Het enige echte Yamaha R6 topic!!!

R6 meeting!?? Meeste stemmen gelden!!!

  • 10April

    Stemmen: 3 5,6%
  • 17 April

    Stemmen: 1 1,9%
  • 24 April

    Stemmen: 1 1,9%
  • 1Mei

    Stemmen: 21 38,9%
  • 7 Mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rot op met je meeting!

    Stemmen: 17 31,5%
  • Je kijkt maar ff :\

    Stemmen: 11 20,4%

  • Totaal aantal stemmers
    54
rij nu een poosje zonder spiegels en dat is ook niet bijzonder.
toen ik terug uit Rdam ree met de auto werd ik ingehaald door een politie motor.
deze man keek diep in mijn auto (gordel controle ) en reed hard door, ben ik er achter aan gegaan, cruizd die lul rustig 140. daar heb ik me zo druk over gemaakt
Staan ze zelf bonnen te schrijven als je 5 km te hard gaat , lapt zo'n lul zelf de regels aan zijn lelijke laars
 
jep denk dat ik ze ga nemen. Maar wil eerst eerst wat meer info over die power race lezen want hoorde dat ze wat langer nodig hadden om op temp te komen? De prijs was iig bij motoport Goes het zelfde als de normale power.

ik bestel banden via mijn werk bij "auto unie"
daar krijg ik op michelin motorbanden 25% en ik mag ze van mijn baas zonder BTW kopen
 
Jep als ze willen pakken ze je toch wel! stiekum vind ik zonder spiegels mooier! maarja ik heb altijd pech met die :r mannen(of vrouwen)
 
Volgens mij mocht het niet? teminste dacht dat het aan het bouwjaar lag?
Jep ik ga/wil ook naar de 1mei meeting. Hoe meer er hier uit de buurt gaan hoe beter! anders is het ritje heen en terug zo saai!
 
Ach als je maar gelukkig ben! enne natuurlijk af en toe ken rijden :]

Maarre ik ga dr vandoor! Post morge weer verder! :)

ps als je die spiegels nog wil zien of wat danne moet je dat maar laten horen.
 
Hier niet,

Depressief kut weer, of komt t omdat mijn stage scriptie voor geen meter
opschiet :( :P
 
Als je nou wat minder op t forum zou zitten danne zou het wat vlugger gaan? :) maarja aan de andere kant beetje afleiding ken ook geen kwaad.
(iemand nog piccies?)
@ spannie, zou nog bij die kerel navragen of hij die bochten kon buigen dat doe ik vanavond!
 
ik rij het liefste toch met spiegels zelle
vind zonder ook mooier maar ik zie liever wat er achter me gebeurd of wat er achter me rijd
ik heb in tilburg al een keertje aan de kant gestaan na idioot gedrag en een wheelie
ik was al deftig de idioot aan't uithangen zonder spiegels
natuurlijk had ik niet gezien dat er een motorwout achterhing |(
gelukkig bij een waarschuwng gebleven omat hij opgeroepen werd voor een koekblikongeval :P

btw spiegels met knippers in horen op een koekblik en niet op een motor :r ;)
 
Hier niet,

Depressief kut weer, of komt t omdat mijn stage scriptie voor geen meter
opschiet :( :P

ik zal je ff wat opvrolijken *D

je was toch nog opzoek naar een uitlaat??

hier heb ik een voor je. het is dat ik er al een heb maar anders was ik begonnen met bieden :} :}

check this out
86_2.JPG
 
ziet er goed uit.
Ik kan zelf ook aan een nieuwe leovinco carbon komen,
vond ik er ook erg :9~ uitzien. Alleen weet ik niet hoe die klinkt.



Eerst maar even kijken hoe solicitatie gesprek geaat morgen ivm new bijbaantje :X
 
FitNiX,

Waar had jij die ledunit-achter (met knippers) gekocht?
zit nu op de site van jp-motorparts te kijken maar die knipperen weer anders dan die van jou? of kan je dat instellen?
 
ziet er goed uit.
Ik kan zelf ook aan een nieuwe leovinco carbon komen,
vond ik er ook erg :9~ uitzien. Alleen weet ik niet hoe die klinkt.



Eerst maar even kijken hoe solicitatie gesprek geaat morgen ivm new bijbaantje :X

Bald van motorfreak.nl heeft een leo alu of titanium onder z'n R6 en dat klinkt toppie.

misschien moeten we elkaar es treffen kun je ff luisteren naar de sound
 
Ik kom niet op de meeting, nieuwe-keuken-stress. Maar die alupijp klinkt best goed. En voor het geluid maakt het niet uit of je alu of carb hebt.
 
die ledknippers kunnen er gewoon op geknald worden zonder aanpassingen aan wattages?
 
Terug
Bovenaan Onderaan