Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie pers...mijnes
HL gvd !Dacht ik al
4strokerules doet geen afstand van zijn xt
Nee ve Spartamet !uitlaat?
van een Yamaha?
Die heb ik al op m'n Honda cb400! Werkt goed. Omdat het origineel kaput was. Maar ben vooral benieuwd of mensen ervaring hebben met het verschil in de curves.. hoor alleen van verhalen dat de 550 en stuk makkelijker op een wiel gaat.ignitech
dat is Tsjechisch goede reputatie,
dacht dat je t zelfs kan instellen.
Ik heb er wel ervaring mee maar niet met een XT600. Wel op een SZR660 (ook een dikke 1-cilinder) en m'n TRX850.Die heb ik al op m'n Honda cb400! Werkt goed. Omdat het origineel kaput was. Maar ben vooral benieuwd of mensen ervaring hebben met het verschil in de curves.. hoor alleen van verhalen dat de 550 en stuk makkelijker op een wiel gaat.
Maar hij met de andere Curve zou die koeler, zuiniger en feller moeten lopen. ( Zeker dus op de snelweg.. Minder gas geven blijft alleen de primaire carb dan open dus betere menging ).
Tenminste in het theorie boekje !
Super om te horen. Ik ken de SZR wel en had toevallig op een Engels forum al gelezen dat die de 600 Curve gebruikt bij ingi... Een szr heeft toch een xt blok met waterkoeling en 5 kleppen dacht ik. Standaard hebben die al een betere Curve dan de de 3tb. Had je een gewone standaard vervanging van ze? (Niet programmeerbaar?) Aangezien ik dat dan weer niet zie zitten.Ik heb er wel ervaring mee maar niet met een XT600. Wel op een SZR660 (ook een dikke 1-cilinder) en m'n TRX850.
Beide voorzien van Ignitech TCIP4 unit en bij beide een behoorlijke verbetering.
Edit: ik herinner me nu trouwens dat ik voor de SZR de standaard instellingen voor een XT600 gebruikte!
Juist wel programmeerbaar, de originele SZR curve is namelijk ook… vrij bijzonder.Super om te horen. Ik ken de SZR wel en had toevallig op een Engels forum al gelezen dat die de 600 Curve gebruikt bij ingi... Een szr heeft toch een xt blok met waterkoeling en 5 kleppen dacht ik. Standaard hebben die al een betere Curve dan de de 3tb. Had je een gewone standaard vervanging van ze? (Niet programmeerbaar?) Aangezien ik dat dan weer niet zie zitten.
Super bedankt voor het antwoord in ieder geval!
Zaterdag bij een 660 Téneré 2012 staan kijken. Ik ben er wel een beetje verliefd opik had t gelezen..
misschien iemand die een investering heeft gedaan en z'n inkomen heeft witgewassen..
ik dacht gezien te hebben dar er een stuk of tien van die dingen staan..
ik denk dat ik een half jaartje op mijn WR ga rijden en dan een T7 koop,Zaterdag bij een 660 Téneré 2012 staan kijken. Ik ben er wel een beetje verliefd op
alleen maar beter,Rally uitlaat klinkt zachter dan de gewone.
Ga ik er eens achteraan. Ik dacht dat ze zelf ook tci's verkopen met die standaard voorgeprogrammeerde Curve..die al beter is dan de originele (en beter dan de originele van de Szr).Juist wel programmeerbaar, de originele SZR curve is namelijk ook… vrij bijzonder.
Met de TCIP4 (die dus programmeerbaar is) gewoon de voorgeprogrameerde XT600 curve gepakt en je kunt rijden. Het aardige is dat je ook andere, meer geoptimaliseerde curves kunt inladen. Voor die 1-cilinders zijn er kenners genoeg.
Zelf frutten met de instellingen durfde ik niet aan, maar het kan natuurlijk wel.
Je hebt ook gewoon gelijk. Pakkingset besteld en deze natte dag weer eens de schuur in gedoken.Waarom niet meteen de ketting vervangen voor een nieuwe?
Voor 50 euro zou ik dat gewoon doen.Timing Chain, 126 Links
Application: XT550, SRX600, TT600/S/E/R/RE, XT600/Z/E/K, SZR660, XTZ660www.kedo.com