *O*
En dan onbeschoft zuipen })
 
zo dan,

de gevraagde foto's

uit:
4228271587_b9de85ce46.jpg


aan:
4228271499_243007d2cc.jpg
 
Heb ziekelijk zin om te rijden -O- Kut weer!Weet jij of je kaartjes moet hebben voor Choises voor NYE? We gaan denk doorhalen in alphen :)


hehehe

Blits & Flits Oud & Nieuw party.
Oud & Nieuw gaat het dak er helemaal vanaf, alle remmen gaan los, de hele tent gaat op zijn kop. Kleedtip : Glitters. Check out onze nieuwe toiletten, ons nieuwe danspodium en onze nieuwe waanzinnige geluidsinstallatie!

Voorverkoop : 15,- euro inclusief 4 munten
Deur : 25,- euro inclusief 4 munten


Ik ga er waarschijnlijk niet heen, misschien alleen als ik ongelofelijk dronken ben. :o
Met oud & nieuw is het er wel altijd ziekelijk druk.
 
Nee totaal niet, zal om ontslag vragen (ben elektro monteur)
Iets met warmte ontwikkeling, tijdsduur & vermogen?
Half Nederland rijdt met weerstanden tussen zijn knipperlichten.

Wat voor kaas?

Ja als jij als elektro monteur gaat roepen dat je weerstanden moet gebruiken en dit half
Nederland aan smeert, dan is dat niet zo gek dat ze daar mee rond rijden. Half Nederland is dan gewoon stom :N

Kopkaas trouwens.

Je kunt ook je knipperlicht-relais lostrekken en daar wat in lopen te morren. Zit als het goed is een condensator in die je kunt aanpassen. Ik ga gewoon een paar weerstanden (niet 1 hele dikke ivm warmtespreiding) ertussen kwakken. Heb gisteravond wat leds besteld en T10 fittingen om te kijken of ik stadslicht met geintegreerd knipperlicht kan maken :)

En... mogguh!

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, ik geef je groot gelijk. Je richtingaanwijzerrelais vervangen door een ander is natuurlijk veel moeilijker.

injectie kan je niet (fastoenlijk) afstellen zonder PC of Rapid ,
je motor gaat er wel soepeler en beter van lopen !!
beter reactie op het gas en geen dipjes meer e.d.

kijk eens op ebay dan heb je er al snel 1 voor 150 a 200€
ipv van 350€ in de winkel ;)

Ik had een paar weken terug een link gestuurd van een Power Commander V USB nieuw voor iets van 200 euro. Dat is het aanschaffen wel waard, ivm het soepel lopen van de motor.

zo dan,

de gevraagde foto's

uit:
[afbeelding]

aan:
[afbeelding]

Dat ziet er netjes uit man, vooral omdat ze smoke zijn en in een mat zwarte kap zitten. Ik heb zelf nog heldere liggen, die moet ik maar eens een keer gaan installeren.

hehehe

Blits & Flits Oud & Nieuw party.
Oud & Nieuw gaat het dak er helemaal vanaf, alle remmen gaan los, de hele tent gaat op zijn kop. Kleedtip : Glitters. Check out onze nieuwe toiletten, ons nieuwe danspodium en onze nieuwe waanzinnige geluidsinstallatie!

Voorverkoop : 15,- euro inclusief 4 munten
Deur : 25,- euro inclusief 4 munten

Ik ga er waarschijnlijk niet heen, misschien alleen als ik ongelofelijk dronken ben. :o
Met oud & nieuw is het er wel altijd ziekelijk druk.

Ik moet morgen nog werken tot 22.00 uur. Daarna volgas naar huis, omkleden, bier en vuurwerk pakken, klemzuipen op een feestje, vingers eraf knallen en dan de discotheek in om helemaal los te gaan en vervolgens met een brakke kop op 1 januari weer werken |( :N en dan ben ik 2 jan en 3 jan gewoon vrij :? echt! Maar gelukkig heb ik 2 januari weer in feestje in een discotheek in Amsterdam *O*

:W

*O* *O* Goed uiteinde allemaal, drink teveel en doe vooral dingen met vuurwerk waarvoor het niet ontworpen is en aan iedereen een snel en wheelieënd 2010 toegewenst *O* *O*

:j
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd zelf ook met relais rond hoor :Y Maar weerstanden zijn goedkoper en kun je wel degelijk gebruiken. Maar een relais vervangen is sneller :Y

1 Januari werken -O- respect :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb ziekelijk zin om te rijden -O- Kut weer!

Wat zit je nou te mouwen mietje:


:} :9~

Ik rijd zelf ook met relais rond hoor :Y Maar weerstanden zijn goedkoper en kun je wel degelijk gebruiken.

1 Januari werken -O- respect :Y

Hhaha zelf ook met relais rijden en dan over weerstanden beginnen ;) Mijn vader heeft een eigen elektrotechnisch installatie bureau en heb zelf HBO elektro gedaan. Ik weet dat je ze weldegelijk kunt gebruiken hoor ;) Ze zijn goedkoper, maar een relais is ook het geld niet en veel sneller en zoals jij ook al herhaalde inderdaad eenvoudiger te installeren, bovendien hoef je dan ook geen weerstanden aan de voorkant te monteren mocht je daar ook sletjes installeren.

Ps: ik heb zelf ook eerst met weerstanden rondgereden :9

Thnx een beetje respect voor die dag kan ik wel gebruiken :Y
 
Laatst bewerkt:
jip jou bedoelde ik die op mn hyves heeft gekrabbeld :+ :)

waarom niets matt? -O-
bij je ouders vieren ? is ook gezelli? I hope.... :)
 

Ligt er maar net aan wat je leuk vind. Een condensator kost een paar cent, als je er de tijd voor wilt nemen ... ;) Maar ik hoor steeds meer goede verhalen over zo'n relais, dus misschien da tik tegen die tijd ook gewoon zo'n relais aanschaf. Iemand een goede voor r6 2004 ? :)
 
Laatst bewerkt:
Jep een flatje :Y

Gelukkig bijna klaar, zaterdag bed ff ophalen, volgende week ff een aso-tv kopen en nog wat lampies kopen/hangen *O*

Heb gisteren een mooie TV gekocht voor op me slaapkamertje :Y
81cm en hij hangt aan het einde van me voeten eind *O*
 
Lekker he, werken op je vrije dagen..
Ik heb 't ook al gisttermiddag, vandaag, en morgenochtend...maarja, hoort er soms een beetje bij ;)

Stond trouwens gister trouwens Daniel opeens voor de deur met m'n bestelde banden :)
Dus dat is ook mooi voor elkaar. Binnenkort er maar onder gooien!

Met wat kan je eigelijk het beste al dat plak eraf halen, en stickerresten enzo?
Lijkt me toch wel fijn als dat eraf is :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan