Toch stiekum een stationairsproeir die dicht zit?
FF testen door volgas te geven,en dan vlakke hand voor de luchtinlaat te houden,meestal komt de rotzooi dan wel los door het vacuum.
[superpost voor iedereen die ooit nog info over een framebrace voor een 3TB zoekt]
Ik had de laatste 5 van Laser gekocht. Ze vroegen er toen eentje terug, omdat ik er nog 15 bij wilde bestellen, en ze hadden de tekeningen niet meer. Die 15 hebben ze overigens niet meer gemaakt voor me.
Werkt dat?? Hand op je carb of op luchtfilter huis?
Naaldhoogte staat los van stationair gedeelte. Het moet in het stationair gedeelte zitten. Mengelschroef eruit en nogmaals het hele stationaire traject goed schoonmaken.
Ja, gelukkig wel. En achteraf maar goed dat ze die batch niet geproduceerd hebben. Want als snel daarna stopte Leovince met de uitlaat voor de XT600. Daarna is de verkoop van de uitlaten voor deze motor een beetje ingestort. Ik verkoop nu nog vnl de Endy uitlaat voor deze motor.Heerlijk zo'n verhaal
Ik kan wel begrijpen hoe zoiets misschien niet uit kan voor ze, maar toch he... Heb je die ene wel terug gekregen?
Of heel hard zuigen aan de uitlaat, het zogeheten "uitlaatpijpen".Ik ga eerst de truc met het dichthouden van de luchtinlaat even proberen, dat is te makkelijk om niet even te proberen.
Ik heb een Leo V. en vindt dat wel oké. Op internet zie ik ze vlgs mij nog wel staan wslijk bestaande voorraad dan?.Ja, gelukkig wel. En achteraf maar goed dat ze die batch niet geproduceerd hebben. Want als snel daarna stopte Leovince met de uitlaat voor de XT600. Daarna is de verkoop van de uitlaten voor deze motor een beetje ingestort. Ik verkoop nu nog vnl de Endy uitlaat voor deze motor.
En af en toe een verdwaalde Arrow of GPR.
De demper die Laser had was echt een goedkope lawaaipijp, ook de versie met e-keur. Maar hij paste wel overal op door de losse beugel. Paste op de 34L en op de XTZ660.
Kijk wel uit en maak niet dezelfde stomme fout als ik om je vrouw in te schakelen voor dit klusje.
Ik vroeg ooit eens aan de mijnest of zij even haar hand op de carb kon houden maar daardoor liep ze een gat in haar hand op.
2 maanden later was ik blut en werd ze mijn ex.
Hijs leukKijk wel uit en maak niet dezelfde stomme fout als ik om je vrouw in te schakelen voor dit klusje.
Ik vroeg ooit eens aan de mijnest of zij even haar hand op de carb kon houden maar daardoor liep ze een gat in haar hand op.
2 maanden later was ik blut en werd ze mijn ex.
Dacht al dat die naald daar los van stond, maar het was het enige wat ik kon verzinnen dat eventueel anders zou kunnen zijn.
Ik ga eerst de truc met het dichthouden van de luchtinlaat even proberen, dat is te makkelijk om niet even te proberen. Mocht dit hem niet worden dan ga ik de boel toch maar weer even open maken.
Bedankt voor het meedenken!
Is er ook iets ,everbaar in het gevalvan Slip Uit ?Framebeugel, Framebrace of Rahmenstutzen.
Voor de 3TB waarbij de standaard uitlaat deel uitmaakt van het frame, aan de rechterzijde:
[afbeelding]
Op bovenstaande foto zie je de zwarte framebeugel zitten. Die geeft de stijfheid aan het frame. Die stijfheid valt weg omdat de originele uitlaat er niet meer op zit. Deze heeft aan de onderzijde een bevestigingsmogelijkheid.
Laser en CRD leverden bij hun slip on
uitlaat destijds dat beugeltje erbij. Het is een beetje gebogen, omdat anders hij anders tegen de demper aan komt. Maar het is niet moeilijk on zelf te maken.
Hier nog een paar foto's uit mijn eigen archief:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had de laatste 5 van Laser gekocht. Ze vroegen er toen eentje terug, omdat ik er nog 15 bij wilde bestellen, en ze hadden de tekeningen niet meer. Die 15 hebben ze overigens niet meer gemaakt voor me.
Als je zelf een beugeltje maakt, maak het dan wel enigszins stijf. Niet zo'n los stripje als op deze foto. Die buigt gewoon mee:
[afbeelding]
Je hebt de contactpuntjes afgesteld zeg je, maar heb je daarna ook de timing goedgezet ?
Nieuwe bougie zit er al in, waarvoor hulde
En hoe is het luchtfilter eraan toe ?
Anyway, ik zou eerst de timing nog eens checken.