Het enige echte Yamaha R6 topic!!! part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
zo ik wil nog een keer effe mijn sticker tentoonstellen.
:] :] :]
 
Hallo mensen, Ik ben op zoek naar een mooie grote foto van een 2004 blauwe R6.
Kan iemand mij helpen aan een grote folderfoto? Op internet zijn de blauwe 2004 modellen slecht (door mij dan) te vinden.
Mijn vrouw (Missie) krijgt op 23 april haar nieuwe R6 van 2004. Totdan moeten we het met foto's doen.

Op de pagina van yamaha zelf www.yamaha-motor.com staan wel een paar wallpapers.
 
ok dan!
heb zelf een hyperpro besteld.. maar dit had #$#@# vorige week al binnen moeten zijn! geduld is een schone zaak, maar t duurt wel altijd lang!

Heb ook een hyperpro (nieuwe model RSC) en werkt goed ! Schokkerige bewegingen heb ik sindsdien niet meer gevoeld.
Heb het ding wel 16 clicks dicht staan van de 22. Is dan nog prima mee te sturen.
 
16 van 22! nou we zien t wel. wacht nog maar ff af. morgen dealer maar weer s bellen. heb ook nieuwste model, in titanium kleur zeg maar
 
ff fitnessen en we zijn meteen 2 pagina's verder...

open deel 3 alvast maar :o
 
ehhm, kan iemand mij vertellen hoe ik die smilies erbij krijg? kom r maar niet achter, ook niet bij de faq.

als je een bericht schrijft dan staan er onder het venster een rij met smiley's.
voor een knipoog toest je ; ) aan elkaar bijv.

dus dit ;)
duidelijk???
 
ok dan, je ziet de smilie dus pas als ie gepost is! had ik al wel vaker goed gehad, maar niet gepast
ik dank jullie hartelijk :)
 
ik probeer al een uurtje een hele mooie foto van mijn te poste maar hij is te groot en ik ben te a technies om hem kleiner te maken.
wie wil me helpen .
alvast bedankt???
 
ik probeer al een uurtje een hele mooie foto van mijn te poste maar hij is te groot en ik ben te a technies om hem kleiner te maken.
wie wil me helpen .
alvast bedankt???

Spannie,

Gewoon even piccie openen in windows image of zo en dan image size aanpassen.
Als je hem daarna saved zal hij kleiner zijn en dan kan je hem wel hier posten.... Hoop dat dit helpt.... 8-)
 
ik probeer al een uurtje een hele mooie foto van mijn te poste maar hij is te groot en ik ben te a technies om hem kleiner te maken.
wie wil me helpen .
alvast bedankt???


mail me dan doe ik het voor je geen probleem. zo heb ik Jaymn met zijn filmpje in de eerste posting..
 
Is er hier iemand die ervaringen heeft met een Dynojet kitje voor in de carb. R6? Is het verschil te merken, en nog belangrijker, is het verschil €280,- (incl. afstellen enz.) waard?
 
Is er hier iemand die ervaringen heeft met een Dynojet kitje voor in de carb. R6? Is het verschil te merken, en nog belangrijker, is het verschil €280,- (incl. afstellen enz.) waard?
Not jet, maar dat gaat zeker wel komen })
dacht dat spannie dat wel had gedaan!

@ de rest leuke foto's hoor :P

Oja haga, op die site had ik ook zitten kijken van jp-motorparts maarre zijn die dingen nog beetje zichtbaar in de zon? lijkt mij dat die van Fitnix wat zichtbaarder zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan