Ha, nog een choke hendel bij de carb zelf. Vond ik altijd knap irritant toen ik nog een schakelbrommer had.
Wel bijzonder dat Yammie dat nog deed in 2002, mijn NX250 uit '88 had al zo'n schuif bij de controls.
Heb verder geen idee, misschien iets van corrosie? Zou hem er gewoon uithalen en inspecteren.
Ik zie ook meteen behoorlijk wat roest weer. Vergeten enigszins in te vetten na het ultrasoonbad? Bij die van mij heeft de motorzaak waar het bad stond dat gedaan voor me.Ik heb mijn carburateurs ultrasoon laten reinigen, nu erop gezet de de motor loopt weer top. Alleen zit er geen beweging meer in de choke, dit zat er wel nog in na het reinigen. Weet iemand waardoor dit kan komen?
Bekijk bijlage 1399836Bekijk bijlage 1399837
Klopt, maar een simpel ijzerdraadje naar het stuur toe maakt het leven wel makkelijkerMijn xr uit '91 had nog een veel irritanter hendeltje op de carburateur.
Het zijn ook geen luxemotoren...
Maar inderdaad gewoon loshalen.
Dat had de xt in `82/`83 al maar daar is men weer vanaf gestapt.Klopt, maar een simpel ijzerdraadje naar het stuur toe maakt het leven wel makkelijker
Geen idee, zo'n luxe motor heb ik nog nooit gehad.Klopt, maar een simpel ijzerdraadje naar het stuur toe maakt het leven wel makkelijker
Voor de liefhebber.
uiteraard weer bijna aan de andere kant van de wereld....
Dat is voor jullie een hele happening als je de gemeentegrens over moet hé.
Je hebt maar een uurtje om te rijden met de T7.dat valt ook wel mee...
in 020 valt ook niet veel meer te beleven met t nieuwe "bestuur" hier..
maar beetje in t midden des lands ...
Je hebt maar een uurtje om te rijden met de T7.
Zou dat in A`dam zijn dan sta je de helft van de tijd in de file.
En mocht er onverhoopt eens geen file staan dan heb je misschien nog een half uurtje over om op het lokale crossveldje een rondje te kunnen rijden.
Nee, dan maar liever een uurtje rijden en lekker van iedere minuut genieten.
Ik wil naast asfalt ook zandpaden, gravelpaden en modderpoelen om de T7 te testen.
Brabant, net iets te ver voor een rondje.Voor de liefhebber.
Brabant, net iets te ver voor een rondje.
Lijkt me wel een goed idee dat Yamaha ook zoiets organiseert in Drenthe bij bijv. Gebben motoren.
Dat is voor jullie een hele happening als je de gemeentegrens over moet hé.
Je hebt maar een uurtje om te rijden met de T7.
Zou dat in A`dam zijn dan sta je de helft van de tijd in de file.
En mocht er onverhoopt eens geen file staan dan heb je misschien nog een half uurtje over om op het lokale crossveldje een rondje te kunnen rijden.
Nee, dan maar liever een uurtje rijden en lekker van iedere minuut genieten.
Ik wil naast asfalt ook zandpaden, gravelpaden en modderpoelen om de T7 te testen.
Ziet er best wel bekend uit, is het je luchtfilterkast of een brok van je demper onderin je foto?