Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Honda produceert 300.000.000 motoren in 65 jaar
300_million_motorcycle_production_Thank_You_slogan.jpg
 
bedankt maar de teller is eraf wordt nagekeken . ik rij zonder de teller en starten gaat ook gewoon goed, alles doet het gewoon normaal alleen de benzine in de gaten houden

Heel raar volgens mij kan dat niet zonder tellerunit rijden,mijn motor starte ieder geval niet zonder teller aangesloten,maar goed bij jouw kan het wel...
Mocht je een andere teller unit nodig hebben ik heb nog een tellerunit met gear indicator te koop :-)
http://link.marktplaats.nl/m840731328
 
Heel raar volgens mij kan dat niet zonder tellerunit rijden,mijn motor starte ieder geval niet zonder teller aangesloten,maar goed bij jouw kan het wel...
Mocht je een andere teller unit nodig hebben ik heb nog een tellerunit met gear indicator te koop :-)
http://link.marktplaats.nl/m840731328
bedankt voor je aanbod, mijn teller is gemaakt het lampje van de benzine doet het weer, was wat met de printplaat. ik heb toch 2 dagen zonder teller gereden niet veel 40km per dag geen last gehad maar wel mooi die tellerunit met gear indicator
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar jullie opinie. G&G heeft deze uitlaat gemaakt als one-off special voor een klant, en ik probeer ze ervan te overtuigen deze in serie te gaan produceren. Wat vinden jullie ervan?
SPCBR1000RR.jpg

SPside.jpg

SP3-4.jpg

SPpart.jpg
 
Ik vind het wel mooi uit zien, :Y Carbon :?

Dank voor je feedback :W

Dit is zwart RVS, voor carbon ben ik (ook) nog aan het lobbyen. Ze zijn met de 100mm ronde carbon uitlaten (bijv. Monster S4RS en ZX7RR) gestopt aangezien de meeste uitlaten in Zwart RVS verkocht worden, maar dat was voor de komst van de Moto2 en van dit soort varianten.
 
Laatst bewerkt:
Zonder meer mooi. Ik hou zelf nog net wat meer van de driehoekige uitlaatdempers maar voor het "cola blikje concept" is dit wel een hele mooie. Ik snap alleen het concept niet zo. Een wijder wordende (trompet) tussenpijp levert toch eerder minder dan meer vermogen op? Zit er in het stuk binnenpijp vóór de demper inwendig in de voorpijp?

Is dit een zogenaamde "tuned exhaust"?

Tuned exhaust - Wikipedia
 
Ik ben benieuwd naar jullie opinie. G&G heeft deze uitlaat gemaakt als one-off special voor een klant, en ik probeer ze ervan te overtuigen deze in serie te gaan produceren. Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Kvin er niks aan eerlijk gezegd. Lijkt enorm of een zelfbouw ingekorte demperklusje :X Ook het afdekplaatje past voor geen meter :o
Maar mss heb ik geen smaak :? :')

Dempt dat effectief iets :?
 
Laatst bewerkt:
Zonder teller start je motor niet meer,je heb dus je teller nodig om te kunnen starten en te rijden...

met de bruine/zwarte en groene draad bedoelen ze de kabel onder je tank die naar je vlotter gaat,even tank eraf en deze doorverbinden dan weet je het
langgggg geleden mate ;) :W
 
Zonder meer mooi. Ik hou zelf nog net wat meer van de driehoekige uitlaatdempers maar voor het "cola blikje concept" is dit wel een hele mooie. Ik snap alleen het concept niet zo. Een wijder wordende (trompet) tussenpijp levert toch eerder minder dan meer vermogen op? Zit er in het stuk binnenpijp vóór de demper inwendig in de voorpijp?

Is dit een zogenaamde "tuned exhaust"?

Tuned exhaust - Wikipedia

Er zit al een voordemper tussen, die zit onder het hitteschild achter de kuip :Y
 
lijkt ook wel beetje spam :X :P

Spam zou verkoop tot doel hebben ;) ik ben ook gewoon motorrijder en was benieuwd naar de reacties van de deskundigen. Ze hebben het nu als eenmalig project gedaan, maar vooralsnog zijn ze nog niet van plan hem in serie te gaan produceren, ik wilde even peilen of er wel interesse voor is.
 
Ik ben benieuwd naar jullie opinie. G&G heeft deze uitlaat gemaakt als one-off special voor een klant, en ik probeer ze ervan te overtuigen deze in serie te gaan produceren. Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ieder zijn ding maar mijn smaak (model) is het in ieder geval niet.
Beetje zonde van de kleur popnagels die ze gebruikt hebben, in het zwart was een stuk mooier geweest.....
 
Opt 1e zicht lijkt het of de achterkant van je laars gaat wegsmelten omdat door de dikte van de buis deze wel heel dicht bij de voetsteun komt.
En als de motor op de zijstandaard staat in een hevige regenbui dan fungeert de uitlaat als waterreservoir vrees ik...
En ik zou het logo of kleiner maken en iets meer achteraan de demper zetten of iets groter maar dan mooi int midden van de demper
Volgens mij vindt jij deze demper net zo mooi als ik 'm vind......
 
Is het soms ouwe meuk zaterdag??

Een oudje van een van mn eerste motorvakanties alweer bijna 13 jaar terug, en sindsdien vaste traditie *O*
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan