Het enige echte Yamaha YZF-R6 topic Deel 39 MET R6 motoren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaah zag net rond half 4 een arme R6 rijder op een rood/wit 2008 model over de A4 richting Den Haag rijden...zal 't wel naar z'n zin hebben gehad in z'n lerenpak met die stortregen :p
 
Vandaag begonnen als IT-er bij motor-shop. Al koopt iedereen nou een hoop meuk op motor-shop.nl, heb ik straks een leuke bonus :)
 
sorry jongens, ik had moeten weten dat jullie gek zijn op plaatjes.. hierbij dus nog wat nieuwe foto's ik kan echt niet wachten tot het voorjaar wordt! wat een fantastisch ding zo'n R6
1213299676_6_XeMJ.jpeg

1213299800_6_ilnJ.jpeg



edit: ik zie nu eigenlijk pas dat deze foto's de kleuren echt verkrachten! in het echt is de motor veel mooier blauw!

gr jan
 
Laatst bewerkt:
Zooooo goede avond :W


Bedankt voor de steun @ my new Job *D
Was goed bevallen! Lekker weer op hoog niveau koken *O* Heerlijk... *D
Eerste 2 uur lekker ouwhoeren & kennis maken met het keuken team & de chick van de bediening... O-) Hoe het er nu uit gaat zien krijg ik over enkele maanden denk ik al promotie... *O*

Maar dat wachten we eerst maar is effe af :) Lekker trope rooster deze week :) Dus meer tijd voor de Gym... :$ En andere dingen, oftewel een sociaal leven halleeee *O*

18:00 alweer afgewerkt, en net terug van de gym....
 
ik kan jullie helaas niet vertellen wat voor knippers dit zijn.. ze zaten al op de motor en niemand heeft mij verteld wat voor merk/type het zijn..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan